The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta! Voihan..ei kello voi olla vielä noin paljoa!!
Puol 7 soi herätyskello, laitoin kahvit valumaan ja ruokin kissat ja kalat, istahdin tähän koneelle ja yli tunti on mennyt.
Oonkin hitaampi ku arvasinkaan...
Suihkussakin pitää keretä käymään mut annan kissojen syödä ensin rauhassa, niiden ruuat ku on veskissä/kylppärissä.
 
Multa tuli yksi toisen osaston nainen kysymään onko mulla pukkarissa oma kaappi johon jätän kamppeet kun tuun fillarilla ja käyn suihkussa. Totesin että on mulla kaappi mutta en mä kyllä suihkussa käynyt. Hän tyrmistyi että olen koko päivän pyörähikieni kanssa töissä.


Joku toinen oisi saattanut nahkapuvusta ja astetta tuhdimmasta kypärästä päätellä ettei tolla pyörällä hirveen hiki tule
 
...huomenta vaan kaikille :)

Hiljaisuuteen sain herätä ja pieneen auringon valoon, nyt jo pilvet valtaamassa taivasta muutoin hiljaista yhä...tirpana ylhäällä, esikoinen tuntuu heräilevän, nuorin pojista vielä tossaa - ja saakin nukkua :)...

Ulkona on ihan pysähtynyttä, tuulen virekään ei käy, kaikki puiden ja pensaiden lehdet aivan visusti paikallaan...lintujen ääntäkään ei kuulu...ihan kuin odottaisivat jotakin ja vasta sen jälkeen saisi lehdet ryhtyä pienesti kahisemaan... Aika ihana hetki <3, pysähtyneisyys, vaikka maailma on jo hereillä ollut monta tuntia sitten :)...

Aamupuuroni on muuten täynnänsä luxusta - niitä oman maan mansikoita ja tirpana - tuo rakas tuulitukkani <3 - kävi eilen poimimassa ihan itse oma- alotteisesti pieneen kipposeen ensimmäiset mustikat <3...niitä saan tässä minäkin maistella :)

Kaunista tiistaita kaikille :) - vahvaa uskallusta ja seikkailun intoa ottaa selvää mitä tämäkin päivä tuo tullessaan :)

 
Multa tuli yksi toisen osaston nainen kysymään onko mulla pukkarissa oma kaappi johon jätän kamppeet kun tuun fillarilla ja käyn suihkussa. Totesin että on mulla kaappi mutta en mä kyllä suihkussa käynyt. Hän tyrmistyi että olen koko päivän pyörähikieni kanssa töissä.


Joku toinen oisi saattanut nahkapuvusta ja astetta tuhdimmasta kypärästä päätellä ettei tolla pyörällä hirveen hiki tule
:D....jospa aatteli että sulla on rankemman puoleista treeniä menossa myös heti aamutuimaan, oot osallistumassa johonkin extreme action bicykcle- turnajaisiin ja siksi ne vermeetkin hiukan raskaamman puoleiset....

Jos näet sitä, niin tarjoo sille kahvit :)...on tainnut jäädä aamuannos hiukan vajaaksi. Mukavaa ja sujuvaa työpäivää sulle :)
 
Haa, kerrankin ollaan muuten miehen kans samaa mieltä..vessa/kylppäri"remppa" tiedossa..höyrykaapista ollaan molemmat valmiita luopumaan ja peili-allaskaappisysteemi uusitaan kans.
..eli remontinhurma tarttui teihinkin :). Pienikin uudistus tekee ihmeitä ja piristää isosti, tosin teillehän tulee ihan kunnon uudistus mikä antaa huoneelle aivan kokonaan uuden ilmeen :). Ei muuta kuin suunnittelemaan ja tekemään yhdessä hankintoja.
 
:D....jospa aatteli että sulla on rankemman puoleista treeniä menossa myös heti aamutuimaan, oot osallistumassa johonkin extreme action bicykcle- turnajaisiin ja siksi ne vermeetkin hiukan raskaamman puoleiset....

Jos näet sitä, niin tarjoo sille kahvit :)...on tainnut jäädä aamuannos hiukan vajaaksi. Mukavaa ja sujuvaa työpäivää sulle :)
Ei oo varmaan ainoa asia joka on jäänyt vajaaksi tällä...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhQ
..eli remontinhurma tarttui teihinkin :). Pienikin uudistus tekee ihmeitä ja piristää isosti, tosin teillehän tulee ihan kunnon uudistus mikä antaa huoneelle aivan kokonaan uuden ilmeen :). Ei muuta kuin suunnittelemaan ja tekemään yhdessä hankintoja.
Se vaan että oon sen verran malttamaton tämmösis että voisin vaikka tänään lähteä ostamaan uutta kalustoa sinne..ja mietin miten nopsaan ne entiset sais sieltä pihalle..samalla vois vaikka maalata sen pömpelin, sitäkin miettiny jo vuosia mutta tosiaan se höyrykaappi on vieny niin paljon tilaa ettei oikeen oo ollu järkeä osaa tilasta maalata ja ehkä sitten joskus jos/kun kaappi sieltä heivataan, niin se toinen puoli..tai kaikki uudelleen.
 
Se vaan että oon sen verran malttamaton tämmösis että voisin vaikka tänään lähteä ostamaan uutta kalustoa sinne..ja mietin miten nopsaan ne entiset sais sieltä pihalle..samalla vois vaikka maalata sen pömpelin, sitäkin miettiny jo vuosia mutta tosiaan se höyrykaappi on vieny niin paljon tilaa ettei oikeen oo ollu järkeä osaa tilasta maalata ja ehkä sitten joskus jos/kun kaappi sieltä heivataan, niin se toinen puoli..tai kaikki uudelleen.
Ihana, innostus ja uuden odottamisen malttamattomuus :)!

Mutta - hiukan tässä toppuuttelen eikä tätä tarvii onkeensakaan ottaa, vaan teette niin kuin teille kahdelle on luontaista, kunhan laitan jorinani tähän - kannattaa nyt miettiä ja kattella rauhassa, mitä sinne sitten haluatte tilalle, jotta siitä tulee sitten toimiva ja silmää miellyttävä :). Eli käytte vaikka tänään alustavasti kattomassa toki mutta nappaatte runsaasti esitteitä kainaloonne ja kattelette mimmosia vaihtoehtoja löytyy. Kiireessä kun tahtoo tulla sitten sitä sekundaa, ja tuskinpa tekään meinaatte ko. tilaa olla joka vuosi remppaamassa uudelleen :)

Joka tapauksessa kuulostaa ihanalta tuo teidän uudistusprojektinne :)
 
Kyllä tinkuliini kelpaisi tälle urokselle ;)
..mä luulen kans niin, että tinkuliininen kelpaa aika monelle urokselle :)..ilman silmäniskujakin..mutta toisaalta taas onhan se ymmärrettävää, että sitä tulee varovaisemmaksi, kun on saanut siipeensä tarpeeksi monta kertaa ja tarpeeksi kovilla panoksilla ja siipien kärventymisillä..

Mutta :)...nyt on ihanaa virettä ja tunnetta menossa tinkusen elämässä, mitä on ollut aivan mahtava seurata :) ja suon sen kaiken tuolle ihanalle herkälle naiselle :) <3...tulkoon mitä tulee, tapahtukoon mitä tapahtuu - kaunista se on joka tapauksessa :) <3
 
tsuferaffi
Mies, jolla on vuosia ollut ongelmia ylipainon kanssa soitaa yhtiöön ja ostaa ohjelman pudota 5 kg 5 päivässä. Seuraavana päivänä koputetaan ovelle, mies avaa ja näkee todella nätin tytön ilman vaatteita, vain lenkkarit jalassa.
Hän on yksi edustaja ja hänellä on kyltti, jossa lukee " jos jään kiinni, olen sinun ".
Tyttö karkaa juoksuun ja mies lähtee epäröimättä perään...
Sitten muutaman km jälkeen mies väsyy, ei jaksa enää ja luovuttaa. Sama tyttö ilmestyy seuraavat 4 päivää ja aina sama homma. Viidentenö päivänä mies punnitaan ja hän huomaa, että paino on laskenut 5 kg kuten luvattiin.

Seuraavana päivänä mies soittaa yritykseen ja ostaa ohjelma pudota 10 kg ja 5 päivässä. Jälleen seuraavana päivänä koputtaa ovelle tyttö joka on enemmän seksikäs ja kaunis, mitä hän on nähnyt koko elämänsä aikana.
On jälleen täysin alasti ja hänellä on vain tossut sekä kyltti, jossa lukee " jos jään kiinni, olen sinun ".
Mies lähtee nopeasti perään. Mutta tämä tyttö on erittäin hyvä kuntoinen ja vaikka mies kuinka yrittää, ei saa häntä kiinni. Sama toistuu seuraavat 4 päivää ja mies on yhä paremmassa kunnossa.
Viidentenä päivänä mies punnitaan taas ja hän on pudottanut 10 kg kuten hänelle luvattiin.

Ja taas hän soittaa yritykseen, pyytää ohjelman pudota 25 kg ja 7 päivässä. " oletteko aivan varma? Tämä on meidän rankin ohjelma !" - kertoo edustaja puhelimessa. Mies sanoo " kyllä, minusta ei ole tuntunut näin hyvältä vuosiin."

Seuraavana päivänä jälleen koputetaan ovellesi, ja siellä on iso ja lihaksikas mies, täysin alasti (jäsenen kanssa valtava) vain juoksutossut jalassa. Ja hänellä oli kyltti, jossa luki " jos saan sinut kiinni, olet minun!"

Mies menetti 30 kg sillä viikolla!!
 
Boobabe
..mä luulen kans niin, että tinkuliininen kelpaa aika monelle urokselle :)..ilman silmäniskujakin..mutta toisaalta taas onhan se ymmärrettävää, että sitä tulee varovaisemmaksi, kun on saanut siipeensä tarpeeksi monta kertaa ja tarpeeksi kovilla panoksilla ja siipien kärventymisillä..

Mutta :)...nyt on ihanaa virettä ja tunnetta menossa tinkusen elämässä, mitä on ollut aivan mahtava seurata :) ja suon sen kaiken tuolle ihanalle herkälle naiselle :) <3...tulkoon mitä tulee, tapahtukoon mitä tapahtuu - kaunista se on joka tapauksessa :) <3
Niinpä, tuntuu että on parempi elää yksin.
 
Niinpä, tuntuu että on parempi elää yksin.
...mutta et yksinäisenä :). Ei se yksin eläminen sitä tarkoita, että ei voisi rakastaa silloinkaan, rakkauttahan riittää jaettavaksi ja koettavaksi vaikka ja kuinka! Jos vain kokee sen itsellensä paremmin soveltuvaksi, että on siis yksineläjänä, niin koko maailmahan silloinkin on avoinna :)

Kunhan on sinut itsensä kanssa :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Boobabe
...mutta et yksinäisenä :). Ei se yksin eläminen sitä tarkoita, että ei voisi rakastaa silloinkaan, rakkauttahan riittää jaettavaksi ja koettavaksi vaikka ja kuinka! Jos vain kokee sen itsellensä paremmin soveltuvaksi, että on siis yksineläjänä, niin koko maailmahan silloinkin on avoinna :)

Kunhan on sinut itsensä kanssa :)
Jos ei ole kumppania niin sitä on puoliksi yksinäinen.
Mutta ei tästä sen enempää. :)
 
Ja taas hän soittaa yritykseen, pyytää ohjelman pudota 25 kg ja 7 päivässä. " oletteko aivan varma? Tämä on meidän rankin ohjelma !" - kertoo edustaja puhelimessa. Mies sanoo " kyllä, minusta ei ole tuntunut näin hyvältä vuosiin."

Seuraavana päivänä jälleen koputetaan ovellesi, ja siellä on iso ja lihaksikas mies, täysin alasti (jäsenen kanssa valtava) vain juoksutossut jalassa. Ja hänellä oli kyltti, jossa luki " jos saan sinut kiinni, olet minun!"

Mies menetti 30 kg sillä viikolla!!
:D

:whistle: Stand up -koomikko Sami Hedberg pudotti 30 kiloa. Nyt Tomi Kokko paljastaa, miten painonpudotus tehtiin.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1436835908744.html
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä