The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta katsos kun me voimme aina tehdä niitä aloituksia eikä "nysvätä" vain tässä niin palsta herää eloon :D
Mä vaan en muista tehneeni ainuttakaan aloitusta...

Harrastepalstalleni mä tosin aikanaan aloitin kehumisketjun, mis sai häpeilemättömästi kehua milloin törmäsi hienosti vedettyyn humppaan. Se eli useamman vuoden ja keräsi tuhansia vastauksia, enkä itte tainnu kirjoittaa kuin kaks tai kolme.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Puhupuhu...Tikkurilassa käytiin kääntymässä fillareilla. Oli oikein hauska reissu vaikka nopsaan tehtiin lenkki, sitten paluu Pakilan kautta kotiin...Huh...Ja olen jo jotain vaatteita saanut valmiiksi...haluutko nähdä? Jos sulla puheripuli mulla kuvaripuli ;)
Anna tulla vaan niitä kuvia, nainen :)! Totta ihmeessä mä haluun nähdä mitä kaikkee ihanaa ootkaan taas loihtinut, sä oot kyllä semmonen kangasvelho että toista ei löydykään...onneksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Näinhän se on nähtävä :)
Ja kukaan ei kuitenkaan tajua että uusi tulee jos tämä poistuu :D

Joo, oli mukava päivä. Käytiin vähän shoppailemassa :)
Itselleni en tosin ostanut mitään :)
Paitsi jäätelön jäätelökiskalta :p
Lapsille toki myös.
Eli tekin laitoitte sujuvasti rahaa kiertoon, loistavaa :)! Ja jäätelö on ihana herkku näin kesällä, napsuu se aikuisenkin suu yhtälailla kuin lastenkin :)

Oi kuule, mä näin semmosen...mitähän ois ollut, toisella vuodella olevan pellavapään kesävaatteissaan...ja se ilme <3, kun pieni syöpötteli omaa pientä jäätelöään, kun siihen aivan suli sen pienen ihmisen onnen autuuteen *huokailee vieläkin*...silmät killillään ja totta kai - !!! - se suunympärys ihan jäätelöisenä... Ihana lapsi, ihana nautinto ja ihana fiilis, mikä siitä tarttuikaan. Ne pienet asiat, ne on todella suuria loppupeleissä :)
 
Mä vaan en muista tehneeni ainuttakaan aloitusta...

Harrastepalstalleni mä tosin aikanaan aloitin kehumisketjun, mis sai häpeilemättömästi kehua milloin törmäsi hienosti vedettyyn humppaan. Se eli useamman vuoden ja keräsi tuhansia vastauksia, enkä itte tainnu kirjoittaa kuin kaks tai kolme.
En mäkään ole tehnyt ainuttakaan aloitusta.
Mistäs aloitetaan (n)
Kuinka päiväsi on mennyt tai mitä olet puuhaillut tänään :D
Jokainen tekee yhden aloituksen per päivä :D
NOT.

Ja kun ajattelee ettei meitäkään tässä ketjussa nyt kovin monia loppujen lopuksi ole kirjoittelemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Eli tekin laitoitte sujuvasti rahaa kiertoon, loistavaa :)! Ja jäätelö on ihana herkku näin kesällä, napsuu se aikuisenkin suu yhtälailla kuin lastenkin :)

Oi kuule, mä näin semmosen...mitähän ois ollut, toisella vuodella olevan pellavapään kesävaatteissaan...ja se ilme <3, kun pieni syöpötteli omaa pientä jäätelöään, kun siihen aivan suli sen pienen ihmisen onnen autuuteen *huokailee vieläkin*...silmät killillään ja totta kai - !!! - se suunympärys ihan jäätelöisenä... Ihana lapsi, ihana nautinto ja ihana fiilis, mikä siitä tarttuikaan. Ne pienet asiat, ne on todella suuria loppupeleissä :)
Juu, vähän törsäiltiin :)
Oli vielä tietysti pallojäätelöä aidolla vohvelilla, haluan aina sen jos mahdollista saada :)

Nuo pienet on kyllä söpöjä noiden jäätelöidensä kanssa :)
 
Pätee kaikkiin! :lääh:
Hahaa :D...että suurta kuvasaastetta vaan kehiin, niinkö?

Mä kyllä otin taas kuvia jonkin verran, oltiin tosin jo hyvän matkaa menossa, kun pikkasen kirahdin itelleni hoksatessani ykköskameran olleen taas kaikkea muuta kuin matkassa mukana...se löytyi sujuvasti kotiin tullessamme keskeltä ruokapöytää eli oli melkein tulossa mukaan :D...mutta tolla sitten räpsin menemään muistoksi muutamat otokset...

Pitäs vissiin jotenkin keksiä tuohon kameraankin jonkinlainen ota minut nyt hyvänen aika mukaan- hälytyslaite, joka kiekuis niin pahana, että vähemmästäkin älyäis ottaa sen mukaansa....siinä oisikin potentiaalista pähkinää jollekin idearikkaalle insinööriselle :)
 
Juu, vähän törsäiltiin :)
Oli vielä tietysti pallojäätelöä aidolla vohvelilla, haluan aina sen jos mahdollista saada :)

Nuo pienet on kyllä söpöjä noiden jäätelöidensä kanssa :)
Joojoo, aidolla vohvelilla mekin laitettiin menemään, se on ihan parasta kun rapsahtelee puraistessa :)...meillä ipanatkin jo mainitsevat heti tilausta tehdessään että .."...kiitos, aitoon vohveliin..."..

Ja noi pienet on aivan lutuisia <3..jäätelöllä tai ilman, siellä mennä viipotti niin paljon pientä väkeä kauniissa kesäasuissaan tai sitten rattaissa unillaan...eihän niitä voi vaan olla kattomatta ja ihastelematta :). Siinä on se elämisen riemu niin voimakkaana ja puhtaana ja se silmien tuike vaan on niin valloittava ja täynnä sitä...lapsen viisautta :)<3
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Anna tulla vaan niitä kuvia, nainen :)! Totta ihmeessä mä haluun nähdä mitä kaikkee ihanaa ootkaan taas loihtinut, sä oot kyllä semmonen kangasvelho että toista ei löydykään...onneksi :)
Ok...matka-asu postaus tuleepi tässä :)

Pitsi kimono


Tunika ja vanhoista farkuista tehdyt/revityt shortsit


Miehen paita saanut uudet kuviot ja muokattu topiksi myös toiset farkkuni lyhenivät shortseiksi

Shortsien lahkeisiin ompelin palat pitsiverhoa
 
Arvausleikki:

Viiden pisteen vihje: T

Kolmen pisteen vihje: s

Yhden pisteen vihje: i





TSIH!

Voi morjens mun kanssa :D...tätä nyt ei pitäs kirjottaa mutta näemmä olen sitä jo tekemässä...mun pitäs varmaan mennä optikollekin kun sujuvasti katopas lähdin tuota arvoitustas lukemaan ja näppäränä oli sitten aivotoimintanikin hereillä kun tuon kirjainyhdistelmän päätteli nopeasti, että t...s...i...tostahan tulee selkeesti TISSI!!! :D

Että ei sinne päinkään :D...kippis ja kulaus vaan AaKoo, se on hyvä pitää nestetasapainoa yllä näillä keleillä...mitä mä en sitten varmaan olekaan tehnyt :D...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Hahaa :D...että suurta kuvasaastetta vaan kehiin, niinkö?

JOO!


Pitäs vissiin jotenkin keksiä tuohon kameraankin jonkinlainen ota minut nyt hyvänen aika mukaan- hälytyslaite, joka kiekuis niin pahana, että vähemmästäkin älyäis ottaa sen mukaansa....siinä oisikin potentiaalista pähkinää jollekin idearikkaalle insinööriselle :)
Tekniikka on olemassa. Ei vaan o vielä tarpeeksi niitä tabletti edellä syntyneitä jotka sen huolivat käyttöön.
 
Booty - aivan mahdottoman upeita luomuksia taas :)!

Ihanan herkkä pitsikimono ja toi tunikas kangas - todella kaunista <3! - ja valkoinen sulkakuviointi sinisellä pohjalla on niin raikas yhdistelmä, että :)!

Sä oot ihan mahdottoman taitava ja idearikas tyyppi! Kyllä noissa nyt kelpaa mennä vaikka minne maailman ääriin nauttimaan olostansa :)
 
Kiva penkki :)
Mitäs jos tosta pöydästä ottais nuo pyörät pois?
Saisko sitä maalattua tai muuten koristeltua vaikka :D
Tai joku kiva liimattava kontaktimuovi tms päälle?
Onko sellaisia edes (n)o_O
Ollu meillä sisällä jo jonkin aikaa ku en halunnu pinnasänkyy hävittää, mutta sellasenaan sille ei ollu käyttöä nii Tehtii siit penkki.
joo toi pöytä oli ainut mikä mul oli just nyt tähän hätään kotona nii sai kelvata. Mä aattelin nyt et yhen vanhan keittiönpöydän uhraan tonne ulos, katkoo vaa jalkoja vähä matalammaksi, se ois Valkonen mut siihenkin vois keksii jotain tuunausta :)
 
Ollu meillä sisällä jo jonkin aikaa ku en halunnu pinnasänkyy hävittää, mutta sellasenaan sille ei ollu käyttöä nii Tehtii siit penkki.
joo toi pöytä oli ainut mikä mul oli just nyt tähän hätään kotona nii sai kelvata. Mä aattelin nyt et yhen vanhan keittiönpöydän uhraan tonne ulos, katkoo vaa jalkoja vähä matalammaksi, se ois Valkonen mut siihenkin vois keksii jotain tuunausta :)
Moni muuten varmaan tekee pinnasängyistä penkkejä, kätevää :)
Ja kaikenlaisilla tyynyillä tai peitoilla sun muilla saa aina muuteltua näköä.
 
Tekniikka on olemassa. Ei vaan o vielä tarpeeksi niitä tabletti edellä syntyneitä jotka sen huolivat käyttöön.
Äläs nyt viitti alasampua tätä mun hienon hienoa hajatelmaa, että se muka olis jo keksitty :D...eiiiikä! Tää on niin ainutlaatuisen hienoa pöwwöhajatelmaa että ei niin millään ole yksikään insenjööri vielä voinut moiseen taipua :rolleyes::D...
 
Mä ajattelinkin, että jonkun täytyy mennä halpaan.:D

Missäs mä täällä 71553jä? Toi hauvelikin on uros.
No niinpä niin, senkin salakavala ketkuilija siellä, sujuvasti molskahdin mokomainen moiseen velmuiluun :D *tää jokunen vilkuttaa isosti*

No jos ei siellä mitään 71553jä löydy, niin onneksi on tämä ihanainen ketju, mihin voi aina luottaa :D...
 
Äläs nyt viitti alasampua tätä mun hienon hienoa hajatelmaa, että se muka olis jo keksitty :D...eiiiikä! Tää on niin ainutlaatuisen hienoa pöwwöhajatelmaa että ei niin millään ole yksikään insenjööri vielä voinut moiseen taipua :rolleyes::D...
Noi on vaan käytännön sovelluksista kiinni.

Mummolassa oli jo kauan ennen mun syntymääni ovessa lukko jossa avain ei vahingossakaan jääny sisäpuolelle. Kas kun se lukko piti kiertää kiinni. Mun mielestä tavallinen abloy vois toimia samalla tavalla.

Elektroniset sovellukset on sit vähän hankalampia.

Jos meinaan lähdet käymään vaik pesutuvassa niin et tahdo, että kamera huutaa perääsi hälytystä. Tai uuni jos sulla on siellä ruoka valmistumassa.
 
Noi on vaan käytännön sovelluksista kiinni.

Mummolassa oli jo kauan ennen mun syntymääni ovessa lukko jossa avain ei vahingossakaan jääny sisäpuolelle. Kas kun se lukko piti kiertää kiinni. Mun mielestä tavallinen abloy vois toimia samalla tavalla.

Elektroniset sovellukset on sit vähän hankalampia.

Jos meinaan lähdet käymään vaik pesutuvassa niin et tahdo, että kamera huutaa perääsi hälytystä. Tai uuni jos sulla on siellä ruoka valmistumassa.

...sitä ei muuten tiiäkään, tommonen peräänhuuteleva kamera silloin kun oon pyykkäämässä voiskin olla aika vinkee tapaus, sitä tiiä mimmosia todistusaineistoja sitä saiskin..siis ei musta kun oon siinä sohlaamssa, vaan siitä mahdollisesta sotkun määrästä mitä olenkaan selvittämässä...saati että toisinaan tommonen joikaava uunikin ois kätevä, kun meilläkin tätä tilanteiden runsautta on havaittavissa toisinaan jopa ruuhkaksi asti.... Että en mä nyt tässä kikkurapäässäni noita ollenkaan pöllöimpinä keksinnöntynkinä näkis :)
 
Booty - aivan mahdottoman upeita luomuksia taas :)!

Ihanan herkkä pitsikimono ja toi tunikas kangas - todella kaunista <3! - ja valkoinen sulkakuviointi sinisellä pohjalla on niin raikas yhdistelmä, että :)!

Sä oot ihan mahdottoman taitava ja idearikas tyyppi! Kyllä noissa nyt kelpaa mennä vaikka minne maailman ääriin nauttimaan olostansa :)
Toki mukaan lähtee mun vanhat luottomekot. Mutta kun ollaan Kazimierzissa niin on varauduttuva vaatteiden vaihtoon useamman kerran päivässä :D
Ikinä en unohda meidän häämatkaa kun yöllä päästiin hotelille ja huoneeseen. Avasin suuret ikkunat auki, alkoi tajuton rnakkasade, oltiin käyty hakemassa 24 viiniä ja skoolattiin siina ikkunalla istuen ikkunalaudalla. Sitten kuului hirveä huuto ja mekastus meidän alla ja yksi mies juoksi alasti vesisateeseen tanssimaan :D
 
Mä tarvitsisin BootyPepin käsityötaitoja. Ois kiva, kun osaisi sunnitella, leikata ja ommella noihin työpöksyihin sellaisen haalarityylisen etulärpäkkeen ja sit henkselit. Hiostaa ihan kamalasti kun pitää käyttää vyötä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä