Boobabe
En mää sua sinne lähetä. Sori. Oli puhe toisesta naisesta.eli lähetät mut sinne.hyvä hyvä!
En mää sua sinne lähetä. Sori. Oli puhe toisesta naisesta.eli lähetät mut sinne.hyvä hyvä!
sub 21.00 Freddy Krueger on palannut Elm Streetille ja vaanii uutta sukupolvea kauhuelokuvassa, joka on uusi versio Wes Cravenin klassikkoleffasta. Viiden nuoren uniin tulee kummittelemaan kammottava mies, jolla on paloarpia.Maija alkaa kohta, moikka!
Kiitti vinkistä, tää on pakko nähdä! Alkuperäisen kävin aikoinaan katsomassa isosiskon papereilla enkä uskaltanut hetkeen kävellä yksin iltaisinsub 21.00 Freddy Krueger on palannut Elm Streetille ja vaanii uutta sukupolvea kauhuelokuvassa, joka on uusi versio Wes Cravenin klassikkoleffasta. Viiden nuoren uniin tulee kummittelemaan kammottava mies, jolla on paloarpia.
Palstalle kun on tehty näitä uudistuksia ja vaikka ja mitä, niin tähän toimis tommonen semitykkäyksen paikka. Kun puolet ois semmosta jees - meininkiä ja toinen puoli sitten sitä halauksen paikkaa....Himputtilainen.
Mua ei o pussattu aikoihin.
Tommoinen koirapusu on kyl aivan ihana, mut siinä menee koko naama märäksi.
Hyvä että helpottaa ja toivottavasti rauhoittuu niin ettei yötävasten temppuile ...Vähän parempi olo. Laitoin paksun tyynyn alle.
äläpäs tuu mun reviirilleEn mää sua sinne lähetä. Sori. Oli puhe toisesta naisesta.
Ja aikanen herätys aamulla.Hyvä että helpottaa ja toivottavasti rauhoittuu niin ettei yötävasten temppuile ...
ei boobabe tullut sun reviirille, sehän sanoi lähettävänsä jonkun toisenäläpäs tuu mun reviirille
Auts...josko ne unet ois kuitenkin niin lempeitä, että kaikki muu mahdollinen harmi jäis kauniiden unikuvien jalkoihinJa aikanen herätys aamulla.
Ai sulla on sellanen.äläpäs tuu mun reviirille
Näinpä.ei boobabe tullut sun reviirille, sehän sanoi lähettävänsä jonkun toisen
Joku niistä saattaa olla PeppiNäinpä.
Ja toisekseen... mulle ny on ihan samantekevää montako naarasmerkkistä nurkkabaarissani istuu... paitti jos osaavat pelata shakkia niin sit saa ajan kulumaan.
Tietty on.Ai sulla on sellanen.
*halaa*....nää on pahoja tämmöset mieliteot, että jos ei oo oikeesti saatavilla, niin kärvistelyksihän se menee...ja jos tuuri on kohdallaan niin unikuvissa on sitten tiedossa jotain luokkaa Savustetun Siian Kosto vol 4½....Mie haluun savustettua lohta tai siikaa just nyt
..olipa se mitä vaan, niin sä klaaraat ! Mukavaa työyötä *vilkuttaa*Mä lähren ny töihi. Katotaan mitä uutta ja ihmeellistä tänään on edessä
Mä tunnistan Peppini kertakatseella. Tai hän minut. Loput lukee siinä satukirjassa mitä ei ole vielä kirjoitettu.Joku niistä saattaa olla Peppi
no prhna, mikä jotteiLaitoin paksun tyynyn peban alle. Miten ois?
Ööh... et kai vaan ole...Mie haluun savustettua lohta tai siikaa just nyt
mulla olis perämeren lohta, paanko nyt vai heti savuun?Mie haluun savustettua lohta tai siikaa just nyt
Heti nyt .mulla olis perämeren lohta, paanko nyt vai heti savuun?