The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kato kun meillä sattuu olemaan tätä unissakävelijä- ja puhuja sakkia :D..niin nyt kun yhdessä siellä koisaavat, ja jos joku keksii ruveta nyt hurjasti juttua heittämään ja toinen herää, niin - voipihan se olla että ovella näkyy liikettä..ja just tällein puolenyön lähestyessä sattuu ja tapahtuu, jos on sattuakseen :)

..paitti että unissakävelyä ei ole tapahtunut enää aikoihin...
Aivan, siinä saattaa tietysti muiden unet vähän häiriintyä.
Täällä on joskus käynyt niin että itse olen ollut hereillä ja nuorin on tullut sängystään, meinannut istua sohvalle ja on varmaan ajatellut että on aamu :D
Sitten vaan olen sanonut että nyt on ilta/yö että pitää mennä takasin sänkyyn. Tai sitten on nukkunut tunnin pari ja tullut sanoon että ei saa unen päästä kiinni vaikka on ollut unessa :D
 
Aivan, siinä saattaa tietysti muiden unet vähän häiriintyä.
Täällä on joskus käynyt niin että itse olen ollut hereillä ja nuorin on tullut sängystään, meinannut istua sohvalle ja on varmaan ajatellut että on aamu :D
Sitten vaan olen sanonut että nyt on ilta/yö että pitää mennä takasin sänkyyn. Tai sitten on nukkunut tunnin pari ja tullut sanoon että ei saa unen päästä kiinni vaikka on ollut unessa :D

Eikä mitä - ikävissään tullut toviksi kainaloosi hakemaan läheisyystankkausta :)
 
...siis miten erityisemmin miettiä sitä? Että onko se mukana menossa ja tallessa? Siis jos se mulle annettas, niin mähän vain pitäisin sitä tallessa :), käyttöoikeuttahan mulla ei siihen millään muotoa olis. Ja saahan sitä kait ehdotella vaikka ja mitä, mutta siitä sitten puhuttas :)?
Sama juttu täällä.
Itsekin voisin korttia pitää "tallessa" mutta en sitä käyttäisi mitenkään itse. Ehkä sitten jos saman katon alla asuis :)
Mutta aina silloinkin kortti on toisen jos esim pitäisikin henkilöllisyyttä jonkun syyn takia "varmistaa".
 
Eikä mitä - ikävissään tullut toviksi kainaloosi hakemaan läheisyystankkausta :)
En mä tiedä :D
Aamulla ei ole muistanut mitään. Tai sitten vaan nukkunut niin sikeästi että on ajatellut olevan aamu jos itsekin olen hereillä vielä ollut tai sitten on nukkunut kuitenkin hetken aikaa, herännyt eikä saanut unen päästä kiinni ja ajatellut ettei ole nukkunut ollenkaan :D

Hetkeen noita ei ole nyt tapahtunut *koputtaa puuta* :)
 
En mä tiedä :D
Aamulla ei ole muistanut mitään. Tai sitten vaan nukkunut niin sikeästi että on ajatellut olevan aamu jos itsekin olen hereillä vielä ollut tai sitten on nukkunut kuitenkin hetken aikaa, herännyt eikä saanut unen päästä kiinni ja ajatellut ettei ole nukkunut ollenkaan :D

Hetkeen noita ei ole nyt tapahtunut *koputtaa puuta* :)
Jees, noikin kuuluu sarjaan vaiheiluita :)
 
Puolikas heräs viime yönä. Se vaan köpötteli unenpöpperöissään mun sänkyyn ja sanoi että "äiti, minä rakastan sinua tosi paljon" ja nukahti siihen päiväpeiton päälle. Sit kannoin sen omaan sänkyynsä nukkumaan, kahvitin tsadilaishemmon ko se tässä poikkes, ja sitteko ite kävin nukkumaan niin sieltä se poika taas kömpi kainaloon. Tällä kertaa ei tullu rakkaudentunnustuksia, vaan topakka "äiti, hae minun peitto ja tyyny minun huoneesta että minä voin nukkua!" :D
 
Viimeksi muokattu:
Samusoosi
No nyt on pakko myöntää, että oon ihan pihalla keskustelun aiheesta. Häh, mitäs nyt eteen?
Noh, kerron teille, että mun kontiot on alkanu vuotaa, ja tiedän että jotain tilkitemismahdollisuuksi olisi saatavilla. Osaatteko vinkata oikeaan suuntaan?
 
No nyt on pakko myöntää, että oon ihan pihalla keskustelun aiheesta. Häh, mitäs nyt eteen?
Noh, kerron teille, että mun kontiot on alkanu vuotaa, ja tiedän että jotain tilkitemismahdollisuuksi olisi saatavilla. Osaatteko vinkata oikeaan suuntaan?
Eipä täällä ole mitään sen kummempaa aihetta, kunhan kirjoitellaan niitä näitä ja mitä mielen päällä on.

Jeesusteippi auttaa aina (y):D
Tai sellanen paikka mikä laitetaan pyörän renkaaseen?
Tai yksi vaihtoehto ostaa uudet :)
 
Puolikas heräs viime yönä. Se vaan köpötteli unenpöpperöissään mun sänkyyn ja sanoi että "äiti, minä rakastan sinua tosi paljon" ja nukahti siihen päiväpeiton päälle. Sit kannoin sen omaan sänkyynsä nukkumaan, kahvitin tsadilaishemmon ko se tässä poikkes, ja sitteko ite kävin nukkumaan niin sieltä se poika taas kömpi kainaloon. Tällä kertaa ei tullu rakkaudentunnustuksia, vaan topakka "äiti, hae minun peitto ja tyyny tuota minun huoneesta että minä voin nukkua!" :D
:D
Oli sitten asiaa laidasta laitaan :)
 
vierailijaaaaaaa
Sama juttu täällä.
Itsekin voisin korttia pitää "tallessa" mutta en sitä käyttäisi mitenkään itse. Ehkä sitten jos saman katon alla asuis :)
Mutta aina silloinkin kortti on toisen jos esim pitäisikin henkilöllisyyttä jonkun syyn takia "varmistaa".
mut ku se olis vaik sit yhteinen kun mulla vähän sellanen poissa mielest ni ei haittaa fiilis ja enhän mäkään mikään rikas oo mut se on vaan se ärsytys kun noissa asiois ei mikään suju nopeesti mun kohal mut se olis vaan niin iso plussa mulle esim jos ton se hoitais ja jos sua taas potuttais tiskaus ja aiheuttais saman laista vatutusta ni mä voisin hoitaa sen musat korvil ja kas kummallakaan ei ongelmaa niin mä sen funasin toinen hoitaa sen ja lievittää potutust ja sit mä jossain muus
 
Dee Dee on tervetullut savannille. Täällä on 48 tsihhiä ja 5 poksautettavaa.
Tsihit kyllä houkuttelis, mutta savanni on vähän turhan kaukana... Lisäksi on pakko ajatella myös aamu-Dee Deeä, joka joutuu nousemaan aamulla töihin.

Ikinä yö-Dee Dee ei saa tehdä mitään kivaa, niinku tsihautella ja valvoa (vaikka se valvoo siltikin, vaikkei sais).
 
mut ku se olis vaik sit yhteinen kun mulla vähän sellanen poissa mielest ni ei haittaa fiilis ja enhän mäkään mikään rikas oo mut se on vaan se ärsytys kun noissa asiois ei mikään suju nopeesti mun kohal mut se olis vaan niin iso plussa mulle esim jos ton se hoitais ja jos sua taas potuttais tiskaus ja aiheuttais saman laista vatutusta ni mä voisin hoitaa sen musat korvil ja kas kummallakaan ei ongelmaa niin mä sen funasin toinen hoitaa sen ja lievittää potutust ja sit mä jossain muus
Riippuu tietysti tilanteesta ja ihmisestäkin missä noin voisi tehdäkin. Onhan pankkikorttijuttu kai vähän kuitenkin luottamuskysymyskin.
Ja kuten kattinenkin sanoi, puhumallahan kaikki saa selville miten toimitaan.
 
Mä itse en menis biksuissa kauppaan. En mene edes niin että olis esim hame/shortsit ja pelkkä biksun yläosa :D
Enkä mene rannallekaan pelkissä biksuissa. Yleensä on joku mekko tai shortsit/toppi päällä :)

Ja joo, tyttöjen vaatteet ja muoti on monesti mitä on.
Talvellakin.
Mä käyn kaupassa biksujen yläosa päällä :confused:

Ei vaan, kyllähän tuolla näkee pikkulasten päällä semmosia virityksiä että jos omat tytöt oisi semmosissa liikkuneet, oisin lukinnut ne luostariin
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä