pisamapeikko ja wolt joo mullakaan ei oo oikein oo sellaisia kavereita joilla olis elämäntilanne samassa vaiheessa mun kanssa, joten tyhmää niille puhua näistä asioista kun ei ne ymmärrä
täällä sitten tuleekin höpistyä ja kulutettua piinailuaikaa hyvin.
empuska hah sinä myös!
Täällä ovistikku edelleen on vahva, ei vielä ehkä plussa. Toivotaan et vaikka huomenna aamulla olis tosi vahva ja ovis olis viikonlopun aikana
Oon tässä sinnitellyt kolme päivää jo ilman tupakkaa.. Oli tarkoitus se lopettaa alunperin sitten kun yritys alkaa. Noh, eiköhän himoröökaaja aina keksi tekosyyn siirtää sitä joten oon rauhassa polttanut ja ajatellut et pyh ei se mihinkään raskautumiseen vaikuta, lopetan kun plussaan..
No nyt yks päivä huvikseni googlettelin aiheesta ja siis tupakointi laskee naisen hedelmällisyystasoa 35%!! (tästä tosin aika ristiriitaista tietoa, jollain sivulla luki että 50%!) Ihan kamalaa menin ihan paniikkiin ja ajattelin et ei helvetti oon itse aiheuttanut nyt tän etten tuu helposti raskaaksi nyt en enää ikinä polta !
Kovasti kokoajan koitan ajatella et jos nyt lopetan niin pian saadaan plussa testiin mutta kun tiedän ettei se niin mene mun kohdalla välttämättä. Toivotaan, että tää mun lopettaminen nyt onnistuu ja tuottais pian tulostakin