The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä. Nyt en vaan saa sanottua kun en halua pahotta hänen mieltä...ihan niinkuin hän ei olisi mun mieltä pahottanut käytöksellään monta kertaa siis sillä että ole kysynyt mun kuulumisia. Mutta kai se on kauheen vaikeaa kysellä.Itse kysyin viimeksi mitä hänelle kuuluu.
Taitaa olla kovin suomalainen ominaisuus. Itse otetaan vaikka mitä vastaan kunhan ei tarvitse loukata toista. Ei vaikka toinen olisi millainen mulkku.
 
IhQ
Ainiin, tänään kai olis kouluporukka menossa taas ulos. Mie en.
Ne on niin nuoria, suunnittelevat häitä ja osa yrittää suostutella poikaystäväänsä naimisiin että sais alkaa suunnittelemaan jne.jne.
Viime kerralla jossain vaiheessa keskustelua joku kysyi oonko mie jo naimisissa ja jos niin kuin kauan..vastasin että joo, melkein kymmenen vuotta jo ollu. Tuli muuten kummia katseita..

Ja muutenkin. Mikä siinä on etten istu mihinkään porukkaan?
(joo, taas tätä samaa..lopetan nyt samointein)
 
Boobabe
Ainiin, tänään kai olis kouluporukka menossa taas ulos. Mie en.
Ne on niin nuoria, suunnittelevat häitä ja osa yrittää suostutella poikaystäväänsä naimisiin että sais alkaa suunnittelemaan jne.jne.
Viime kerralla jossain vaiheessa keskustelua joku kysyi oonko mie jo naimisissa ja jos niin kuin kauan..vastasin että joo, melkein kymmenen vuotta jo ollu. Tuli muuten kummia katseita..

Ja muutenkin. Mikä siinä on etten istu mihinkään porukkaan?
(joo, taas tätä samaa..lopetan nyt samointein)
Taitaa ne tyypit olla vähän omituisia.
 
Ainiin, tänään kai olis kouluporukka menossa taas ulos. Mie en.
Ne on niin nuoria, suunnittelevat häitä ja osa yrittää suostutella poikaystäväänsä naimisiin että sais alkaa suunnittelemaan jne.jne.
Viime kerralla jossain vaiheessa keskustelua joku kysyi oonko mie jo naimisissa ja jos niin kuin kauan..vastasin että joo, melkein kymmenen vuotta jo ollu. Tuli muuten kummia katseita..

Ja muutenkin. Mikä siinä on etten istu mihinkään porukkaan?
(joo, taas tätä samaa..lopetan nyt samointein)
Mä aina kyllästyn naisten seurassa, kun tuntuu ettei ne osaa puhua muusta kuin lapsista, raskauksista, naimisiinmenoista ja vaiposta. Ja sit tietty ne aina utelee et millon mulle tulee kakaroita. EVVK, joten turha sit katsoa nenänvartta pitkin, jos sattuneesta syystä viihdyn paremmin miesten seurassa :D
 
Nyt mun täytyy tunnustaa, että olin total Bitch.

Kaverilta tuli viesti, pitkä vuodatus parisuhdeongelmista ja kusipäämiehestä

Vastasin että ootko huomannut, että otat yhteyttä vain silloin kun sulla on ongelmia miehesi kanssa, viimeksi helmikuussa. Oletko myös huomannut ettet ole neljään vuoteen kysynyt mitä mulle kuuluu, kaadat vain ongelmas mun niskaan ja hiljenet taas kuukausiksi
Tossa vain toinen osapuoli on bitch. Se et ole sinä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä