The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä valitsisin varmaan Ikean. Siellä voi jotain vaikka syödäkin :D
Ei ottamisen jälkeen liikaa aktiviteettia :D
Elimistö tarvitsee aikaa toipumiseen ei rehkimiseen :whistle:
Päätös tehtiin puolestani. Isompi tytär soitti oonko kotona jos hän tulee käymään. Sanoin harkitsevani Ikeaan tai salille lähtöä niin oli kuulemma hyvä idea, hänen pitäs kans käydä Ikeassa. Sali ingnoorattiin täysin
 
Prismalla käyty, jääkaappi täynnä vihanneksia ja tietysti ripsautti vettä kun kävelin kotiin kaupasta.:LOL: :barefoot::coffee:Eipä kyllä kesäsade haitannu, en oo sokerista tehty enkä paha noita,että pitäis pelätä sulamista. :cautious::D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Nyt ideoita... Ostin Ikeasta kolmen canvas-taulun setin, joista muodostuu maisema. Ajattelin laittaa ne seinälle yhtenä kappaleena, jotta saisin ne nätisti vierekkäin ja samalle korkeudelle. Mutta, millä laittaisin taulut ensin yhteen? (n)
 
Munkin pitäis lähtee Ikeassa käymään. Mulla ei oo kahvimukeja tarpeeks. Ja haluisin sit kaikki samanlaisia, enkä mitään epätasaparia.

Muutenkin oon kyllä haaveillu uudesta astiastosta, ku mulla on tota Arabian 24h sitä tummansinistä, jota ei oo valmistettu enää vuosiin sillä värillä, nii seki on epätäydellinen, mietin, että josko myis ne pois, mut ostaiskohan niitä kukaan.
 
Urakka kusee, mutta ei voi mitään. Selkä sanoo taas sopparia irti ja otin kipulääkkeen. Mies nukkuu yövuoroa varten, joten nyt ei voi möykätä.
Noi to-do- listat...

Oli muuten useampi lauantai- aamu jolloin mä olin ehtinyt pilata koko viikonlopun lauantai- aamuna klo 0900. Vain nukkumalla siihen asti. Kas kun oltais keitetty aamukahvit kuudelta, niin oltais ehditty vaihtaa keittiöön kesäverhot, laittaa laknat pyykkiin ja nyt oltais jo matkalla Ikeaan ostamaan kirjahyllyä ja voitais syödä lihapullalounas. Mut huoh... nyt on jo ihan liian myöhäistä.
 
Munkin pitäis lähtee Ikeassa käymään. Mulla ei oo kahvimukeja tarpeeks. Ja haluisin sit kaikki samanlaisia, enkä mitään epätasaparia.

Muutenkin oon kyllä haaveillu uudesta astiastosta, ku mulla on tota Arabian 24h sitä tummansinistä, jota ei oo valmistettu enää vuosiin sillä värillä, nii seki on epätäydellinen, mietin, että josko myis ne pois, mut ostaiskohan niitä kukaan.
Laita ne Torille tai Huutikseen,varmasti menee kaupaksi.
 
Noi to-do- listat...

Oli muuten useampi lauantai- aamu jolloin mä olin ehtinyt pilata koko viikonlopun lauantai- aamuna klo 0900. Vain nukkumalla siihen asti. Kas kun oltais keitetty aamukahvit kuudelta, niin oltais ehditty vaihtaa keittiöön kesäverhot, laittaa laknat pyykkiin ja nyt oltais jo matkalla Ikeaan ostamaan kirjahyllyä ja voitais syödä lihapullalounas. Mut huoh... nyt on jo ihan liian myöhäistä.
Meillä kerran vuodessa eli mun kesälomalla tehdään kaikki remppahommat yms. Eli ei tässä nyt hirveesti puoliskoa vaivata. Meillä mies saa nukkua. Mikään ole niin hirveetä, kuin väsynyt ja kiukkuinen mies. Kukaan sellaista katsele. Huomenna ap häivytään muksun kanssa asioille, niin saa taas nukkua rauhassa. Keittiö pitäisi siivota, mutta en mene nyt sinnekään kolistelemaan.
 
Laita ne Torille tai Huutikseen,varmasti menee kaupaksi.
Tarvis varmaa juu laittaa :) Mut sit se pakkaamine ja postitus on iha pyllystä, ko asun tääl perämetässä, nii tuskin osuu just kukaan täältä päin niitä haluumaan. Tai no mistäs sitä tietää.


