Mustaan aukkoon?Historiaan?
Mustaan aukkoon?Historiaan?
Mikä mustaan aukkoon menee, se sinne jää..Eli, joka eilistä muistaa, sitä tikulla pyllyyn.Mustaan aukkoon?
Sitä tikulla mustaan aukkoonMikä mustaan aukkoon menee, se sinne jää..Eli, joka eilistä muistaa, sitä tikulla pyllyyn.
Väärät aamulääkkeet?
huomenta tsadissako on arskaa jes tuuleeko kovasti? kalasteleen menos koska 50 kilsaa alempana on tumma taivasHuomenta!! Aurinko on tullut takaisin! Nyt ketuttaa vai se, että aurinkopäivä menee toimistolla. Ainahan jostain on syytä olla tyytymätön?
soita piruuttas ja kysy selvitteleekö se viellä sillähän selviää halutaanko siellä vaan rauhotella mieltäSoittelin eilen postiin ja mies siellä lupasi selvittää asian ja soittaa minulle takaisin. No meni kaksi tuntia..Soitin uudelleen, hän tässä ihan kohta alkaa selvittelemään..Aha..Soitin kolmannen kerran ja mies keksi että meneppä postiin ja jos se paketti ois siellä mutta unohtunut ilmoittaa. Hän vielä selvittää samalla ja soittaa kohta..
Menin postiin ja sieltähän se paketti löytyi, unohtivat ilmoittaa. Ei löytynyt tunnuksilla siitä mitään, sain itse penkoa varastoa ja osoitin häkin että tuo on minun paketti.. Vieläköhän se puhelimessa ollut sherlock "selvittää" asiaa...
Orava on siis kotona, häkin kokoaminen saksalaisilla ohjeilla oli kärsimystä ja hyvää huometa toivottaa hän! Lisään vielä että pitäisiköhän alkaa tapella postin kanssa siitä että minä maksoin kotiinkuljetuksesta...
Soittelin eilen postiin ja mies siellä lupasi selvittää asian ja soittaa minulle takaisin. No meni kaksi tuntia..Soitin uudelleen, hän tässä ihan kohta alkaa selvittelemään..Aha..Soitin kolmannen kerran ja mies keksi että meneppä postiin ja jos se paketti ois siellä mutta unohtunut ilmoittaa. Hän vielä selvittää samalla ja soittaa kohta..
Menin postiin ja sieltähän se paketti löytyi, unohtivat ilmoittaa. Ei löytynyt tunnuksilla siitä mitään, sain itse penkoa varastoa ja osoitin häkin että tuo on minun paketti.. Vieläköhän se puhelimessa ollut sherlock "selvittää" asiaa...
Orava on siis kotona, häkin kokoaminen saksalaisilla ohjeilla oli kärsimystä ja hyvää huometa toivottaa hän! Lisään vielä että pitäisiköhän alkaa tapella postin kanssa siitä että minä maksoin kotiinkuljetuksesta...
..eli huominen päivä menee ihan iisipiisisti tunteja laskellessa ...Nautihan kunnolla lomastasi, KaisHeinäkuu jo tänään vapaapäivä ja viellä huominen töitä. Sit alkaa 4 viikon loma
Mikä majurilla nyt on ? Ota kahvia
Onneksi on vaan 4 tuntia ja teen ihan iisisti hommia, asukkaiden kanssa pelaillaan tai väritetään värikirjoja...eli huominen päivä menee ihan iisipiisisti tunteja laskellessa ...Nautihan kunnolla lomastasi, Kais
Oravainenhan on aivan <3Siis kaiken mahdollisen ja mahdottoman sähläyksen ja säädön jälkeen - sulla onkin se lutuinen oravainen siellä häkkeineen kaikkineen !!! Jee!! Voi että - oot varmaan ihan onnessas siellä, miltä uusi tulokas vaikuttaa ? Entäs sen kaverit - ovat vissiin ottaneet kivasti taloon?
Hyvä kun tulikin onnellinen loppu
Oi, miten höllä päivä siis edessä ! Ei muuta kuin lomafiilistä vaan kasvattamaan siitäOnneksi on vaan 4 tuntia ja teen ihan iisisti hommia, asukkaiden kanssa pelaillaan tai väritetään värikirjoja.
Juu nautin kyllä, otan rennosti.
Ihanaa ...ja just nuita teijen elukkakavereita tarkottelin mutta mitä ilmeisimmin hyvin on siis sujahtanut talon tavoille ....että töpsistä vaan, ja tässä sitä ollaanOravainenhan on aivan <3
Ketähän kavereita kisu tarkoittaa?? Poikaa ei paljoa kiinnostanutkaan, tyttö leikkii paparazia ja kiukuttelee kun orava on liian vikkelä siistiin kuvaan, kissa ei ole tajunnut? että meillä on orava tai sitä ei kiinnosta (miettii että vitutko tuosta, oon jo nuo häkit nähny, ei niihin pääse ), koirakaan ei ole tajunnut, gerbiilit on eri huoneessa, samoin hamsteri ja mies ei muka välitä ja kuikkii kokoajan häkkiin ja jutteleeoravalle salaa (yllätin sen aamulla klo kuusi häkin vierellä supisemassa että "elä välitä, kyllä sinä tähän hullunmyllyyn totut, minäkin olen tottunut"...). Niin ja muoks muoks, onhan meillä tuo vauva. Hän ei ymmärrä oravan tai minkään muunkaan taloon tulemisista ja menemisistä tuon taivaallista..
huomenta täälkin tyby innoissaan ku pääsee junaan ja saa oman lippunsa isin lippu ja minun oma lippu lapseni opetti minulle lipun oston myönnettäköön sinällään kumma valtion rautatiet ni silti pitää nyhtää maksimaalinen hinta mun käsityksen mukaan juuri päin vastoin sen minkä valtio eli me omistamme ei tarvi nyhtää maksimaalista voittoa ihme niinku homma luin että sote maksutkin nousee kumma vaan kun olemme eläneet velaksi mutta lainatuilla rahoilla ei oo mitään saatu suomen vituttaa toi valehtelu pennilläkään eii o autettu muutaku pikku joukkoa. tsirpas teki oikein ajatellessaan kansaa ja nälkäänsä luin riipumattomia taloustutkijoita kun kreikka jättää velan maksun pois budjetistaan ne pärjää omillaan ilman apuuSateenmakuista - mitä ihmettä, onko nyt JO keskiviikko?! - huomenta
Pikkasen tihkuttaa vettä, ipanat aamupalalla höpöttämässä ja mä tässä
Hei, ja se on heinäkuu - eli tästä se kesä vasta alkaakin! Aurinkoa kehiin ja lämpimiä letkeitä päiviä, jes
Musta aukko vei?Onko kukaan nähnyt mun menkkoja?
Huomenia - ja rentoa mukavaa junareissua . Siellä on tyby varmaan tohkeissaan kun pitää huolta omasta lipustansa eli teillä on matkatunnelmat kohdillansa. Mutta - älä anna nuitten kurjien asioitten viedä omaa tunnelmaas ja fiilistä pois tämän päivän odotuksistahuomenta täälkin tyby innoissaan ku pääsee junaan ja saa oman lippunsa isin lippu ja minun oma lippu lapseni opetti minulle lipun oston myönnettäköön sinällään kumma valtion rautatiet ni silti pitää nyhtää maksimaalinen hinta mun käsityksen mukaan juuri päin vastoin sen minkä valtio eli me omistamme ei tarvi nyhtää maksimaalista voittoa ihme niinku homma luin että sote maksutkin nousee kumma vaan kun olemme eläneet velaksi mutta lainatuilla rahoilla ei oo mitään saatu suomen vituttaa toi valehtelu pennilläkään eii o autettu muutaku pikku joukkoa. tsirpas teki oikein ajatellessaan kansaa ja nälkäänsä luin riipumattomia taloustutkijoita kun kreikka jättää velan maksun pois budjetistaan ne pärjää omillaan ilman apuu
nooh ihana tyby toi iskälle toiset boxerit mukaan et mitä matkalle ja omii lisä vaatteit täytyy lidlist hagee baggelssia ja junaileen taas
Tsiisus sen aukon kanssa!Musta aukko vei?