...mitäs läksit ite avautumaan sen mustan aukon kanssaTsiisus sen aukon kanssa!
edit. - eikä kun Myttynenhän se olikin ...mutta hyvin tulit vanavedessä
...mitäs läksit ite avautumaan sen mustan aukon kanssaTsiisus sen aukon kanssa!
pakko kysyy saiks sä se mun yv viestin ku mä unenpöpperös laitoin mut sit siin luki et wafa luulin et meni väärälle poistin siin oli joku virhe ja sit tajusin et wafa olikin mun otsikko ja sit suljinkin koneen suht sekavaa settiä nyt ja huomentaHuomenta
Aurinko paistaa kanssa.
@(Laura) kyllä mä olisin vielä yhteydessä postiin siitä kotiinkuljetuksesta. Maksoit siitä kuitenkin ja itse hait. Postihan tuossa mokasi.
Hyvä kuitenkin kun löytyi
mööh tyby aina kiukuhtuu ku sanon painitaaan nyt sanoin isi syö sut aamupalaksi tää tokaseee isi eii syöö minuu sattuu ihanan ihana tybyHuomenia - ja rentoa mukavaa junareissua . Siellä on tyby varmaan tohkeissaan kun pitää huolta omasta lipustansa eli teillä on matkatunnelmat kohdillansa. Mutta - älä anna nuitten kurjien asioitten viedä omaa tunnelmaas ja fiilistä pois tämän päivän odotuksista
Pakkailkaahan yhdessä reissukassinne täyteen siellä ja nauttikaa päivästä - jos sinne kassiin menis iskälle hiukan enempi kuin ne toiset boxerit....
Hääpäivät on mukavia, ootko ohjelmaa ajatellut?Onneksi Laura sai Oravaisten viimein. Postilla on kyllä vähän väliä kaikenlaista häikkää.
FreezeCat,juu kyllä lomatunnelma nousee
Varmaan vilkuilen huomenna kello töissä ja manailen ku aika menee hitaasti. Huomenna viellä hääpäivä.
Oi <3! Eli aika pysähtyy silloin kun työpäiväs on päättynyt ja - silloin on maailmassa olemassa vain te kaksi kyyhkyläistä <3Onneksi Laura sai Oravaisten viimein. Postilla on kyllä vähän väliä kaikenlaista häikkää.
FreezeCat,juu kyllä lomatunnelma nousee
Varmaan vilkuilen huomenna kello töissä ja manailen ku aika menee hitaasti. Huomenna viellä hääpäivä.
Huomentapakko kysyy saiks sä se mun yv viestin ku mä unenpöpperös laitoin mut sit siin luki et wafa luulin et meni väärälle poistin siin oli joku virhe ja sit tajusin et wafa olikin mun otsikko ja sit suljinkin koneen suht sekavaa settiä nyt ja huomenta
mööh tyby aina kiukuhtuu ku sanon painitaaan nyt sanoin isi syö sut aamupalaksi tää tokaseee isi eii syöö minuu sattuu ihanan ihana tyby
Aurinko paistoi klo 5.50, klo 6.30 olikin sitten jo hiljasempaahuomenta tsadissako on arskaa jes tuuleeko kovasti? kalasteleen menos koska 50 kilsaa alempana on tumma taivas
Pitkään jaksoi paistellaAurinko paistoi klo 5.50, klo 6.30 olikin sitten jo hiljasempaa
no sekkään ei viel haittaa mut tuuleeko kovasti ku ollaan merelle kalaan menos?Aurinko paistoi klo 5.50, klo 6.30 olikin sitten jo hiljasempaa
nohyvä aattelin et se meni jollekkin ihan tuntemattomalle ja alan kyselee skideistHuomenta
Joo, oli tullut perille ja vastasinkin äsken siihen
Joo, joku muu olis voinut olla että hähnohyvä aattelin et se meni jollekkin ihan tuntemattomalle ja alan kyselee skideist
täytyy illemalla rekkautua mut nyt me lähetään reissuun moikka ja hyvää päivän jatkoo
Helteitä tulossa loppuviikostaMikä majurilla nyt on ? Ota kahvia
Lääkkeet ei toimi vai, olo huonompi?
...jospa siihen Majurilan kohdalle eksyisi majoittumaan semmoinen sopiva pilvekeHelteitä tulossa loppuviikosta
Ei mitenkään mahottomasti, ainahan merellä pikkupuhuri käyno sekkään ei viel haittaa mut tuuleeko kovasti ku ollaan merelle kalaan menos?
Kestävät vain pari päivää, ensi viikolle luvattu taas viilenevää.Helteitä tulossa loppuviikosta
on se merikin joskus tyyni, itse asiassa rasvatyyni meri on aika hauska näkyEi mitenkään mahottomasti, ainahan merellä pikkupuhuri käy
Niin muuten onkin, aika lailla kerjäämällä saa kerjätä näitä aurinkoisia päiviä. No, otetaan niistä vähäisistä sitten kaikki riemu irti !Kestävät vain pari päivää, ensi viikolle luvattu taas viilenevää.
Orkkunsa. Haha! Onkin niin mukavan saanut olo!Helooooooo
Hyvä että laura sai orkkunsa loppujen lopuksi! Ja todellakin postiin vielä palautetta.
Taitaa olla heinäkuukin suht samanlaista kuin kesäkuukin.Niin muuten onkin, aika lailla kerjäämällä saa kerjätä näitä aurinkoisia päiviä. No, otetaan niistä vähäisistä sitten kaikki riemu irti !