Voimia kipujen kanssa *hali*
Samassa kerhossa mennään. Eilen tuntu jo paremmalle, mut nyt ei oo kyl yhtää hyvä. Enkä tiä uskallanko napata mitään lääkettäkään..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tarvis varmaa juu laittaa :) Mut sit se pakkaamine ja postitus on iha pyllystä, ko asun tääl perämetässä, nii tuskin osuu just kukaan täältä päin niitä haluumaan. Tai no mistäs sitä tietää.


Voimia kipujen kanssa *hali*
Samassa kerhossa mennään. Eilen tuntu jo paremmalle, mut nyt ei oo kyl yhtää hyvä. Enkä tiä uskallanko napata mitään lääkettäkään..
Halit sulle. Mä oon niin tottunu tähän, selkä on ollut enemmän ja vähemmän kipee jo yli 20 v. Näillä mennään :)
Sä oot nuori, taistele kaikin keinoin kipua vastaan. Kokeile sitä naprapaattia kerran.
Mikset uskalla ottaa kipulääkettä? Sitä vartenhan ne on annettu.
 
Halit sulle. Mä oon niin tottunu tähän, selkä on ollut enemmän ja vähemmän kipee jo yli 20 v. Näillä mennään :)
Sä oot nuori, taistele kaikin keinoin kipua vastaan. Kokeile sitä naprapaattia kerran.
Mikset uskalla ottaa kipulääkettä? Sitä vartenhan ne on annettu.
Joo mä katon et löytyykö lähistöltä ja meen sitte :)

Siis ko se ei määränny ko ton tulehduskipulääkkeen kuurina mulle, eli aamuin illoin 1. Muita tulehduskipulääkkeitä ei sen kanssa saa ottaa, eli burana on kielletty, codia en voi napata ku pitää pysyy selväjärkisenä vielä pari tuntia. Mut panadolia kai vois koittaa, tosin se ei ehkä kuitenkaan oo paras mahdollinen kipulääke, mut ei jää paljon vaihtoehtoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Joo mä katon et löytyykö lähistöltä ja meen sitte :)

Siis ko se ei määränny ko ton tulehduskipulääkkeen kuurina mulle, eli aamuin illoin 1. Muita tulehduskipulääkkeitä ei sen kanssa saa ottaa, eli burana on kielletty, codia en voi napata ku pitää pysyy selväjärkisenä vielä pari tuntia. Mut panadolia kai vois koittaa, tosin se ei ehkä kuitenkaan oo paras mahdollinen kipulääke, mut ei jää paljon vaihtoehtoja.
Tulehduskipulääkkeellä ja parasetamolilla on erilaiset vaikutusmekanismit eli niitä voit ottaa turvallisesti yhtä aikaa, toki annostusta ei saa ylittää. Itsekin olen ottanut kahta eri lääkettä tänään. Ja se liikunta on hyväksi. Aamulla sattuu ihan pirusti, mutta ylös vaan ja liikkeelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tulehduskipulääkkeellä ja parasetamolilla on erilaiset vaikutusmekanismit eli niitä voit ottaa turvallisesti yhtä aikaa, toki annostusta ei saa ylittää. Itsekin olen ottanut kahta eri lääkettä tänään. Ja se liikunta on hyväksi. Aamulla sattuu ihan pirusti, mutta ylös vaan ja liikkeelle.
Juu näin mä oon käsittäny kans.
Aamulla oli itseasiassa paljon parempi ja se tulehduskipulääke auttoki hetkellisesti, ku siin on se nopee ja pitkäaikanen samassa, mut nyt alkaa kiukkuilee. Oon juu koittanu vähän olla liikkeessä ettei mee pelkästään makoiluksi. :)
 
Taas näitä älyttömiä pohdintoja mutta kuten jo tiedetään niin mä aina mietin kaikkea :D
Eli...miksi mies tärisee kun se juttelee naisen kanssa face to face jos nyt pois suljetaan darra ja väsymys. Niin että onko siihen mitään muuta mahdollista syytä vai onko se taas mielikuvituksen tuotetta?
 
Juu näin mä oon käsittäny kans.
Aamulla oli itseasiassa paljon parempi ja se tulehduskipulääke auttoki hetkellisesti, ku siin on se nopee ja pitkäaikanen samassa, mut nyt alkaa kiukkuilee. Oon juu koittanu vähän olla liikkeessä ettei mee pelkästään makoiluksi. :)
No, otat sitä niin monta kertaa vrk kuin sallittua. Kipu voi kroonistua eli kroppa oppii kivulle. Sen tähden on tärkeetä akuuttivaiheessa katkaista kipu ja ylläpitää selän terveyttä sille sopivalla liikunnalla. Selkä on elinikäinen proggis.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä