The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No, otat sitä niin monta kertaa vrk kuin sallittua. Kipu voi kroonistua eli kroppa oppii kivulle. Sen tähden on tärkeetä akuuttivaiheessa katkaista kipu ja ylläpitää selän terveyttä sille sopivalla liikunnalla. Selkä on elinikäinen proggis.
Okei, kiitos neuvoista :)
Juu ton mä oon jo oppinu/käsittäny, että kun se selkä vaivaa kerran vähän enempi, niin se menee herkätsti uusiksi siihen, jos sitä ei jumppaa/venytä/huolla jne..
 
Moikkelis koikkelis ihunat murmelit ja tähtisilmät :)!

Että tämmönen viikonloppu...mä oon kotona vihdoinkin. Tuli tehtyä mutkan kautta suoraan matkaa, viikonlopun viettoa rannikon kautta. Ja kaiken maailman avautumista...sekä - taDaa - nyt seuraa newsflash: Olen paska tyyppi :).

No, tämä paskiainen sitten jatkaa näitä elämän harjoitteitaan ja iloitsee tällä hetkellä siitä, että on nämä ipanat tässä eli ääntä ja liikettä ja elämisen meininkiä sekä ihanaa lämmittävää auringonpaistetta :)

Reissukassin taidan nyt potkia toviksi kauimpaiseen nurkkaan - hahaaa, näin kun sanon, niin voi olla tiedossa menemistä ennen kuin tajuankaan :) - ja istahdan toviksi alas :)

Nautitaan tästä lupsakasta sunnuntaista :)
 
Moikkelis koikkelis ihunat murmelit ja tähtisilmät :)!

Että tämmönen viikonloppu...mä oon kotona vihdoinkin. Tuli tehtyä mutkan kautta suoraan matkaa, viikonlopun viettoa rannikon kautta. Ja kaiken maailman avautumista...sekä - taDaa - nyt seuraa newsflash: Olen paska tyyppi :).

No, tämä paskiainen
sitten jatkaa näitä elämän harjoitteitaan ja iloitsee tällä hetkellä siitä, että on nämä ipanat tässä eli ääntä ja liikettä ja elämisen meininkiä sekä ihanaa lämmittävää auringonpaistetta :)

Reissukassin taidan nyt potkia toviksi kauimpaiseen nurkkaan - hahaaa, näin kun sanon, niin voi olla tiedossa menemistä ennen kuin tajuankaan :) - ja istahdan toviksi alas :)

Nautitaan tästä lupsakasta sunnuntaista :)
Taitaa olla ite aikamoinen kakkapallero, joka tommosta on menny väittämään. Kuka tommosia on menny möläyttelemään? Ihana olet :love:
 
Taitaa olla ite aikamoinen kakkapallero, joka tommosta on menny väittämään. Kuka tommosia on menny möläyttelemään? Ihana olet :love:
Ihminen, joka sanoo tuntevansa mut paremmin kuin omat taskunsa mutta joka parhaillaan näemmä on ihan hukassa oman itsensä kanssa ja jolla on paha olo...minkä minä kuulema olen sitten taas aiheuttanut :). No joo, ei hätää - ei oikein osunut eikä uponnut, lähinnä mua hymyilyttää toi purkautuminen ja avautuminen mutta toisaalta taas toisen puolesta toki oon jollain tavalla surullinenkin, ettei oikein osaa jäsennellä ja käsitellä asioita...

Mutta joo, jatkan harjoituksia :) - kaukana täydellisestä olen ja virheitä olen tehnyt ja teen varmasti jatkossakin mutta toivottavasti ymmärrän ottaa niistä joskus opiksenikin :).

Kiitti kirahvinen - ollaan molemmat ihania :)
 
Voi järkky miten aika menee nopeesti...mun babysitteri aikaset hoitopojat on jo täysi-ikäsiä:eek::eek: En oo niistä kuullut juurikaan mutta nyt sain mutkan kautta kuulla kuulumisia.Ja kuvatkin näin ja voi hitsi...siinä on tytöillä nyt kaksin kappalein silmänruokaa(y)

...miten vanhaksi se vaan mut tekee...:cry:
 
Onko kattiselle nyt se ystävä jonka luona olit niin avannut sanaisen arkkunsa:eek: No,oli kuka oli niin väärässä kyllä tuollainen ihminen on. Kattinen on ihana ja suuri sydäminen,aina löytää oikeat sanat joka hetkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Voi järkky miten aika menee nopeesti...mun babysitteri aikaset hoitopojat on jo täysi-ikäsiä:eek::eek: En oo niistä kuullut juurikaan mutta nyt sain mutkan kautta kuulla kuulumisia.Ja kuvatkin näin ja voi hitsi...siinä on tytöillä nyt kaksin kappalein silmänruokaa(y)

...miten vanhaksi se vaan mut tekee...:cry:
Aika vain menee ja kuluu, lapsissa sen huomaa mutta onneksi ei itsessä :) (y)

...ja sä oot nainen parhaimmillasi, joten pois kyyneleet kauniista silmistäsi :)*pus*
 
Onko kattiselle nyt se ystävä jonka luona olit niin avannut sanaisen arkkunsa:eek: No,oli kuka oli niin väärässä kyllä tuollainen ihminen on. Kattinen on ihana ja suuri sydäminen,aina löytää oikeat sanat joka hetkeen.
Nöyyyp, hän on yhä ja jatkossakin aivan ihana rakas ihminen :). Mun sydän pakahtuu jo pelkästä hänen ajattelemisestaan, niin sydämellinen ja...taivaan lahja mun elämässäni :)

No, nyt tuli tämmönen tilanne vastaan ja avautumista, kyllä mä sen kestän - ei hätää siis :)

Ja kiitos, tinkunen, kauniista sanoistasi :)...ihminen se mäkin vaan oon, toisinaan onnistuu ja toisinaan menee metsään mutta se on elämistä :)!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voi järkky miten aika menee nopeesti...mun babysitteri aikaset hoitopojat on jo täysi-ikäsiä:eek::eek: En oo niistä kuullut juurikaan mutta nyt sain mutkan kautta kuulla kuulumisia.Ja kuvatkin näin ja voi hitsi...siinä on tytöillä nyt kaksin kappalein silmänruokaa(y)

...miten vanhaksi se vaan mut tekee...:cry:
Niin se on, aika hujahtaa hetkessä. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä