Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos Sniff tsempityksestä :love:
Mulla oli noi lämmöt just tolleen koholla kun plussasin ja olin ihan kipeenäkin. Muissa kierroissa ne on laskeneet päivää ennen menkkoja ja pysyneet oviksen jälkeen 37. Nyt kun ne oli yli 37 niin plussa tuli. Luulin oikeesti et oon vaan kipee mut mies sit alkoi vihjailee et olin ollut esikoisen plussan aikaankin samanlailla kuumeessa (mistä se voi muistaa.. :D ) ja sit hain testin ja plussa tuli. (tää oli siis kierto kun tuli luovutin että ei sitä plussaa tuu ja en ees himotestaillut dpo 7 lähtien, kuten yleensä)

Pidän niin peukkuja teille kaikille <3 <3 <3 <3
 
Mulla oli noi lämmöt just tolleen koholla kun plussasin ja olin ihan kipeenäkin. Muissa kierroissa ne on laskeneet päivää ennen menkkoja ja pysyneet oviksen jälkeen 37. Nyt kun ne oli yli 37 niin plussa tuli. Luulin oikeesti et oon vaan kipee mut mies sit alkoi vihjailee et olin ollut esikoisen plussan aikaankin samanlailla kuumeessa (mistä se voi muistaa.. :D ) ja sit hain testin ja plussa tuli. (tää oli siis kierto kun tuli luovutin että ei sitä plussaa tuu ja en ees himotestaillut dpo 7 lähtien, kuten yleensä)

Pidän niin peukkuja teille kaikille <3 <3 <3 <3
Toivon, että olisi mahdollista. Saa nyt nähdä :love:
 
Cristal hmm hitsi tyhmä testi.. Mutta voi se vielä hyvinkin muuttua plussaksi, aikaiset on päivät! Koita malttaa :)

nyyttitervetullut pikaista tärppiä! Ja ihanaa kesäloman alkua :)




ääää ovistesti näytti äsken vaaleampaa kuin aamulla (jos joku ei oo nähnyt sitä kuvaa niin testiviiva oli jo yhtä tumma kuin kontrolli). Tarkoittaako se että se aamullinen oli luultavasti ovisplussa ja ovis on nyt siis tulossa? Voi helvetti mies lähti just kotoa viettämään iltaa kaverin kanssa, täytyy yöllä herätä kun se tulee kotiin ja käskeä se puuhiin! :ROFLMAO:
 
ei tainnutkaan olla ovis.. Tikku taas tosi vahva :( Alkaa epäilyttämään et tää pco taas sekottaa noita tikkuja.. Mietityttää vaan et kun lääkäri sanoi jo viime maanantaina että jos ei menkat ala kahden viikon kuluttua niin pitää alottaa primolutit, mutta silloin oli vasta kp13 ja jos ovis oli vasta tuloillaan niin eihän voi odottaakkaan niitä menkkoja niin pian alkavaksi? Entä jos oonkin sit raskaana? :oops:


Tässä vielä kuva

 
Viimeksi muokattu:
Hei kanssapiinailijat, kaipaisin apua kiperään kysymykseen :D olen siis mitä luultavimmin paksuna, mutta onko normaalia että testiviiva on tässä vaiheessa vielä noin haalea? Nyt siis kp31. Tuo viiva on kyllä vahvistunut, ei ainakaan heikentynyt, nyt koko viikon ajan. Mutta pitäisikö tuon viivan olla yhtä vahva kuin tuon kontrolliviivan? Vai tuleeko se koskaan yhtä vahvaksi?

Viime kuussa sain varhaisen keskenmenon ja jo tässä vaiheessa viiva oli alkanut vahvasti haalistua, samanlaista ei ole nyt mutta silti pelottaa tuo varhainen km...

Niin ja kuvassa tuo viiva näyttää entistä haaleammalta, huono kännykkäkuva kyseessä.

http://aijaa.com/oYUHTE

 
Cristal en mä oikein voi raskaana olla kun kävin maanantaina kp13 letrojen seurantaultrassa eikä siellä ainakaan mitään näkynyt :D Mutta älä vielä sure monilla tulee menkkakipuja alkuraskaudessakin! Niin kauan on toivoa kunnes menkat alkaa :) Sulla on vielä aikaiset päivät

Mappe kaikilla nousee hormoni eri vauhtia, onnea ja koita relata :) !
 
miss_piggy
Nyytikkii, minäkin tein eilen aamusella o-testin jossa näkyi selkeästi kaksi viivaa, illalla kun koitin tehdä toisen niin ei näkynyt taas ku yksi viiva :( Ja tänään tuli nyt tällainen aamusella:

No toivossa on hyvä elää että tosta vahvistuu kun nyt on kp 27, ja että ovis olis piakkoin.. Tai sit se on tuo pcos...
 
Miss piggy toivotaan molemmille pikaista ovista :)

Cristal hitsi mäkään en kyllä nää kännykän näytöltä mitään :/ Pidetään kuitenkin peukkuja kovasti!

Pisamapeikko hmm toivottavasti olis ovis, alavatsaa onkin pistellyt vasemmalle puolelle ja katsoin niistä lääkärin papereista et siellä vasemmalla se isompi folli olikin.
 
En kyllä pysy tahdissa mukana lainkaan :D

Tässä on nyt 8kk vauvaa yritetty tuloksetta ja tänään lasten kanssa hortoillessa keräsi sitten vadelmanlehtiä vadelmanlehtiteehen (synnytykseen valmistautumiseen) :D no, josko tää olis joku merkki :LOL:

Ovulaatiota en juhannuksena bongannut, oliko sit lainkaan, vai menikö vaan ohi (n) mut elän uskossa, että ny eletään dpo 7 :ROFLMAO:

Tässä kierrossa oli kyllä jotain outoakin (n) oiskohan ollut KP 5-7 tai jotain kun sain kahden päivän ajan aika voimakkaita vihlaisuja tuonne munasarjojen tienoolle o_O ei oo koskaan ollut mitään tuollaista ja teki kyllä tosi kipeätä. Googlettelin sitten ja ainoa mitä löytyi, ois ollut jotain kystia oisko sit ollut sellainen...

Eilen, uskottelemanani dpo 6, oli vihlaisuja kohdunseutuvilla, kaikkea sitä kuvittelee kun kun on vauvakuume :ROFLMAO:

Tasapuolisesti taas plussatuulia kaikille puhaltelen :whistle:
 
Uusi himotestaaja täällä!
~
Mä luulen et tässä kierrossa oli ovis kp16. Nyt meneillään kp30.
Keskiviikkoaamuna kp27 tein ovistestillä kaksi vahvaa viivaa, mutta testiviiva ei ihan yhtä vahva kuin kontrolli. Eli ei sinänsä merkitystä..
Torstaiaamuna kp28 tein erittäin herkällä testillä hämyhämyhaamun, ei missään nimessä positiiviseksi tulkittava, mutta kuitenkin ilman suuria kääntelyjä ja valossapyörittelyjä näkyvä jonkinmoinen viiva...npaikkako?
Perjantaiaamuna kp29 sama setti kuin torstaiaamuna, ehkä aavistuksen torstaita hailumpi haamu. Iltapäivällä tein vielä ovistestillä yhtä vahvat viivat kuin keskiviikkoaamunakin, nyt virtsa ei ollu kovin kauaa rakossa.
Tänä aamuna kiertopäivä 30 suurin odotuksin digitesti ja musertava teksti: Ei raskaana! :( Tänään tuosta oviksesta tasan kaksi viikkoa, jos se oli silloin kun uskon sen olleen.
 

Yhteistyössä