The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailijaaaa
Huomenta :)

Aurinko paistaa kanssa.

@(Laura) kyllä mä olisin vielä yhteydessä postiin siitä kotiinkuljetuksesta. Maksoit siitä kuitenkin ja itse hait. Postihan tuossa mokasi.
Hyvä kuitenkin kun löytyi :)
pakko kysyy saiks sä se mun yv viestin ku mä unenpöpperös laitoin mut sit siin luki et wafa luulin et meni väärälle poistin siin oli joku virhe ja sit tajusin et wafa olikin mun otsikko ja sit suljinkin koneen suht sekavaa settiä nyt ja huomenta :)
 
Onneksi Laura sai Oravaisten viimein. Postilla on kyllä vähän väliä kaikenlaista häikkää.

FreezeCat,juu kyllä lomatunnelma nousee :)
Varmaan vilkuilen huomenna kello töissä ja manailen ku aika menee hitaasti.:D Huomenna viellä hääpäivä. :love:
 
vierailijaaaaa
Huomenia - ja rentoa mukavaa junareissua :). Siellä on tyby varmaan tohkeissaan kun pitää huolta omasta lipustansa eli teillä on matkatunnelmat kohdillansa. Mutta - älä anna nuitten kurjien asioitten viedä omaa tunnelmaas ja fiilistä pois tämän päivän odotuksista :)

Pakkailkaahan yhdessä reissukassinne täyteen siellä ja nauttikaa päivästä :) - jos sinne kassiin menis iskälle hiukan enempi kuin ne toiset boxerit....:)
mööh tyby aina kiukuhtuu ku sanon painitaaan nyt sanoin isi syö sut aamupalaksi tää tokaseee isi eii syöö minuu sattuu ihanan ihana tyby :)
 
Onneksi Laura sai Oravaisten viimein. Postilla on kyllä vähän väliä kaikenlaista häikkää.

FreezeCat,juu kyllä lomatunnelma nousee :)
Varmaan vilkuilen huomenna kello töissä ja manailen ku aika menee hitaasti.:D Huomenna viellä hääpäivä. :love:
Oi <3! Eli aika pysähtyy silloin kun työpäiväs on päättynyt ja - silloin on maailmassa olemassa vain te kaksi kyyhkyläistä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ulkona on taas niin mukavan vilpoisa ilma, eikä aurinko häikäise silmään, ni taidan kävellä kauppaan ja tuon ostokset lasten pyörillä kotiin. Lapset siis polkevat ostosten kanssa! Käteviä nuo lapsukaiset, pitääkin tehdä lisää orj...pienokaisia..
 
Niin muuten onkin, aika lailla kerjäämällä saa kerjätä näitä aurinkoisia päiviä. No, otetaan niistä vähäisistä sitten kaikki riemu irti :)!
Taitaa olla heinäkuukin suht samanlaista kuin kesäkuukin.

Suomen osalta tilanne ei ole hellefanien näkökulmasta yhtä valoisa. Kun WSI on värittänyt Keski-Euroopan kartan tulipunaisella symboloimaan superhellettä, on Suomen kartta kylmän sininen. Tämä tarkoittaa, että Suomen heinäkuu on keskiarvoa kylmempi. Esimerkiksi Lahdessa vuosien 1981-2000 heinäkuun keskilämpötila on 17,2 astetta, joten nyt on luvassa hieman viileämpää.

Ainoastaan heinäkuun viimeinen viikko tuo hieman lohtua suomalaisille: tuolloin eteläisessä Lounais-Suomessa päästään normaaleihin heinäkuun lukemiin. Muussa maassa jatketaan keskiarvoa viileämmässä säässä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015070119961597_uu.shtml
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä