The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ainii... toi "tylsyysketjussa" mainittu asia, et tää ketju hiljentää muun palstan.

Mitä mä etusivua vilkaisin, niin ei näyttäny olevan ainuttakaan ketjua jota edes viittisin avata tai jos on, niin mulla ei välttämättä ole aiheeseen mitään kommentoitavaa.
Muun tyyppisiin ketjuihin en taatusti ala omia vähäisiä kuulumisiani tunkemaan.
 
Älkää antako koirankarvan häiritä...säkkituoli sisältää tekstiilijätettä...Tuosta puuttuu tuhannen ja yhden tyynyt...joku on vienyt ne omaan huoneeseen :)

Koirankarva mua ei häiritse tippaakaan.

Mut toi on vähän matala mun makuuni. Lukeminen mulla sujuu parhaiten joko istuen tai reilusti maaten. Mut kuormalava on mulle liian matala istumiseen ja liian lyhyt makuuasentoon.
 
Oi, sinä ihana insinöörisihminen, mikä silloin autuaallisena hetkenä ja siunaamallisena ajatusjuoksun nirvananmomentissasi lyijykynääsi rouksutellen yhtäkkiä keksit monen monituisen ihmisen sekä karvaisemmankin edustajan suureksi kiitokseksi - ilmastointilaitteen autoon :)<3

Hepsistäkukkuu kaikille :D - ja voi että kun meillä oli mukavaa! Onneksi todellakin on ilmastoitu auto, niin ei kellään ollut mitään valittamista maisemien vaihdoksesta auringon paistaessa suoraan syliin....sivuhuomautuksena meillä on niiiiin huomenna rantsupäivää että!!...ja poppiksen soidessa. Onneksipa myös tämä ipanavaara on niin tottunut autoreissuihin, että osaavat ollakin mukana eivätkä ole heti - tai nyt ainakaan :D - kiekumassa milloin ollaan perillä saati että minne nyt ollaan menossa :D

Ihanaa oli seikkailla siellä ja täällä ja tulla sitten takaviistosta vasemmalta vielä visiitille tuohon isojen ihmisten kaupunkiinkin, missä suunnistettiin heti satamaan vain nauttimaan siitä tunnelmasta ja tsekkaamaan aivan mahtavia huvijahteja ja purjeveneitä ja ihmisiä ja elämää ja puheensorinaa jajajaja...ai, että te ette tiiäkään, miten mä taas olin siellä niin...hörhönä ja pöwwönä :)

Lipastiin jätskit, istuttiin nurtsille, bongattiin törkeen upeita kesäautoja - joukossa sikamakee Ferrarikin, juu-u, se Maranellon punainen:) - sitten mä kävin tekemässä nepalilaisessa kojussa huppulöydöt eli upean kassin ja ihan mun oloiset kesähousut :). Ja se myyjäkin oli niin lutuinen mies, mehän pölistiin siinä pitkät tovit ipanoitten tsekatessa lähikojut jo etukäteen, että minne mun kannattais seuraavaksi tulla :D...


...ja hirveen pitkää sepusustusta on taas tulossa, kukaan jaksa tätä lukeakaan :D..mutta lyhyesti ja ytimekkäästi :D: torstai ON toivoa täynnä, kaikkea ihanaa voi tapahtua kun vaan antaa mennä ja nappaa sen iloisen fiiliksen ja lähtee vain tekemään :). Mä sain isosti taas elämää rouhaistuksi ja ihmiset vain tekee niin paljon - se kun näkee iloisia kasvoja, kuulee naurua ja puheensorinaa ja vielä pääsee itsekin vaikuttamaan ja olemaan mukana koko kropalla ja sielulla...ja se aurinkokin näyttäytyi, niin....ja kilinkellit tästä tullut lyhyttäkään :D


Oli kiva päivä :)<3.
 
Ainii... toi "tylsyysketjussa" mainittu asia, et tää ketju hiljentää muun palstan.

Mitä mä etusivua vilkaisin, niin ei näyttäny olevan ainuttakaan ketjua jota edes viittisin avata tai jos on, niin mulla ei välttämättä ole aiheeseen mitään kommentoitavaa.
Muun tyyppisiin ketjuihin en taatusti ala omia vähäisiä kuulumisiani tunkemaan.
Mutta katsos kun me voimme aina tehdä niitä aloituksia eikä "nysvätä" vain tässä niin palsta herää eloon :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mutta katsos kun me voimme aina tehdä niitä aloituksia eikä "nysvätä" vain tässä niin palsta herää eloon :D
Ai hyvänen aika sentään, olemme kuulkaas arvossa arvaamattomassa, kun koko Mitäs Nyttinen on näemmä meidän toimintojen varassa, että mitä ihmettä seuraavaksi teemmekään :D...

Morjens vaan, faminen :). Oliko mukava päivä?...vaikka onhan tässä tätä ihanaa päivää vielä vaikka kuinka jäljellä...
 
Moikka moi ihana FC :love:
No tuituisäisäi Bootynen :) *vilkuttaa*...

..sitä on sitten vissiin vispattu menemään fillarillako, kun on kropan rääkkäystä ollut ilmassa silläkin suunnalla? Keli on kyllä ollut mitä mainioin siihenkin puuhaan, ainakin tällä seudulla :D - toivottavasti muuallakin :)

Mites ne sun ompelusprojektis etenee...joko suunnitelmat siirtymässä toteutuksen puolelle :)?

(..hirveetä puheripulia muuten havaittavissa :oops::D..sorisori :D)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
No tuituisäisäi Bootynen :) *vilkuttaa*...

..sitä on sitten vissiin vispattu menemään fillarillako, kun on kropan rääkkäystä ollut ilmassa silläkin suunnalla? Keli on kyllä ollut mitä mainioin siihenkin puuhaan, ainakin tällä seudulla :D - toivottavasti muuallakin :)

Mites ne sun ompelusprojektis etenee...joko suunnitelmat siirtymässä toteutuksen puolelle :)?

(..hirveetä puheripulia muuten havaittavissa :oops::D..sorisori :D)
Puhupuhu...Tikkurilassa käytiin kääntymässä fillareilla. Oli oikein hauska reissu vaikka nopsaan tehtiin lenkki, sitten paluu Pakilan kautta kotiin...Huh...Ja olen jo jotain vaatteita saanut valmiiksi...haluutko nähdä? Jos sulla puheripuli mulla kuvaripuli ;)
 
Ai hyvänen aika sentään, olemme kuulkaas arvossa arvaamattomassa, kun koko Mitäs Nyttinen on näemmä meidän toimintojen varassa, että mitä ihmettä seuraavaksi teemmekään :D...

Morjens vaan, faminen :). Oliko mukava päivä?...vaikka onhan tässä tätä ihanaa päivää vielä vaikka kuinka jäljellä...
Näinhän se on nähtävä :)
Ja kukaan ei kuitenkaan tajua että uusi tulee jos tämä poistuu :D

Joo, oli mukava päivä. Käytiin vähän shoppailemassa :)
Itselleni en tosin ostanut mitään :)
Paitsi jäätelön jäätelökiskalta :p
Lapsille toki myös.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä