Olen silleen vähän vinksahtanut, että siinä missä muut lapset kinuaa jyrsijää ja äiti kieltää, olen minä se joka raahaa ötököitä kotiin ja lapset huokaa että minkä taas toit, minä en ainakaan sitä hoida! Siksi orava koska ne on kivoja touhuajia joita on mukava seurata ja ne kesyyntyy tosi hyvin, eli niiden kanssa voi puuhastella jotain (opettaa vaikka istumaan)..Orava ei haise eikä suuremmin sotke, sen vuoksi ei esim.rottaa koska ne haisee vaikka muuten ovatkin kivoja otuksia (ehkä parhaita luonteen puolesta).@(Laura) miksi orava? Sen täytyy päästä puihin kiipeilemään.
Mullakin on kotona seksikkäät miesten bokserit joissa näkyy olevan panoreikä haaroissa.. Pitänee ehkä hommata uudet kohta.. Menee vähän irstaaksi varsinkin kun on muksujen kavereita yötä..Pitäis varmaan kaivaa kaapista esille jotain kesäretonkia, niin olis helpompi olo. Mun luottosortsit on kulutettu puhki. Ne oli ihanat miesten lököttävät silkkibokserit, just ihanat kotioloissa.
Miten niin eivät ole! Vaikka niissä on pierureikä ja kaikkea!miesten bokserit naisella eivät kyllä ole juuri kovinkaan seksikkäät
:stick:Miten niin eivät ole! Vaikka niissä on pierureikä ja kaikkea!
Oon ihan pihalla lapsen kiukuista. Meillä on tähän asti vaan aika iisejä tapauksia tullut laitokselta. Olen kyllä tilannut rauhallisia, tyytyväisiä horoskooppimerkkejä. Menitkö tilaamaan laitokselta oinaan? Mielestäni palauttaa ei voi, mutta sosiaalihuolto voi uudelleensijoittaa pahimmat tapaukset. Voit kyllä koittaa vielä jotain jos jaksat. Ota vaikka itsellesi suklaata ja meditoi näin aluksi..Huomenta! Saako tän lapsen palauttaa synnärille, oon ihan puhki sen kanssa. Eilisilta kauheaa raivoamista, ei tiedä mikä kiukuttaa Tänä aamuna ei suostu syömään aamupalaa, ei millään. Nyt huutaa huoneessaan, että nälkä. Ei suostu silti syömään Missä se manuaali oli? Ei kait se kuole yhteen ayömätyömyyteen. Ollaan vielä yökkäreissä ja hampaat pesemättä, joten ei ole otettu astmalääkettäkään. Päivän arvosana jo etukäteen
Siitäkös se mullakin johtuuSaattaa krampatakin jos liian kauan puutteessa kärvistelee!
Juu, jokainen tekee ja kulkee tietysti miten itse tykkääMä käyn kaupassa biksujen yläosa päällä
Ei vaan, kyllähän tuolla näkee pikkulasten päällä semmosia virityksiä että jos omat tytöt oisi semmosissa liikkuneet, oisin lukinnut ne luostariin
Yyh, oon itse oinas. Olen siis superekstravaikea? Suklaata ei oleOon ihan pihalla lapsen kiukuista. Meillä on tähän asti vaan aika iisejä tapauksia tullut laitokselta. Olen kyllä tilannut rauhallisia, tyytyväisiä horoskooppimerkkejä. Menitkö tilaamaan laitokselta oinaan? Mielestäni palauttaa ei voi, mutta sosiaalihuolto voi uudelleensijoittaa pahimmat tapaukset. Voit kyllä koittaa vielä jotain jos jaksat. Ota vaikka itsellesi suklaata ja meditoi näin aluksi..
Kyllä olet hankala ihminen! Tunnen kuule teitä oinaita ja yks juttu.. Kaikki asiat ei vaan mene aina niinkuin te oinaat haluatte, käskette ja määrätte.Yyh, oon itse oinas. Olen siis superekstravaikea? Suklaata ei ole
Kaikkien oinaiden puolesta esitän syvimmät ja nöyrimmät pahoitteluni. Mitenköhän mun mies kestää mua, jotain vikaa siis siinäkinKyllä olet hankala ihminen! Tunnen kuule teitä oinaita ja yks juttu.. Kaikki asiat ei vaan mene aina niinkuin te oinaat haluatte, käskette ja määrätte.
Olen traumatisoitunut oinasihmisistä.. Tämä ei ole vitsi.
Olet nitistänyt sen henkiseen ylivaltaan taholtasi ja hän ei uskalla edes ajatella pakenevansa...Kaikkien oinaiden puolesta esitän syvimmät ja nöyrimmät pahoitteluni. Mitenköhän mun mies kestää mua, jotain vikaa siis siinäkin
Jos hän on tavannut vain yhden oinaan eikä voi sen perusteella tehdä johtopäätöksiäKaikkien oinaiden puolesta esitän syvimmät ja nöyrimmät pahoitteluni. Mitenköhän mun mies kestää mua, jotain vikaa siis siinäkin
EtupierulleMiten niin eivät ole! Vaikka niissä on pierureikä ja kaikkea!
Ky...yyllä ihan itse halusi jäädäOlet nitistänyt sen henkiseen ylivaltaan taholtasi ja hän ei uskalla edes ajatella pakenevansa...
Niinhän te oinaat tuppaatte väittäään.. Tai ehkä mies vaan tykkää kun joku pitää rajoja ja rutiineja yllä. Kyllä ne rutiinit on hirveen tärkeitä oinaalle..Ky...yyllä ihan itse halusi jäädä