IMN itselläni häitää, että täällä olisi ollut suositus 10-12 viikolla. Aikaisemmilta lapsilta olen päässyt ultraan viim. 12viikolla. No, pääasia, että pääsee.
IHANA tuon sinun masu!!!
Karhukopla tervetuloa, ja sydämelliset onnittelut!!
Meilläkin esikoinen on saanut alkunsa clomifeeneillä. Tuo sydän äänien kuuntelu on niin neuvolan tätistä kiinni, mutta ainakin kuopukselta suostui kuuntelemaan 9+, kun lupasin, että en hätäänny jos eivät kuulu, mutta kuuluivathan ne. Mutta sitten toiselta tytöltä eivät kuuluneet vielä np-ultraa edeltävä päivänä. On vissiin tosi tapauskohtaista. Mutta vaikka eivät sinulla vielä kuuluisikaan, niin tiedäthän jo ultran perusteella, että pienellä on kaikki hyvin!
Tervetuloa myös
Lauriska!!
Sniff itse kun herään sen pari kolme kertaa yössä syömään, niin samalla on kyllä myös päästävä vessaan.
Alisa niinpä, olisin kyllä itsekin tahtonut ultraan jo aijemmin, mutta minkäs teet. Ja kun sinne on vielä NIIN pitkä aika...
Tänään kerroin töissä yhdelle työkaverille, ja hän sanoi, että olikin ihmetellyt masuni kokoa!
sitten menin työpäivän päätteeksi kauppaan ja eräs ystäväni onnitteli vauvasta!! sanoi, että eihän tuota mahaa voi olla enää huomaamatta! Luuli minun olevan jo paljon pidemmällä!
En tiedä kuinka kauan tätä voi enää pimittää... Mutta toisaalta ajattelen niin, että jos jotain on sattuakseen niin voihan se sattua myöhemmilläkin viikoilla, joten onko tuo niin kovin vaarallista jos jo viikon-kahden kuluttua asian paljastaisi...?
Nyt yritän pitää taukoa sydän äänten etsinnästä. Lähes joka ilta olen niitä metsästänyt, turhaan...
Olisiko konkareilla neuvoja, että
mistä päin masua ne äänet voisivat löytyä...? Olen rallitellut koneella mahan joka kohdassa, mutta ainakaan vielä ei ole löytynyt kuin oma jumputus.
Helinä+Tahvo 8+3