Niin tiedän tunteen.. Kuinka pian ne yleensä romahtaa ennen vuotoa jos on romahtaakseen? Tiedän itse seurailla.Ei mitään, maha sekasi ja välillä nippailee.. Odotan koko ajan että lämmöt romahtaa, vaikka ei nuo nytkään kovin korkeet oo..
Niin tiedän tunteen.. Kuinka pian ne yleensä romahtaa ennen vuotoa jos on romahtaakseen? Tiedän itse seurailla.Ei mitään, maha sekasi ja välillä nippailee.. Odotan koko ajan että lämmöt romahtaa, vaikka ei nuo nytkään kovin korkeet oo..
Kiitos Sniff tsempityksestäLämmöthän nousee oviksen jälkeen ja entisestään kiinnittymisdropin jälkeen et jospa olis ihan hyvä juttu ja salamatkustaja olis kyydissä. Noi dpotkin sopis siihen. Pidän peukkua.
Mulla oli noi lämmöt just tolleen koholla kun plussasin ja olin ihan kipeenäkin. Muissa kierroissa ne on laskeneet päivää ennen menkkoja ja pysyneet oviksen jälkeen 37. Nyt kun ne oli yli 37 niin plussa tuli. Luulin oikeesti et oon vaan kipee mut mies sit alkoi vihjailee et olin ollut esikoisen plussan aikaankin samanlailla kuumeessa (mistä se voi muistaa.. ) ja sit hain testin ja plussa tuli. (tää oli siis kierto kun tuli luovutin että ei sitä plussaa tuu ja en ees himotestaillut dpo 7 lähtien, kuten yleensä)Kiitos Sniff tsempityksestä
Toivon, että olisi mahdollista. Saa nyt nähdäMulla oli noi lämmöt just tolleen koholla kun plussasin ja olin ihan kipeenäkin. Muissa kierroissa ne on laskeneet päivää ennen menkkoja ja pysyneet oviksen jälkeen 37. Nyt kun ne oli yli 37 niin plussa tuli. Luulin oikeesti et oon vaan kipee mut mies sit alkoi vihjailee et olin ollut esikoisen plussan aikaankin samanlailla kuumeessa (mistä se voi muistaa.. ) ja sit hain testin ja plussa tuli. (tää oli siis kierto kun tuli luovutin että ei sitä plussaa tuu ja en ees himotestaillut dpo 7 lähtien, kuten yleensä)
Pidän niin peukkuja teille kaikille <3 <3 <3 <3