The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla auttaa käveleminen. Lepo vaan pahentaa, kun se lihas tai mikä lie siellä onkaan kramppaa vaan enemmän. Kiva kun joskus noihin yölläkin herää, ja sit on pakko vaan mennä köpöttelemään ympyrää niinkuin joku huolten riivaama Roope Ankka, joka kuluttaa uran lattiaan.
Joo, liikkeelle on päästävä ja yritettävä tehdä vastavenytystä, siten ainakin mulla helpottaa...*kopkopkop* aikoihin en oo moisia inhotuksia kokenutkaan enkä kyllä aiokaan.
 
Mä itse en menis biksuissa kauppaan. En mene edes niin että olis esim hame/shortsit ja pelkkä biksun yläosa :D
Enkä mene rannallekaan pelkissä biksuissa. Yleensä on joku mekko tai shortsit/toppi päällä :)

Ja joo, tyttöjen vaatteet ja muoti on monesti mitä on.
Talvellakin.
 
noo tiiäkkö mitä ku mä luin varmaan liikaa satui mut mä vähän elän sellases maailmas mä nään kaikki satuina ja siks en uskaltanu aina olla oma itteni ku aina sanottiin sekopääks ku mä niin juttelin omana ittenäni tiikkö mitä mun tyby uskoo muhun :) ja se riittää emmä koskaan unelmoinu omasta perheestä ku ei ollu sellast mut mä aattelin antaa näil treffeil ainakin sydämmeni ja rakkauttani jos ei riitä niin mä käännyn shaolilaiseen elämään loppu elämäks mut tää on mun number 4 nainen ja 4 on mun onnen numero :)
Kauniisti kirjoitettu :)
 
vierailijaaaa
Heität niskaas sen näkymättömyyshupun :)
Nähdään :)
juu menin nopeest onko se muuten ok jos treffeil ja tosimielel ehotan sellast et jos mä antaisin pankkikortin naiselle et mun ei tarvis stressaa mistään maksuist ja rahaliikenteest et mun ei tarvis funaaa mut se vois käyttää sitä korttii ku mä stressaan siitä et suurinta osaa maksuist pidän ilmana ni mun ei tarvis funaa liikaaa tietty mä ottaisin pari hunttii itelle jos esim haluun mennä kreikkalaisen kaa viettää iltaa mut et nainen hoitais raha asiat sillain vai pitäskö se nainen mua vauvana jos tota ehottaisin?
 
juu menin nopeest onko se muuten ok jos treffeil ja tosimielel ehotan sellast et jos mä antaisin pankkikortin naiselle et mun ei tarvis stressaa mistään maksuist ja rahaliikenteest et mun ei tarvis funaaa mut se vois käyttää sitä korttii ku mä stressaan siitä et suurinta osaa maksuist pidän ilmana ni mun ei tarvis funaa liikaaa tietty mä ottaisin pari hunttii itelle jos esim haluun mennä kreikkalaisen kaa viettää iltaa mut et nainen hoitais raha asiat sillain vai pitäskö se nainen mua vauvana jos tota ehottaisin?
Riippuu varmaan niin naisesta....mutta jos mulle annettas tommonen hoteisiini, niin - no onhan se iso luottamuslause musta heti ja kokisin, että se on sitten täytettävä eli pidettävä siitä huolta :)
 
vierailijaaa
Riippuu varmaan niin naisesta....mutta jos mulle annettas tommonen hoteisiini, niin - no onhan se iso luottamuslause musta heti ja kokisin, että se on sitten täytettävä eli pidettävä siitä huolta :)
ai et mun ei tarvis niinkään enään miettiä sitä? ja esim jos meillä olis ylimäärästä ja ehottaisin lähetään latviaan jammailee mt edenin tahis ni se olisk ?
 
ai et mun ei tarvis niinkään enään miettiä sitä? ja esim jos meillä olis ylimäärästä ja ehottaisin lähetään latviaan jammailee mt edenin tahis ni se olisk ?
...siis miten erityisemmin miettiä sitä? Että onko se mukana menossa ja tallessa? Siis jos se mulle annettas, niin mähän vain pitäisin sitä tallessa :), käyttöoikeuttahan mulla ei siihen millään muotoa olis. Ja saahan sitä kait ehdotella vaikka ja mitä, mutta siitä sitten puhuttas :)?
 
vierailijaaaaa
...siis miten erityisemmin miettiä sitä? Että onko se mukana menossa ja tallessa? Siis jos se mulle annettas, niin mähän vain pitäisin sitä tallessa :), käyttöoikeuttahan mulla ei siihen millään muotoa olis. Ja saahan sitä kait ehdotella vaikka ja mitä, mutta siitä sitten puhuttas :)?
nooh käyttö oikeus tietty tai muutenhan mä joutuisin ne hoitaa ? ku se ois just itelle hyvä ku oon huono nois virallisis jutuis ja kyl mä haluisin sellasen naisen joka uskaltaa lähtee joskus johki ilman liiallista miettimistä :)
 
nooh käyttö oikeus tietty tai muutenhan mä joutuisin ne hoitaa ? ku se ois just itelle hyvä ku oon huono nois virallisis jutuis ja kyl mä haluisin sellasen naisen joka uskaltaa lähtee joskus johki ilman liiallista miettimistä :)
Joo, mutta ehken sä kuitenkin oisit siinä tavallaan antamassa sitä siunausta sille käytölle :)...ja mietintää ja mietintää, ehkä lähinnä semmosta miettimistä/puhumista että millä ja miten ja kuinka kauan...heittäytyminen on kuitenkin the key :)
 
Onko joku tietty aika milloin heräillään jos heräillään kun unille mennään?
Kato kun meillä sattuu olemaan tätä unissakävelijä- ja puhuja sakkia :D..niin nyt kun yhdessä siellä koisaavat, ja jos joku keksii ruveta nyt hurjasti juttua heittämään ja toinen herää, niin - voipihan se olla että ovella näkyy liikettä..ja just tällein puolenyön lähestyessä sattuu ja tapahtuu, jos on sattuakseen :)

..paitti että unissakävelyä ei ole tapahtunut enää aikoihin...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä