Niin, onhan siinä tietysti tuokin.Nyt vaan alkaa loppumaan aika. Vika viikko lomaa ja mies tekee yövuoroja sunnuntaiaamuun asti, kiva. Toisin sanoen aikaa tehdä näitä juttuja on päivittäin aina muutama tunti. Muksun aikaa tähän ei tuhlata. Jostain syystä tänä aamuna ei tehnyt mieli kuudelta alkaa pesemään ikkunaa yms.
Täällä satanut jo 2 kertaa.Huomenta!
Olisn halunnut nukkua vielä mutta naapurin lapsenlapset rupes mölyymään
No,sainpahan aikaseks sitten pistää koneellisen pyykkiä,tuollahan ne nyt hyvin kuivuu kun tuulee taas.Ihan hiton kylmä siellä taas on ja kohta varmaan tippuu vettä alas...sitten ne pyykit kyllä ei kuivu ulkona
Onneksi oot nukkunut muuten suhteellisen hyvin niin kyllä miekin oon nukkunut muuten,viime yötä lukuun ottamatta.Olen mä joskus tällä lomalla nukkunut suhteellisen hyvin, muistaakseni Jos ensi yönä nukkuisin. Onko rumasti toivoa hengenlähtöä naapurille?
Nyt tehdään kuule kaikki tekemättömät ja ärsyttävät pikkuhommat ettei taas tarvi vuotta odotella. Jos saisi yhden kokonaisen lapsivapaan päivän, niin homma olisi paketissa.Niin, onhan siinä tietysti tuokin.
Mutta ei kuitenkaan paniikkia, tekee sen mitä ehtii ja pystyy
Minäpä sain hierontaa kipeille lihaksille eilenTartten hartiahierontaa
Asia selväNyt tehdään kuule kaikki tekemättömät ja ärsyttävät pikkuhommat ettei taas tarvi vuotta odotella. Jos saisi yhden kokonaisen lapsivapaan päivän, niin homma olisi paketissa.
NoupAsia selvä
Varmaan auttaisi jos saisi lapsivapaan. Ei teillä ole ketään kuka voisi auttaa?
Mun tuleva treffikaveri on hierojaTartten hartiahierontaa
Harmi.Noup
no se ei mua auta tässä tilanteessa.Mun tuleva treffikaveri on hieroja
Ei voi mitään, tukiverkosto on aika olematon. Toki tiesimme tämän etukäteen.Harmi.
Ei niitä niin vaan kaikilla ole.
No ei niin.no se ei mua auta tässä tilanteessa.
Joo ja itsellehän ne lapset tehdään.Ei voi mitään, tukiverkosto on aika olematon. Toki tiesimme tämän etukäteen.
Joo kyllä mulla on hieroja saatavilla siis ihan oikee mutta tulee harvoin käytyy kun asuu vähän kauempana.No ei niin.
Sun täytyis mennä hierojalle
Jos annan kuivua ennen harjaamista sen takkukasan selvittely vaurioittaa aivan taatusti pahemmin kuin märkänä harjaaminenHarjaatteko hiukset kuivina vai märkinä suihkun jälkeen ?
Mä olen harjannut aina märkinä.
Jos olet lainkaan kiinnostunut hiustenhoidosta, olet varmasti kuullut, että hiuksia ei saisi harjata märkinä. Todellisuudessa asia ei ole aivan näin yksinkertainen.
Good Housekeeping haastatteli kampaaja Meri Kate O'Connoria, jonka mukaan hiuksia saa kyllä harjata märkinä. Käsittelyssä tulee vain olla erityisen varovainen.
– Monissa kampaamoissa käytetään luonnonharjaksista valmistettuja harjoja. Kunhan annat harjasten kuivua kunnolla käyttökertojen välillä, ei esteitä hiusten harjaamiselle ole.
Hyvälaatuinen hiusharja on hyvä sijoituskohde, sillä hiukset eivät kierry sen ympärille ja katkeile. Ongelmia syntyy monien suosimista muovisista harjoista, joiden piikkien päissä on pienet pallot. Pallot ovat harjan erillinen osa, joten märät hiukset voivat kiertyä niiden ympärille ja katketa.
Hiuksia ei kuitenkaan tarvitse harjata märkinä. Esimerkiksi moni kiharahiuksinen harjaa hiuksensa ennen suihkua ja selvittää märkien hiusten suurimpia takkuja vain sormillaan. Näin kiharan kimmoisuus säilyy paremmin, sillä harjaaminen saattaa latistaa kiharoita.
Mikäli harjaat hiuksesi niiden ollessa märät, tee se hellästi. Jos harja repii hiuksia, se myös katkoo niitä.