Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

melinda ja pisamapeikko
se että kokeilin ekaa kertaa kyseistä testiä vertauskuvaksi myöhempää varten. jotta saan selville millainen on testi.
viivanpaikat yms.
Kun noi testit antaa mitä viivaa vaan.

testailen sen takia nyt usein että saa huonot testit pois.

EN sen takia että oletan sen olevan THE viiva.

Arvatkaa vaan kuinka paljon on tullut testailla 6 vuoden aikana.
Ja enään en hätkähdä mistään viivasta on se oikea tai ei.
Ja aika hyvin tiedosta jo miten tää homma menee.

Testin tosiaan tein siksi että saan tuntumaa millainen on käyttää.

mielipiteet on kiva mutta noi luin jo aika kärkkäästi. En tiedä miksi?

mä kun loppupeleissä en edes harrasta testaamista lähes ollenkaan.
ja nytkin mielenkiinnosta katson mihinkä suuntaan noi testit menee.

• Tykkää
Reactions: Cristal3 ja Theran
miss_piggy
NNä, sullahan saattaa vielä olla veressä siitä entisestä raskaudesta hormonia, mulla ainakin kkm:n jälkeen näkyi haamukin piiiitkän aikaa testissä, vaikka siis olis jo jonkunlaista vuotoakin tullut joka olis kuukautisiksi luettavissa.
Toki voi jotain muutakin tarkoittaa, kyllähän jotkut plussaa heti uudestaan raskauden jälkeen mutta tosiaan kiinnittymiseenhän menee aikaa ainakin se viikko.

).( Ois pitäny säästellä ovistikkuja, nyt veetuttaa ku tuntuu että vois joku ovis ollakin kohillaan mutta ei oo mitään millä varmistela! En viiti lähteä ostamaan mistään mitään kalliita ku ebaysta tulossa iso satsi. No, varmuueks pitää kai talletella, mutta dpo:ita hankala laskea :D

Oon huomannut saman, että täällä jonkin verran tylyä porukkaa. Ei tietenkään kaikki. Ei noteerata aina läheskään toisten kirjoituksiin tms. Muutamia vuosia takaperin täällä kirjoiteltiin vielä paljon ja ei läheskään aina pysynyt perässä vastaamaan kaikille.
Facebookin ryhmät tainneet viedä kaikki keskustelijat

Joskus tosin toisille on raskasta tietty katsella jos ihmisiä plussaa ja toiset yrittänyt vuosia tai kuukausia tuloksetta. Toivon oikeasti vilpittömästi onnea silti kaikille vauvan saannissa. Ei toisten onni ole multa pois <3 :)

• Tykkää
Reactions: Theran
Koitetaan silti pitää ryhmähenki hyvänä :) Samalla asialla kaikki täällä ollaan. Himotestailijat, jotka toivoo raskautta ja tihrustaa olemattomia ja mahdottomiakin viivoja. Sitä vartenhan tämä ryhmä on. Musta on ainakin kiva nähdä millaista viivaa voi nähdä milläkin päivällä :)

• Tykkää
Reactions: Wolt ja Theran
Enpä sitä kärkkäänä tarkottanut.. toki jokainen testaa miten huvittaa, itsekin monesti esitellyt testejä joissa muka ite nään ja sitten sanotaan ettei siitä mitään ole tai että normaali viivanpaikka. Vasten kasvoja monesta muustakin asiasta tullut.. mutta pessimisti olen itekin.

Julmaltahan se tuntuu kun vuosia yrittää..

melinda ja pisamapeikko
se että kokeilin ekaa kertaa kyseistä testiä vertauskuvaksi myöhempää varten. jotta saan selville millainen on testi.
viivanpaikat yms.
Kun noi testit antaa mitä viivaa vaan.

testailen sen takia nyt usein että saa huonot testit pois.

EN sen takia että oletan sen olevan THE viiva.

Arvatkaa vaan kuinka paljon on tullut testailla 6 vuoden aikana.
Ja enään en hätkähdä mistään viivasta on se oikea tai ei.
Ja aika hyvin tiedosta jo miten tää homma menee.

Testin tosiaan tein siksi että saan tuntumaa millainen on käyttää.

mielipiteet on kiva mutta noi luin jo aika kärkkäästi. En tiedä miksi?

mä kun loppupeleissä en edes harrasta testaamista lähes ollenkaan.
ja nytkin mielenkiinnosta katson mihinkä suuntaan noi testit menee.
En kyllä kärkkäästi sanonut.. Anteeksi?

Tuli vaan sellainen olotila että syyllistettiin
ku kumminkin useassa viestissä laittelin jo selvennystä testeille.

no asia on jo sillä selvä.

Jokainen testattiin niin usein kun haluaa. ja käyköön kysymässä naapuriltakin näytettä jos siltä tuntuu jos vaan tekee mieli testailla.

mua kun ei tippaakaan hetkauta koska kukin testaa..
:love::):whistle:

Sunflower11
NNä kyllä noissa testeissä jotain näkyy! Jospa pian muuttuis kunnolla näkyväksi ja pysyväksi.

Vasten kasvoja monesta muustakin asiasta tullut.. mutta pessimisti olen itekin.

Julmaltahan se tuntuu kun vuosia yrittää..
<3

Kyllä sitä pessimistiksi varmaan aika "helposti" tulee kun vuosia yrittää. Itse en varmaan usko mitään testiä jos sen plussan joskus saa, ennenkuin ultrassa näkee, tiedä sitten uskooko vielä silloinkaan.

IMN
Tammityttö Iso halaus <3 voin vaan kuvitella kuinka turhauttavaa tuo on.. :(

Munkin on nyt ihan pakko ottaa kantaa tohon ryhmähenkeen täällä, kun kerran joku muu uskalsi sen ensiksi ottaa puheeksi. Vaikken ite enää tähän ryhmään "kuulu", vaan käyn lähinnä seurailemassa teidän kuulumisia, niin oon kyllä huomannut sellaisen "tsemppihengen" lässähtäneen. Voihan tietenkin olla että joidenkin luontainen kirjoitustyyli on vähän töksähtävä, mutta kyllä tietyt nimimerkit usein pistää silmään.
Tsempatkaahan nyt toisianne ja olkaa mieluummin vaikka yliystävällisiä, samassa veneessä kuitenkin ootte! :)

Ainiin, ja minähän sain ekan plussan dpo7 ja kiinnittymisvuoto tuli dpo3-4 ;)

• Tykkää
Reactions: Theran ja Cristal3
Osa vanhasta tiiviistä porukasta on odottajissa..
Ehkä se suurin into ja viivalasit häviää vuosien myötä, vaikka ei ketään mun mielestä ole täällä lytätty..

Ei tää oo eka eikä varmasti viimeinen keskustelu asiasta :)

Lämmöt ei nouse.. ärsytyksen huipentuma × triljoona.

Tervehdys uusille! :)
Ja onnea plussanneille!!

Täällä oltu ja nautittu hetki kokonaan ajatukset muualla, kun vauvanteossa.
Tänään taas iski kauhea olo ja epätoivo.. Mitä jos ei saa enää lapsia!? (n)
Ja vielä ei huvita lähteä ees tutkimaan onko joku vikana. Ovistestejä ois varmaan 5kk satsi kaapissa, joku takaraivossa sanoo et bongaa ovis.. Mut pitäis ny pysyy hetki erossa totaalisesti koko touhusta.

Ja tsemppi henki ois hyvä säilyttää. Jaksaa mennä etiäpäin, kun näitä ajatuksia toisten kanssa läpi käy. Kaikille ku ei halua höpötellä näitä juttuja. Vertaistuki on mitä parhainta ja tää on välillä todella turhauttavaa puuhaa. Jokainen olis plussan ansainnut sen uskon. Nyt kun saatais niitä ihmeitä meille kaikille <3

Tuosta tsemppihenkikeskustelusta:

Siis oonko mä ainoa kuka ei oo huomannut mitään :D !! Mun mielestä täällä ryhmässä (ja muissa ryhmissä myös) on niin ihania ihmisiä ja kaikki on ihan mahtavia vertaistukijoita (onks toi ees sana?)

Toivottavasti kukaan ei ole mun viesteistä saanut ikävää kuvaa. Mä kirjoittelen usein kännykällä kiireessä (haha kuka on kaksplusriippuvainen XD) joten voi olla että sen vuoksi voi välillä kuulostaa viestit joidenkin "korvaan" tympeiltä, toivottavasti ei niin oo käynyt. :)

On se kyllä ikävää jos oma viesti ignoorataan, tän olen kyllä huomannu useinkin mutta toisaalta ajattelen että se tarkoittaa enemmänkin sitä ettei ihmisillä ole mun kysymästä asiasta kokemusta tai tietoa.

Joo itekin joskus vaan höpöttää jotain kun ainoo paikka eikä välttämättä mitään ihmeempää, mutta joihinkin viesteihin ois kiva saada kommenttia.. vaikka itekään ei jaksa aina puhelimella avata kuvia ja kirjotella pitkästi.

Iltalämpö 36.8... waaat?? Yleensä kyllä normaaliin päin jo illasta. . Maannu vaa sohvalla viimeset 2h.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Mullakin saattaa tökkiä ulosanti neuro probleman takia. Mä ajattelen asian kyl kokonaisena mutta unohdan sanoa /kirjoittaa osan ja ihmettelen etteikö toi ny tajuu mitä mä just sanoin. Ja sit just saattaa vaikuttaa töksäyttelevältä tyyli.

Joskus mieki puhun "diipa daapaa" täällä vähän ku puoliääneen mietin. Sosiaaliset kontaktit kun on rajoittuneet eikä oo oikeen keltä kysyä ( ei oo kontakteja siskoihin /äitiin ja miehen siskot niin ei saa tietää vielä et yritetään )....

Dodi no vuodatimpa nyt muutakin ku verta :LOL:(n):oops::rolleyes:

pisamapeikko ja wolt joo mullakaan ei oo oikein oo sellaisia kavereita joilla olis elämäntilanne samassa vaiheessa mun kanssa, joten tyhmää niille puhua näistä asioista kun ei ne ymmärrä :D täällä sitten tuleekin höpistyä ja kulutettua piinailuaikaa hyvin. :p

empuska hah sinä myös! :barefoot:

Täällä ovistikku edelleen on vahva, ei vielä ehkä plussa. Toivotaan et vaikka huomenna aamulla olis tosi vahva ja ovis olis viikonlopun aikana :rolleyes: Oon tässä sinnitellyt kolme päivää jo ilman tupakkaa.. Oli tarkoitus se lopettaa alunperin sitten kun yritys alkaa. Noh, eiköhän himoröökaaja aina keksi tekosyyn siirtää sitä joten oon rauhassa polttanut ja ajatellut et pyh ei se mihinkään raskautumiseen vaikuta, lopetan kun plussaan..
No nyt yks päivä huvikseni googlettelin aiheesta ja siis tupakointi laskee naisen hedelmällisyystasoa 35%!! (tästä tosin aika ristiriitaista tietoa, jollain sivulla luki että 50%!) Ihan kamalaa menin ihan paniikkiin ja ajattelin et ei helvetti oon itse aiheuttanut nyt tän etten tuu helposti raskaaksi nyt en enää ikinä polta !:LOL:

Kovasti kokoajan koitan ajatella et jos nyt lopetan niin pian saadaan plussa testiin mutta kun tiedän ettei se niin mene mun kohdalla välttämättä. Toivotaan, että tää mun lopettaminen nyt onnistuu ja tuottais pian tulostakin (y)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Wolt
Aamulämmöt 36.4..

Tänään proge ja kilpparit, ma proge ja sokerit.. sit katotaan ostetaanko r-testejä.. luultavasti ei tarvii.

Nyytikiille tsempit lopettamiseen. Jauha vaikka purkkaa.. sä pystyt kyllä siihen :)

Vaikka tekosyyt onnii ihania, keksin koko ajan syitä syyä herkkuja vaikka tätä projektia varten kuuluis laihuttaa..

empuska ja pisamapeikko kiitos tsempeistä :love: Eiköhän tää tästä! Mulla on vaan paha tapa sit sortua monen savuttoman viikon jälkeen jos tulee joku negatiivinen asia (esim testi.. :mad:).

Hitsi empuska aika tyhjältä kyllä näyttää :(

Yhteistyössä