The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
@(Laura) miksi orava? Sen täytyy päästä puihin kiipeilemään.
Olen silleen vähän vinksahtanut, että siinä missä muut lapset kinuaa jyrsijää ja äiti kieltää, olen minä se joka raahaa ötököitä kotiin ja lapset huokaa että minkä taas toit, minä en ainakaan sitä hoida! Siksi orava koska ne on kivoja touhuajia joita on mukava seurata ja ne kesyyntyy tosi hyvin, eli niiden kanssa voi puuhastella jotain (opettaa vaikka istumaan)..Orava ei haise eikä suuremmin sotke, sen vuoksi ei esim.rottaa koska ne haisee vaikka muuten ovatkin kivoja otuksia (ehkä parhaita luonteen puolesta).

Maaorava ei kiipeä luonnossa korkealle. Ne on vähän haastavia lemmikkejä siin'mielessä että ne tykkää kyllä kiipeillä, mutta myös kaivaa maata. Järjestä siinä olot sitten.. Häkin pitää olla siis iso ja korkea että sinne mahtuu kaikkea puuhamaata. Meillä on 180cm korkea häkkin jossa on omenapuun karahka lattiasta kattoon oksineen. Lattialla on kaiveliulaatikko jossa hiekkaa ja turvetta. Pitää olla myös paljon pesiä ja pesämateriaaleja. Oravaa on myös pidettävö vapaana paljon tai se stressaantuu. Ulkonakin voi pitää jos on hyvä häkki. Tarkenee kyllä keväästä pitkälle syksyyn. Meillä on rakenteilla tälle ulos häkki ensi kesäksi niin että pääsee ikkunasta kulkemaan ulos ja takaisin.

Voisin jo lopetella. Meinaan vähän innostua kun joku erehtyy jotain keskustelua aloittamaan mörsijöistä..
 
Pitäis varmaan kaivaa kaapista esille jotain kesäretonkia, niin olis helpompi olo. Mun luottosortsit on kulutettu puhki. Ne oli ihanat miesten lököttävät silkkibokserit, just ihanat kotioloissa.
Mullakin on kotona seksikkäät miesten bokserit joissa näkyy olevan panoreikä haaroissa.. Pitänee ehkä hommata uudet kohta.. Menee vähän irstaaksi varsinkin kun on muksujen kavereita yötä.. :rolleyes::rolleyes:
Mutta siis yöasuna en muuta kelpuuttaisi!
 
Huomenta! Saako tän lapsen palauttaa synnärille, oon ihan puhki sen kanssa. Eilisilta kauheaa raivoamista, ei tiedä mikä kiukuttaa o_O Tänä aamuna ei suostu syömään aamupalaa, ei millään. Nyt huutaa huoneessaan, että nälkä. Ei suostu silti syömään :confused: Missä se manuaali oli? Ei kait se kuole yhteen syömättömyyteen. Ollaan vielä yökkäreissä ja hampaat pesemättä, joten ei ole otettu astmalääkettäkään. Päivän arvosana jo etukäteen :poop:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Saako tän lapsen palauttaa synnärille, oon ihan puhki sen kanssa. Eilisilta kauheaa raivoamista, ei tiedä mikä kiukuttaa o_O Tänä aamuna ei suostu syömään aamupalaa, ei millään. Nyt huutaa huoneessaan, että nälkä. Ei suostu silti syömään :confused: Missä se manuaali oli? Ei kait se kuole yhteen ayömätyömyyteen. Ollaan vielä yökkäreissä ja hampaat pesemättä, joten ei ole otettu astmalääkettäkään. Päivän arvosana jo etukäteen :poop:
Oon ihan pihalla lapsen kiukuista. Meillä on tähän asti vaan aika iisejä tapauksia tullut laitokselta. Olen kyllä tilannut rauhallisia, tyytyväisiä horoskooppimerkkejä. Menitkö tilaamaan laitokselta oinaan? Mielestäni palauttaa ei voi, mutta sosiaalihuolto voi uudelleensijoittaa pahimmat tapaukset. Voit kyllä koittaa vielä jotain jos jaksat. Ota vaikka itsellesi suklaata ja meditoi näin aluksi..
 
Ja toffo ystäväni! Lapsesi ei kuole nälkään, eikä hampaat tipahda heti jos ne kerran jää pesemättä. Relax, meillä lapset on yökkäreissä pitkälle päivään. Eilen tuo nuorempi näkyi pomppivan trampalla alasti kun ei jaksanut pukea... Otin suklaata ja meditoin usein. :ROFLMAO:
 
Saattaa krampatakin jos liian kauan puutteessa kärvistelee!
Siitäkös se mullakin johtuu :D

Mä käyn kaupassa biksujen yläosa päällä :confused:

Ei vaan, kyllähän tuolla näkee pikkulasten päällä semmosia virityksiä että jos omat tytöt oisi semmosissa liikkuneet, oisin lukinnut ne luostariin
Juu, jokainen tekee ja kulkee tietysti miten itse tykkää :)

Tuntuu että se vaatemuoti/valikoima menee ihan erilaiseksi jonkun 134cm jälkeen. Toki niitä "tavallisiakin" vaatteita vielä tuon koonkin jälkeen vielä löytyy.
Ja valikoima pienenee muutenkin.
 
Oon ihan pihalla lapsen kiukuista. Meillä on tähän asti vaan aika iisejä tapauksia tullut laitokselta. Olen kyllä tilannut rauhallisia, tyytyväisiä horoskooppimerkkejä. Menitkö tilaamaan laitokselta oinaan? Mielestäni palauttaa ei voi, mutta sosiaalihuolto voi uudelleensijoittaa pahimmat tapaukset. Voit kyllä koittaa vielä jotain jos jaksat. Ota vaikka itsellesi suklaata ja meditoi näin aluksi..
Yyh, oon itse oinas. Olen siis superekstravaikea? Suklaata ei ole :poop:
 
Nyt muksu leikkii ihan tyytyväisenä Legoilla. Kas, ei se kuollutkaan syömättömyyteen. Täytyy laittaa lounas tarjolle superaikaisin.
Hmmaspesu on siinä mielessä tärkeä, että ensin pestään hampaat ja sitten otetaan astmalääke. Yökkärissä saa mun puolesta hyppiä vaikka koko päivän.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kaikki oinaat jotka tunnen omaa vahvan mielipiteen asioista. Ihmiset jotka on samaa mieltä on kivoja kunnon kansalaisia ja muut jotain aivottomia idiootteja joita vaan tulee sietää.. :confused:

Traumani tulevat siitä että olen ollut eri mieltä liian monen oinaan kanssa. :whistle:

Ja minä en ole ollut itsepäinen, ENKÄ väärässä, vaan ne oinaat oli...o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä