Ja juo vissyytäytyy käydä ostaa jos se auttais
Muista vaihtaa valuutta fyrkaksikesä tuli ja työt lisääntyy. kehäkolmosen sisäpuolelle pitäs lauantaina lähteä. kaippa siellä on samat liikennesäännöt kun täällä maallakin. liikenne on kai ainakin samanpuolista. kesä on kyl mukavaa aikaa,saa istuskella varjoisalla nurmikolla olutta nauttien. lomaa odotellessa.
Niin ja no.mitä sitä raavas mies vaimopalveluilla. pitkät puntit tungetaan sukkiin ja pölyt pyyhitään painepesurilla
Itiksen Prisma on iso ja viileä. Siellä kului kivasti pari tuntia kärrytellen ja vauva nukkui hyvin. Meet sinne ja teet picnicin vaikka remppatarvikkeiden takanurkkaan.Mie riehuin vuoren tänään kiiltäväksi, koska huomenna ei tehdä mitään ylimääräistä. Innostuksissani saatoin vaihtaa huonekalujen ja taulujen paikkojakin .
Huomiseen kuumuuteen varustauduin kolmioleipien aineksilla ja tekemällä pannukakun. Tempasen eväät ja yritän keksiä missä niitä olisi sopivan mukava nauttia. Siellä prismalla kenties
Eikä, kun sinne rantaan, nainen ...ihunaa eväsretkeilyä ja sitten pulahtamista aaltoihin ja leikkimään vedenneitoa ...ja ettimään rantahietikolta hienoja kiviä ja tekemään hiekkalinnoja valleineen ja puukeppisiltoineen...ja sitten toviksi jos toiseksikin ihan muina naisina ihmettelemään ja istumaan pyyhkeelle ja ihastelemaan maisemia jajaja...Mie riehuin vuoren tänään kiiltäväksi, koska huomenna ei tehdä mitään ylimääräistä. Innostuksissani saatoin vaihtaa huonekalujen ja taulujen paikkojakin .
Huomiseen kuumuuteen varustauduin kolmioleipien aineksilla ja tekemällä pannukakun. Tempasen eväät ja yritän keksiä missä niitä olisi sopivan mukava nauttia. Siellä prismalla kenties
pitää muistaa, ei kerkee enään netistä tilaan joten huomenna forexiin.Muista vaihtaa valuutta fyrkaksi
mulla liian pitkän osuuden verhoista peittää sohva.Niin ja no.
Mulla on nukkumaluukussani täl hetkellä hyvin miesmäisesti lyhennetyt verhot.
Taite. sakset ja nipsuilla kiinni.
Toimii ja ovat millilleen oikean mittaiset...
... mut noit ei parane viedä pesukoneeseen...
sieltä kun ei tu ulos kangasta vaan lankamössöä.
..eli turhaan vihjaili kun et voi todistaaHeh, naapuri vihjas, ettei se saa muka nukuttua, kun mä yskin öisin
En mä ainakaan vielä ole heränny omaan köhimiseeni
Ylimenevän osan voi tunkea patterin taaksemulla liian pitkän osuuden verhoista peittää sohva.
Kirjoitin ensin vaiva enkä vauva
Ihan vain se lärpäke ompelet kiinni vyötärölle ja henkselit
Ei sinne kantsi lähtee,menee maalaispoika ihan sekaisin vieläkesä tuli ja työt lisääntyy. kehäkolmosen sisäpuolelle pitäs lauantaina lähteä. kaippa siellä on samat liikennesäännöt kun täällä maallakin. liikenne on kai ainakin samanpuolista. kesä on kyl mukavaa aikaa,saa istuskella varjoisalla nurmikolla olutta nauttien. lomaa odotellessa.
sit ne on henkelihousut ei lappuhousut mutta toimii tuokin...tai ompelee muutaman napin ja kiinnittää hänkselit niihin
kuukauden päästäEi sinne kantsi lähtee,menee maalaispoika ihan sekaisin vielä
millonkan poikalassa alotetaan lomat? täällä jumalan selän takana alkaa parin viikon päästä.
Paljon helpompaa hakea paikallisesta Säästäristä/Tarjoustalosta/Robinsonista/Tokmannilta joustovyötäröiset suorat housut prässeillä.sit ne on henkelihousut ei lappuhousut mutta toimii tuokin...
SekinPaljon helpompaa hakea paikallisesta Säästäristä/Tarjoustalosta/Robinsonista/Tokmannilta joustovyötäröiset suorat housut prässeillä.
Tai ulkokalustepuolelleItiksen Prisma on iso ja viileä. Siellä kului kivasti pari tuntia kärrytellen ja vauva nukkui hyvin. Meet sinne ja teet picnicin vaikka remppatarvikkeiden takanurkkaan.
Jopa paremmat!kesä tuli ja työt lisääntyy. kehäkolmosen sisäpuolelle pitäs lauantaina lähteä. kaippa siellä on samat liikennesäännöt kun täällä maallakin..
Onpas herkkäuninenHeh, naapuri vihjas, ettei se saa muka nukuttua, kun mä yskin öisin
En mä ainakaan vielä ole heränny omaan köhimiseeni
Samat säännöt mutta törttöilijöitä löytyy. Mennäänkö kahville kun kerran liikut täällä päin?kesä tuli ja työt lisääntyy. kehäkolmosen sisäpuolelle pitäs lauantaina lähteä. kaippa siellä on samat liikennesäännöt kun täällä maallakin. liikenne on kai ainakin samanpuolista. kesä on kyl mukavaa aikaa,saa istuskella varjoisalla nurmikolla olutta nauttien. lomaa odotellessa.