The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä mä sen tiiän, että teillä kemiat siellä kohtaa :)

Ja ihan tyypillinen vöyhkänä siellä :D, varustettu extraövereillä energiapaukuilla. Minkä ikäinen muuten se kaitsemas hauveli siellä on :)?
Tää on vissiin viisvuotias. Ei siis pentu enää.

Jäneksen ajoon jalostettu, joten tää nuuskii ja juoksee kunnes nenä tai jalat kuluu puhki.

Et hauvelin tarpeita ajatellen tää ei olis ensisijainen valinta lemmikiksi.
 
vierailija
Meilläkin oli kokeilussa semmonen kurapuku ja ei morjens, ei siitä tullut mitään kun toi sai ihan vimmatut hepulikohtaukset sen kanssa :D...ja mieti vähän sitä menemistä kun toista ärsytti se hiien haalari ja vallankin ne lahkeet että oli niin hankala nostella koipia ja kuitenkin piti nostella niitä kun yritti kiemurrella siitä eroon :D...juuei, ei tullut meijen käyttöön todellakaan.

Mutta - koville pakkasille mä tein semmosen loimen, se olikin kätevä ja toimiva :)
Pah, koirat nukkuu ulukona. Aina meillä ovat niin tehneet ja talvella esim kun olevat jonkun aikaa sisällä niin niille tulee kuuma ja haluavat takas ulos raikkaaseen -20c ilmaan omaan rakkaaseen lumikieppiin takas.
:D
 
Nyt on (tai ainakin pitäis olla) teille siveä Pitsi
...:oops:..mä jo kattoin että mitä ihmettä taas on tapahtunut, että nyt on menossa kone särki ja kaikkea kun tommosen kuvan tyrkkää Pitsin kohdalle mikä ei millään muotoa sovellu eikä istu eikä satu eikä niin mitään...

Mutta että oot mokoma ryökäle mennyt ihan tosissaan laittamaan tommosen:eek:?! Hitsi, sulla on niin vinkee hjumöörintaju, että mähän vallan ihan suuresti tykästyn suhun:love:
 
Meilläkin oli kokeilussa semmonen kurapuku ja ei morjens, ei siitä tullut mitään kun toi sai ihan vimmatut hepulikohtaukset sen kanssa :D...ja mieti vähän sitä menemistä kun toista ärsytti se hiien haalari ja vallankin ne lahkeet että oli niin hankala nostella koipia ja kuitenkin piti nostella niitä kun yritti kiemurrella siitä eroon :D...juuei, ei tullut meijen käyttöön todellakaan.

Mutta - koville pakkasille mä tein semmosen loimen, se olikin kätevä ja toimiva :)

Sepä se :D
Meillä oli joskus pakkasilla tassuissa jotkut töppöset mutta ei nekään oikein kivat olleet :D
 
Pah, koirat nukkuu ulukona. Aina meillä ovat niin tehneet ja talvella esim kun olevat jonkun aikaa sisällä niin niille tulee kuuma ja haluavat takas ulos raikkaaseen -20c ilmaan omaan rakkaaseen lumikieppiin takas.
:D
Joo, siis semmoset jokasään koirat :D...mutta mulla olikin semmonen ihuna seurapiirivöyhkänä :D...ei sen turkilla ois pärjänny ulkona vuorokautta ympäri pakkaskeleillä ollenkaan.

Katos, kun koiriakin on niin erilaisia...aivan kuten naisiakin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä