The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi on se oleellinen kysymys, johon ei voi vastata kukaan muu kuin oma sydän.

Maailmassa on vissiin jo neljä miljardia naista. En kiinnostu heistä kaikista. Kuka ja miten kiinnostukseni herättää on itsellenikin arvoitus.
...mutta se pumppuosasto on aina hereillä ja isosti ravistelemassa ja potkasemassa persuuksille just silloin, kun se kiinnostus tai Se Jokin on siinä läsnä :)

Koska eihän siihen voi millään varautua, se tulee jos on tullakseen ja yllättää isosti :)
 
No miten tosta nyt voi tulla tyrkky olo, kun hän sitä kerran jo ehdottikin ensin :)? Ja varmaan on ehkä sitten tahollansa ihmettelemässä kun et reagoi siihen kutsuun mitenkään....

Elä aattele kultapieni tinkunen ollenkaan noin vaikeesti - ei ole olemassa mitään sääntöjä sille, kumpi ottaa ekana yhteyttä ja mitäs ihmettä sitten :). Jos mies sua oikeesti kiinnostaa ja haluat nähdä ja jutella lisää ja tutustua, niin - anna palaa nainen :)! Näytä ja osoita se, ei se mitään tyrkkyä ole vaan ihan selkeetä kertomista, että heiii - oon kiinnostunut :). Miten toi voi olla tyrkkyä :)?

...ja jos tommosta nyt sitten katotaan niitten ihmeen hiivatin kilinkellisääntöjen kanssa tyrkkyilyksi tai muuksi pahansilmän kautta, niin kyllä, oi kyllä pihalla olen ja isosti :D...mutta en siltikään suostuis tommoseen noin hankalaan olemiseen vaan sitten tekisin ihan omat ohjeistukseni eli mitä se mun oma pumppuosasto sanoo :)
Tätä peesailen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei tietenkään voi. Sydänhän sen tuntee.

Eihän sitä tiedäkään kuka kiinnostaa ja kuka ei vasta kun sitten kun jonkun sellaisen kohtaa joka herättää sellaisen oikeanlaisen :love: kiinnostuksen :)
Joillain se tapahtuu vaikka heti ekalla kerralla, joillain ehkä muutaman tapailukerran jälkeen mutta vaatii sen että se kiinnostus herää nähdä uudestaan.
Noi on asioita joissa järjellä ei o hirveesti sananvaltaa.
Järki toki voi sanoa, et kannattaa ihastua vain pitkään, komeaan ja varakkaaseen. Mut oltuaan kymmenen vuotta aviossa semmoisen kanssa sydän kyselee yhä, et mimmoistahan elämä olisi sen Arskan kanssa.
 
Noi on asioita joissa järjellä ei o hirveesti sananvaltaa.
Järki toki voi sanoa, et kannattaa ihastua vain pitkään, komeaan ja varakkaaseen. Mut oltuaan kymmenen vuotta aviossa semmoisen kanssa sydän kyselee yhä, et mimmoistahan elämä olisi sen Arskan kanssa.

Ei ole ei. Eiköhän sen sitten kaikella tavalla sydämessään tunne kenet sinne voisi "päästää".

Exä oli mulle se paras niistä keitä tapailin joskus ennen häntä joten en voi verrata millaista olisi jos olisin "valinnut" jonkun toisen.
Ennen häntä ei kyllä ollutkaan kuin yksi vakavampi suhde.
 
Se on hirveen hyvä tietää jo 6 v:nä, miksi isona ryhtyy. Äiti sanoo geriatri ja isä juristi. Tirppa on päättänyt ryhtyä isona lintuponkariksi sekä taiteilijaksi ja eläinlääkäriksi, mutta vain söpöille eläimille.
Vaikka oravillekin :)

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1436160718112.html

Hämmästys oli suuri, kun sipoolaisen pieneläinklinikka Moreliuksen ovesta juoksi maanantaina sisään pieni oravanpoikanen. Nenäverenvuodosta ja väsymyksestä kärsinyt poikanen selkeästi tiesi, että nyt oli tarvetta eläinlääkärin vastaanotolle, pieneläinhoitaja Samuli Heiskanen kertoo.

:D
 
Ei ole ei. Eiköhän sen sitten kaikella tavalla sydämessään tunne kenet sinne voisi "päästää".

Exä oli mulle se paras niistä keitä tapailin joskus ennen häntä joten en voi verrata millaista olisi jos olisin "valinnut" jonkun toisen.
Ennen häntä ei kyllä ollutkaan kuin yksi vakavampi suhde.
Mä olin nuorukaisena hirveen ujo ja arka.

Sit isot pojat opetti, et "näin niitä naisia saa".

Ne opit meni äkkiä harakoille. Törmäsin ex- rouvakultaani, niin siin ei isojen poikien ohjeilla ykskaks tehnyt a)yhtään b)mitään.
 
Arai mullakin on mutten tienny onko niillä rossipottia. Shoei ois toinen ihan pätevä jos niillä on
Jees, Shoeilla on kans :) - mulla on tässä hirveen asiantuntevasti kuules kaikki sivut levällänsä ja toisella silmällä niitä kypäriä tässä kattelen ja lueskelen...

Mutta kyllä tää homma etenee nyt sillä tavalla, että mä imuroin kaiken mahdollisen tiedon irti liikkeestä ja sen osaavalta henkilökunnalta :). Kyllä tästäkin hommasta hyvä tulee, näin uskon lujasti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Noi on asioita joissa järjellä ei o hirveesti sananvaltaa.
Järki toki voi sanoa, et kannattaa ihastua vain pitkään, komeaan ja varakkaaseen. Mut oltuaan kymmenen vuotta aviossa semmoisen kanssa sydän kyselee yhä, et mimmoistahan elämä olisi sen Arskan kanssa.
Ulkokuori ja ulkoiset puitteet karisee aika pian kun jokusen kerran katselee toista vatsataudissa, flunssassa ja peräpukamissa. Jos se toinen vielä tuon jälkeen on se joka pitelee sun hiuksiasi kun oksennat, siinä on potentiaalia.

Jari Tervo kiteytti tuon aika osuvasti: ehkei pitkä avioliitto aina ole yhtä tunteiden myllerystä ja värisevää rakkautta mutta mitään hetken hoitoa ei voi pyytää puristamaan finniä perseestä kun ei itse yllä. Se vaatii tutun ja turvallisen puolison.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Täällä muuten sataa.

Ei muutoin haittais, mut se tarkoittaa märkää koiraa.

Ja me nukutaan samalla sohvalla.

Pyyhe on olemassa :)...enkä pahalla heittänyt enkä niin millään.

Silloin kun mulla oli vöyhkänä, niin se oli melkoinen näky vesisateella ne ensimmäiset kymmenkunta metriä. Kun aina, joka ikinen kerta, ulko- ovella tuli se Osram- lampun välähdys ja kappas vaan, koira päätti että nyt hän on sitten niin Neiti, niin Neiti :D.

Ekat askeleet vesisateessa...hyiiiii, kun tassut kastuu!!..ja perään niin anovaa ja surkeeta kattomista ja pientä uikutusta...taas muutama askel ja ..hyiiiii, nyt roiskuu pitkin kinttujakin tämä rapa, vaikka kuinka nostan jalkoja....ja oikeesti, se lutunen niin nosti kuulkaas korkeelle, tosi koomisen näköinen...

Mutta annas olla, sitkeesti kun mentiin eteenpäin niin tajushan toi koira juonen - että vesisateessa on oikeesti ihan hiien hauskaa :)! Lätäköitä kun tulee niin niitten läpi voi juosta kunnolla nelivedolla ja voi veljet, kun roiskuikin! Ja - sen voi ton toisen lätäkön kohdalla tehdä uudestaankin, jihaa :D!...

Äyyyh...joo...ihana, mulle paras mahdollinen vöyhkänä ja luupää oli :love:. Ikävä tuli, hyvällä tavalla :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä