The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Jaa, taijetaan jäähä kotiin jussiksi. Toinen vaihtis oli mennä mökille, jossei oo sähköä, itekseen liikkuvaa vettä ja siel on ulkohuussi.
Etenkään menkkojen aikaan ei ajatus oikein nappaa. Muuten tuo vielä menettelee, vaikka ötököitähän siellä on ja mie oon niin hienohelma etten oikeen dikkaa öttiäisistä.
 
IhQ
Miksi kaikki puhuu jo Juhannuksesta? Huom! Työpäivä huomenna. Lähden toki aikaisin, ajattelin karata jo puoli neljältä.:geek:
Miulla on pätkäpäivä, aamusta käväsen open luona koululla ja sit töihin, mihin aikaan se sitten onkaan ja puolilta päivin kuulemma saapi lähteä jo kotiin.
Ja pitäähän sitä suunnitella ajoissa..:D minnekkäpäin sitä lähtee rähmäkäpälöimään..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No terveppä terve sitten vaan kaikille.

Juu jussiryysis kaupoissa alkanut,mulla muutama ostos ja sai jonottaa...kyllä en huomenna kato kauppaan päinkään että näillä saa pärjätä mitä on tai ei ole. Eipä tässä kummallisia tarvi kun itekseni olen ja ei oo ees grilliä. Eipä se juhannus ole mulle kuin tavallinen pyhä jolloin ei kauppaan pääse. Töissä olen pe ja ilta menee niinkuin kaikki illat.
 
Juhannusryysis oli vissiin isoissa kaupoissa kun lähi ässässä sai olla lähes yksin ja makkaraa oli hyllyt vinollaan, sai ihan valita mitä sorttia meinaa tikun nokkaan seivästää.. Päätin ostaa vain tuikitarpeelliset ja sain silti menemään hävyttömän paljon rahaa.. Tosin jos mieheltä kysytään niin leikkokukat esimerkiksi ei kuulema ole jotain mitä ilman ei voi olla. Mutta se on vain hänen (tyhmä) mielipiteensä se.. :rolleyes:
 
Jos toi poravasaran ääni meinaa kantautua nukkumaluukkuuni ennalta varoittamatta, niin meinaaminen loppuu ja naapurisuhteet samoin.

Tommoisista vois ilmoittaa etukäteen.
Äläs nyt siellä...naapurit laittavat tupaa juhannuskuntoon..kiinnittävät koivurunkoja seinille:rolleyes:..ottavat sitten oksat hyötykäyttöön vihdoiksi/vastoiksi :p....


(oikeesti - poravasaran ääni on kyllä ihan perusteellisen ärsyttävä, mutta joskus niitä vaan on pakko käyttää,vaikka tosin ilmoittelu siitä ois kyllä enemmän kuin suotavaa, jotta tietäis hiukan varautua siihen meteliin eikä äkilliseen housupyykkiin)
 
Kaupassa tuli käytyä...ja mä en niin ollenkaan valita kyllä nyt tosta ruuhkaryysiksestä mikä siellä oli, sillä jotensakin multa loppui kiirehtiminen aivan äkkisiltään, kun:rolleyes:...sainkin huomata, että siellähän oli vallan runsain mitoin ja määrin näitä kesäapulaismiehiä :p...Jopa siihen nähden runsaasti, että pukkas pieniä vaikeuksia lukea kauppalistaa ja - pahus vieköön - jouduin kurvailemaan siellä sitten kunnolla etsien ja hakien tavaroita pitemmän kaavan kautta:rolleyes::D

Joten - hyvä vaan kun oli väkeä ja kauppa kävi ja tuli oikein hyvä mielikin kaupantekijäisiksi:p
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä