The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Auts ittellesi.

Sinä olet semmoinen positiivisuuspilleri jota ei apteekista saa.
..ööh..no..siis..hmm..*meni ihan hämilleen ja haroo liikennevaloina pöwwöänsä ja nostelee kurtturuttuisia villasukanvarsiaan ylemmäs*...en mä osaa muuta sanoa kuin kiitos :). Taas :)


..vaikka nyt oma olotila on aika kaukana mistään positiivisesta (meinasin sitten kirjottaa sujuvasti etti postillisesta, hyvin menee ja kulkee..)...mutta...no, tällä menen tänään tässä vaiheessa :)
 
..ööh..no..siis..hmm..*meni ihan hämilleen ja haroo liikennevaloina pöwwöänsä ja nostelee kurtturuttuisia villasukanvarsiaan ylemmäs*...en mä osaa muuta sanoa kuin kiitos :). Taas :)


..vaikka nyt oma olotila on aika kaukana mistään positiivisesta (meinasin sitten kirjottaa sujuvasti etti postillisesta, hyvin menee ja kulkee..)...mutta...no, tällä menen tänään tässä vaiheessa :)
AaKoo on oikeassa.

Älä sää nainen nolostele äläkä vähättele itseäsi, kehut ja kiitokset otetaan vastaan hymy huulilla ja selkä suorana!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
That's my girl!!!
...ihan hirveesti ei vissiin oo mulla varaa lähtee urputtamaan vastaan naiselle, joka on viimeksi tänään laittanut raavaan äijäkörilään painon verran rautaa mutkalle...ja nyt kun kerrankin on vielä suotuisa avatarkin paikallansa eli ihan ollaan Jokisen eväinä, niin ehdoin tahdoin en oo sitten manaamassakaan paikalle sitä mahdotonta Madame Pitsistä, joka olemuksellaan kyllä ei jätä ketään ilman jäänvireitä....

Oot ihana :). Sinäkin :).
 
*halaa rutistaa*...jaksat sä :). Et sä nyt voi jättää niitä mummoja ja papparaisia sinne hassuina vaeltamaan, nukkuvatkin paremmin kun oot heitä peittelemässä ja perään kahtomassa :)


...muutes, millois Mr Myttinen on maisemissa vai joko on :)?
Juu onneks just nyt on hiljasta, vaan äkkiäkös se siitä taas repsahtaa :ROFLMAO:

Misteri tulee loppukesästä käymään, yli kuukausi vielä (n) Pidän sitten lomaa ni voidaan rauhassa nyhjätä :love::D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Juu onneks just nyt on hiljasta, vaan äkkiäkös se siitä taas repsahtaa :ROFLMAO:

Misteri tulee loppukesästä käymään, yli kuukausi vielä (n) Pidän sitten lomaa ni voidaan rauhassa nyhjätä :love::D
..ja odottavan aika on tunnetusti pitkä *halaa*...mutta kyllä ne päivät vähenevät kun pidät vaan mielessä sen teijän ihanan jälleennäkemisenne ja yhteisen aikanne :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Mä lähden nyt laittamaan pistettä paikalleen tälle päivälle :).

Huomenna uutta yritystä, siellä se on jo hiuksen hienoisesti kuikuilemassa - uuden päivän uusi aamunkajo...

Nukkukaahan hyvin ja nähkää kauniita unikuvia...sitten kun aikananne menette peiton alle :)*pus*


...laitan tämän tähän vaikka unikuvamusiikiksi (sori, linkitin tätä jo aiemminkin), ite vallan suuresti ja syvästi tähän tykästyin :)...herkisti isosti, kosketti isosti <3

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä