The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.


– Siinä on tositarina. Hyvinkin surkuhupaisa stoori. Kaveri oli aikoinaan tavannut baarissa naikkosen, ja he olivat jatkaneet yhdessä iltaa. Loppupeleissä ilta oli loppunut siihen, että daamin oli pitänyt lähteä pois, kun hän oli tuntenut, että hänen rintansa räjähtävät. Se oli niin hauska stoori, että sitä oli pakko käyttää. Se on nyt biisin suola, laulaja kertoo.

Wiskari on lähinnä huvittunut kappaleen saamasta runsaasta palautteesta.

– Kappaleeni ovat aina jakaneet mielipiteitä. Mökkitie on varmaan ollut ainoa biisi, josta kaikki ovat heti pitäneet. Kahvimaito on vähän erilaista genreä kuin aiemmat kappaleeni, Wiskari miettii.

Wiskari kertoi Suomipopin haastattelussa hänen useiden kappaleiden perustuvan tositarinoihin. Miehen mukaan kappaletta ei kannata ylitulkita.

– Siinä ei ole mitään syvällistä sanomaa, Wiskari naureskeli.
 
Laura, ei ihmeitä olla suuniteltu. :) Päiväkahvit ja vadelmaraakakakkua ja ennen tai saunan jälkeen pizzaa, kuohuviiniä ja sitten napostellaan pähkinöitä, sydänkonvehtia ja ehkä irtiksiä. Hempeilyä kotona. :):D
 
Kahvia, anybody? Liian kuuma ulkona, sais nää helteet jo loppua.
Ällös öllös siellä nyt niitte helteittensä kanssa :D...hiisi vieköön, täällä on meinaa talvi! Eikä naurata niin ollenkaan - vaikka oikeesti niin tekikin :D...sen siitä saa kun kattelin vaan puolihuolimattomasti astelukuja ja ryntäsin näitten kans vaan ulos, onneksi ipanat nyt olivat älynneet vetästä sen takinkin mukaan mutta sitten tää esimerkkitapaus :D...voi rähmä, mun kanssa! Ihan karmee tuuli, kylmänen kuin mikä eikä sitä aurinkoa niin missään, yhyyyy...

Eli - kas kummaa, pukkaa villasukka- ja villapuserokeliä :)! Menee se näinkin kimpoillessa, vaikka ihan oikeesti - miettikää nyt vähän - ollaan menossa jo heinäkuussa ja pitäs olla niissä kesähepeineissä, niin villavaatteissa, c'moooon :D

Niin - ja moikkamoi :)*vilkuttaa*
 
Tehdään kodinvaihto heinäkuun ajaksi kattisen kanssa. Pääsen ihanaan viiileyteen ja kattinen helteeseen ja merenrannalle.
Oi eikä - ootteko työ vielä merenrannallakin :) <3?! Ihan jumalaisen törkeen hieno sijainti, juu-u - mä oisin niin onnessani kyllä kits :). Tämän päivän keli on kyllä ihan surkuhupaisa, tasainen harmaa pilvimassa roikkuu tossa yläpuolella ja väellä on ihan kunnolla vaatetta päällä.....eiiiih, en mä niitä helteitä nyt rukoilemalla rukoile mutta niitä kesäpäiviä kehiin oikeesti :)
 
Oi eikä - ootteko työ vielä merenrannallakin :) <3?! Ihan jumalaisen törkeen hieno sijainti, juu-u - mä oisin niin onnessani kyllä kits :). Tämän päivän keli on kyllä ihan surkuhupaisa, tasainen harmaa pilvimassa roikkuu tossa yläpuolella ja väellä on ihan kunnolla vaatetta päällä.....eiiiih, en mä niitä helteitä nyt rukoilemalla rukoile mutta niitä kesäpäiviä kehiin oikeesti :)
Lähin uimaranta on puolen kilsan päässä. Ei nyt rannalla asuta sus siunakkoon. Lähetä ne sateet ja viileät tänne, kts :)
 
Lähin uimaranta on puolen kilsan päässä. Ei nyt rannalla asuta sus siunakkoon. Lähetä ne sateet ja viikeät tänne, kts :)
Lähellähän teillä toi rantakin on :), ihana juttu, sinnehän hilpasee melkein talolta shampoot hiuksissa ja ei muuta kuin molskis :)!

Puhkun ja puhallan tota viileyttä ja noita pilviä ilomielin sinne :)...tosin ei taija meikäläisen pihinät paljoa auttaa mutta yritystä on, voi pojat sentään :D!
 
*haukkoo ihastuksesta henkeä*....eeeehhh...siellä on kesä :)!

No - mä taas aattelin kohtapuoliin leipoa vasemmalla kädellä pikaisesti raparperimuffinsseja vaniljasydämellä :p...on oikein passeli keli nuitten hemmottelemiseen :)
Pitäis varmaan kaivaa kaapista esille jotain kesäretonkia, niin olis helpompi olo. Mun luottosortsit on kulutettu puhki. Ne oli ihanat miesten lököttävät silkkibokserit, just ihanat kotioloissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä