The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on aina sitruunaa :), sitä on vaan oltava ja mä laitan sitä melkein mihin vaan...raastetun sitruunakuoren tuoksukin, hyvänen aika miten on ihana <3! Ja se on iloinen hedelmä, keltainen on pirtsakka väri :)
Pitäis ostaa kaappiin, ku vaan muistaisin. :D Hatara pää, olisin monta kertaa tarvinnut,mutta ei vaan hoksi ostaa. o_O
Sitruuna ja toinen on lime, tosi ihania. :p
 
No kerrassaan :). Ihan hyvin sä voit, nyt kun miehestä kuuluikin isosti :D, kysellä sen kahvituksen perään - toinen voi odottaa siellä sun vastausta siihen kahvittelupyyntöön kerta sellaisen jo tekikin :).

Älä turhaan rupee miettimällä miettimään asioita, rennosti vaan :)
Jotenkin vaan ootan sitä sellasta et kysäsis muka ohimennen et mites ne kahvit....kun tulee itelle tyrkky olo jos rupee kyselee. Ja olee aina se joka ottaa yhteyttä. Sentäs positiivista et se otti ma ite yhteyttä ensin.
 
Jotenkin vaan ootan sitä sellasta et kysäsis muka ohimennen et mites ne kahvit....kun tulee itelle tyrkky olo jos rupee kyselee. Ja olee aina se joka ottaa yhteyttä. Sentäs positiivista et se otti ma ite yhteyttä ensin.
No mutta toisaalta, jos hän on niistä kahvijutuista sanonut niin olisithan sä voinut niistä kysyä?
Eihän se ole mitään itsensä tyrkyttämistä.

Jos hän odottaa sulta samaa että ohimennen sanoisit :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jotenkin vaan ootan sitä sellasta et kysäsis muka ohimennen et mites ne kahvit....kun tulee itelle tyrkky olo jos rupee kyselee. Ja olee aina se joka ottaa yhteyttä. Sentäs positiivista et se otti ma ite yhteyttä ensin.
No miten tosta nyt voi tulla tyrkky olo, kun hän sitä kerran jo ehdottikin ensin :)? Ja varmaan on ehkä sitten tahollansa ihmettelemässä kun et reagoi siihen kutsuun mitenkään....

Elä aattele kultapieni tinkunen ollenkaan noin vaikeesti - ei ole olemassa mitään sääntöjä sille, kumpi ottaa ekana yhteyttä ja mitäs ihmettä sitten :). Jos mies sua oikeesti kiinnostaa ja haluat nähdä ja jutella lisää ja tutustua, niin - anna palaa nainen :)! Näytä ja osoita se, ei se mitään tyrkkyä ole vaan ihan selkeetä kertomista, että heiii - oon kiinnostunut :). Miten toi voi olla tyrkkyä :)?

...ja jos tommosta nyt sitten katotaan niitten ihmeen hiivatin kilinkellisääntöjen kanssa tyrkkyilyksi tai muuksi pahansilmän kautta, niin kyllä, oi kyllä pihalla olen ja isosti :D...mutta en siltikään suostuis tommoseen noin hankalaan olemiseen vaan sitten tekisin ihan omat ohjeistukseni eli mitä se mun oma pumppuosasto sanoo :)
 
@FreezeCat , en tiiä hirveesti eri merkeistä mutta ite väännän menemään Arain potassa

vaikee noista merkeistä sanoo muuta ku että joku tunnetun valmistajan kuitupotta joka on hyvä päässä


Araita tässä itekin sillä silmällä kattelin - on itelle sillain tuttu merkki ja päässäkin aikoinaan tuntunut hyvältä - ja totta ihmeessä tää testipääkkönen on siinä sitten mukana :). Joo, liikkeeseen tässä joku päivä suuntaamme ja otamme sieltä sitten käytännön läheistä tuntumaa asiaan :)

Kiitti sulle :) - ja @Bitch :lle kans :)
 
On yksinkertainen, muusattu kypsä avokado,sekaan chiliä tuoretta tai kuivattua, mustapippurirouhetta, valkosipulia ja vähän suolaa. Jos haluaa ni sekaan voi heittää myös vähän smetanaa,ranskankermaa tai turkkilaista maustamatonta jugurttia.
Mä jätin pois kokonaan. :)
Kaikkee paitsi smetanaa ja kermaa löytyy. Eli kokeilu voi olla lähempänä kuin arvaankaan :D tänks!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Toi on se oleellinen kysymys, johon ei voi vastata kukaan muu kuin oma sydän.

Maailmassa on vissiin jo neljä miljardia naista. En kiinnostu heistä kaikista. Kuka ja miten kiinnostukseni herättää on itsellenikin arvoitus.
Ei tietenkään voi. Sydänhän sen tuntee.

Eihän sitä tiedäkään kuka kiinnostaa ja kuka ei vasta kun sitten kun jonkun sellaisen kohtaa joka herättää sellaisen oikeanlaisen :love: kiinnostuksen :)
Joillain se tapahtuu vaikka heti ekalla kerralla, joillain ehkä muutaman tapailukerran jälkeen mutta vaatii sen että se kiinnostus herää nähdä uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Voihan avokado, kun lennätti vihreät mällinsä paidalle. :cautious::rolleyes::D
Saa nähdä miten onnistuu avokado-kookoskermajäätelö :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä