The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaikki oinaat jotka tunnen omaa vahvan mielipiteen asioista. Ihmiset jotka on samaa mieltä on kivoja kunnon kansalaisia ja muut jotain aivottomia idiootteja joita vaan tulee sietää.. :confused:

Traumani tulevat siitä että olen ollut eri mieltä liian monen oinaan kanssa. :whistle:

Ja minä en ole ollut itsepäinen, ENKÄ väärässä, vaan ne oinaat oli...o_O
Oikeesti, olen kyllä aika rauhallinen ja tasainen tapaus. Sulla käynyt huono tuuri tai ehkä v-mäinen luonne ei liity roskooppiin mitenkään. Keksittyjä juttuja.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Huomenta! Saako tän lapsen palauttaa synnärille, oon ihan puhki sen kanssa. Eilisilta kauheaa raivoamista, ei tiedä mikä kiukuttaa o_O Tänä aamuna ei suostu syömään aamupalaa, ei millään. Nyt huutaa huoneessaan, että nälkä. Ei suostu silti syömään :confused: Missä se manuaali oli? Ei kait se kuole yhteen syömättömyyteen. Ollaan vielä yökkäreissä ja hampaat pesemättä, joten ei ole otettu astmalääkettäkään. Päivän arvosana jo etukäteen :poop:
*halauksia*....eihän toi päivän kuumuus/lämmin ilmanala vaikuta vaan mitenkään...? Noo, pitkää piuhaa vaan eli anna toisen joikata, jos siltä tuntuu, elä kaikkia kuuntele ollenkaan...ja varmasti toinenkin lopettaa sitten kun huomaa ettei saa vastakaikua :)

Pihalle vesipyssyilemään siitä :), josko sinne häväis kaikki huutamiseet...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomentapäivää kaikille :)

Talo täyttyi kohtuulisen aikaisin ipanoista :D eli menoa ja meinikiä piisaa tällekin päivälle, jihaa :)! Ihan hyvin kuulema nukkuivat, mene ja tiiä sitten, sen näkee varmasti päivän aikana jos/kun meno menee hervottomaksi :D. Mutta - semmonen tiivis kolmikko sieltä vaunusta vaan pölähti eli toistaiseksi sisarusrakkaus rulettaa :)....kunnes valtakuntaan luikertelee sitä hiukan "rajumpaa rakkautta" sanasodan muodossa :D

Kaupoilla kävin kirmailemassa ja nyt huomaan, että ipanat ovatkin riekkumassa muualla eli mä taidan kävästä pikalenkillä, niin sitten on iltapäivä vapaana :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oikeesti, olen kyllä aika rauhallinen ja tasainen tapaus. Sulla käynyt huono tuuri tai ehkä v-mäinen luonne ei liity roskooppiin mitenkään. Keksittyjä juttuja.
En mäkään tiedä voiko noihin "luottaa" millanen joku ihminen on horoskooppinsa perusteella.
Ja vaikka voiskin, kai silti jokainen ihminen voi olla erilainen samassa merkissä :)

Älä hätäile siellä ollenkaan :)

Ja mr.toffeella on sitten taas sellainen horoskooppi joka sopii oinaan kanssa :love:(y)

Onhan niistäkin juttuja mikä horoskooppi sopii minkäkin kanssa mutta voiko niihinkään luottaa :confused:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
En mäkään tiedä voiko noihin "luottaa" millanen joku ihminen on horoskooppinsa perusteella.
Ja vaikka voiskin, kai silti jokainen ihminen voi olla erilainen :)

Älä hätäile siellä ollenkaan :)

Ja mr.toffeella on sitten taas sellainen horoskooppi joka sopii oinaan kanssa :love:(y)
Mä luotan enempi siihen Myers-Briggsin persoonallisuusluokitteluun, jos siis on rehellinen testin tehdessään :D.
 
En mäkään tiedä voiko noihin "luottaa" millanen joku ihminen on horoskooppinsa perusteella.
Ja vaikka voiskin, kai silti jokainen ihminen voi olla erilainen samassa merkissä :)

Älä hätäile siellä ollenkaan :)

Ja mr.toffeella on sitten taas sellainen horoskooppi joka sopii oinaan kanssa :love:(y)

Onhan niistäkin juttuja mikä horoskooppi sopii minkäkin kanssa mutta voiko niihinkään luottaa :confused:

..niin, kun siihen aurinkomerkkiin vaikuttaa vielä se kuukin ja kaikkee :)

Joo, on niissä - horoskoopeissa - nyt jotain semmosta suuntaa- antavaa ja sehän riippuu myös ihan ihmisestä, kuten sanoit niin merkkien sisällä on niitä eroavaisuuksia, ja toisaalta myös siitä, että miten ns. herkillä on itse vastaanottamaan horoskooppien tulkintoja :)

Mitä tulee noihin mätsäyksiin, niin eiköhän se sydän ja sielu sano aika isosti milloin on kyseessä se omalle itsellensä sopiva pari :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mutta - nyt mä lähden lenkille kun kelikin on ihan passeli :) eli leppoisaa päivän jatkoa - joko vesipyssyriekkujaisilla tai sitten persoonallisuustesteillä tai jollain muulla höystettynä :D

Mussukaiset ihanaiset <3 - hymyä nassuun ja kepeyttä tassuun :) *vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
..niin, kun siihen aurinkomerkkiin vaikuttaa vielä se kuukin ja kaikkee :)

Joo, on niissä - horoskoopeissa - nyt jotain semmosta suuntaa- antavaa ja sehän riippuu myös ihan ihmisestä, kuten sanoit niin merkkien sisällä on niitä eroavaisuuksia, ja toisaalta myös siitä, että miten ns. herkillä on itse vastaanottamaan horoskooppien tulkintoja :)

Mitä tulee noihin mätsäyksiin, niin eiköhän se sydän ja sielu sano aika isosti milloin on kyseessä se omalle itsellensä sopiva pari :)
Mun kuumerkki on rapu, enkä oo kyllä yhtään sellanen tunteellinen touchy-feely mitä niistä kuvaillaan :D. Ja nouseva merkki jousimies, enkä oo yhtään seikkailijaluonne mitä taas niistä sanotaan. Enkä oo yhtään leijonakaan :D. Eli oon vaan syntynyt ihan väärään aikaan.
 
Boobabe
Mun kuumerkki on rapu, enkä oo kyllä yhtään sellanen tunteellinen touchy-feely mitä niistä kuvaillaan :D. Ja nouseva merkki jousimies, enkä oo yhtään seikkailijaluonne mitä taas niistä sanotaan. Enkä oo yhtään leijonakaan :D. Eli oon vaan syntynyt ihan väärään aikaan.
Mä olen rapu ja nouseva merkki on kalat. Kuumerkistä en tiedä. Herkkyyttä piisaa. :D
 
Mun kuumerkki on rapu, enkä oo kyllä yhtään sellanen tunteellinen touchy-feely mitä niistä kuvaillaan :D. Ja nouseva merkki jousimies, enkä oo yhtään seikkailijaluonne mitä taas niistä sanotaan. Enkä oo yhtään leijonakaan :D. Eli oon vaan syntynyt ihan väärään aikaan.
...taiii...sitten noi merkit ilmenevät niin hienostuneesti sussa, että et välttämättä sitä suoranaisesti itse huomaakaan :).

Mutta - astrologia on oikeesti tosi mielenkiintoista ja mä oon vähän kallellaan sinne tai sieltä osaan kattoa omaan merkkiini noita asioita...mutta totta ihmeessä tähdet vaikuttavat ihmisen elämään isostikin :).
 
..niin, kun siihen aurinkomerkkiin vaikuttaa vielä se kuukin ja kaikkee :)

Joo, on niissä - horoskoopeissa - nyt jotain semmosta suuntaa- antavaa ja sehän riippuu myös ihan ihmisestä, kuten sanoit niin merkkien sisällä on niitä eroavaisuuksia, ja toisaalta myös siitä, että miten ns. herkillä on itse vastaanottamaan horoskooppien tulkintoja :)

Mitä tulee noihin mätsäyksiin, niin eiköhän se sydän ja sielu sano aika isosti milloin on kyseessä se omalle itsellensä sopiva pari :)
Joo, ei ne nyt ehkä varmaan ihan mitään pelkkää huuhaata kokonaan ole.
Moni asia silti kuitenkin vaikuttamassa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä