The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Jaahas, mitäpä sitä ei kiltti tytär tekisi.. Äiti soitti tänään, et sen ja isän viinanhakureissu tyssäs ko passit oli menny vanhaks eikä ollu muuta kelpaavaa henkilökorttia. Lupauduin siis lähtemään ens viikolla viroon.. Eli synttärijuhlat pelastettu. Ois voinu tulla aika arvokkaaks ostaa Suomesta juotavat 50 hlön pippaloihin. Velipoika lähtee onneks mukaan, en mä yksin ois mihinkää uskaltanu lähteä.
Piirsin muute tänään tapailutoverista muotokuvan, siitä tuli aika näköinen, vaikka itse sanonkin. Hyvä minä! Ja tigerissa oli myynnissä sellasia piirrosnukkeja, makso vaan vitosen niin oli pakko saada.
 
Äläs nyt siellä...naapurit laittavat tupaa juhannuskuntoon..kiinnittävät koivurunkoja seinille:rolleyes:..ottavat sitten oksat hyötykäyttöön vihdoiksi/vastoiksi :p....


(oikeesti - poravasaran ääni on kyllä ihan perusteellisen ärsyttävä, mutta joskus niitä vaan on pakko käyttää,vaikka tosin ilmoittelu siitä ois kyllä enemmän kuin suotavaa, jotta tietäis hiukan varautua siihen meteliin eikä äkilliseen housupyykkiin)
Mun ymärykseni oikeesti on rajaton mitä tulee lasten leikkeihin tai työn ääniin. Ne ovat rehellistä ja viatonta toimintaa.

Mut jos ny korvan juuressa aletaan piikkaamaan betonia ennalta varoitamatta, niin vittumaisuuskäyräni saattaapi nousta ja kovaa.
 
Mun ymärykseni oikeesti on rajaton mitä tulee lasten leikkeihin tai työn ääniin. Ne ovat rehellistä ja viatonta toimintaa.

Mut jos ny korvan juuressa aletaan piikkaamaan betonia ennalta varoitamatta, niin vittumaisuuskäyräni saattaapi nousta ja kovaa.
..josko noi ymmärtäisivät lopettaa säälliseen aikaan eli aika nopeesti :D

Sitäpaitti - mun näppis toimii nykyään ihan härösti :eek:...kirjaimet hyppelee miten saatuu ja toi kursori kanssa joten mä saan olla koko ajan pyyhkimässä tekstiä pois...jotain tarttuvaa ugrilaisboomiläistä hyppykuppanäppispöpöä:eek:?!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
..josko noi ymmärtäisivät lopettaa säälliseen aikaan eli aika nopeesti :D

Sitäpaitti - mun näppis toimii nykyään ihan härösti :eek:...kirjaimet hyppelee miten saatuu ja toi kursori kanssa joten mä saan olla koko ajan pyyhkimässä tekstiä pois...jotain tarttuvaa ugrilaisboomiläistä hyppykuppanäppispöpöä:eek:?!
Vai on sormesi kännissä? (y)
 
Ainakin työajatukset tuulettui huitsin helvettiin tossa tuulessa (y)
Siinepä ne joutaakin huolella, ja vallankin koko Jussin ajaksi :)

Mäkin hilpasin lenkillä ja voi kiesus, kun oli jotenkin tahmeeta menoa, siis niin vaikeeta,että! Meinas mennä sanomiseksi ja pahasti mutta sinnillä vedin vaan ja suihkuun kun pääsin niin siinähän sitten huokailin... Nyt on makuinen olo eli pukkaa aika vimosen päälle noita venyttelyjä, etten huomenna ole kuin rautakanki.
 
Vai on sormesi kännissä? (y)
:D - katos vaan, voihan se olla että tyhjäpäisyyteni on valunut jo sormiini...eli en anna niin mitään takuita tämänkään illan teksteistä :D...mitä se sitten olisikaan jos mulla tässä vielä sormet oikeesti ois hiprakassakin, päästä puhumattakaan:rolleyes::D..että voi varjelus vaan teitä, nyt säästytte siltä :p

(ihan oikeesti, tää menee niin hassuksi tämä kirjottaminen, kun sanat sinkoilee ihan mihin väliin vaan :D...)
 
Siinepä ne joutaakin huolella, ja vallankin koko Jussin ajaksi :)

Mäkin hilpasin lenkillä ja voi kiesus, kun oli jotenkin tahmeeta menoa, siis niin vaikeeta,että! Meinas mennä sanomiseksi ja pahasti mutta sinnillä vedin vaan ja suihkuun kun pääsin niin siinähän sitten huokailin... Nyt on makuinen olo eli pukkaa aika vimosen päälle noita venyttelyjä, etten huomenna ole kuin rautakanki.
Mua väsytti ihan älyttömästi kun tulin kotiin ja kyllä ekat kilometrit meni itkupotkuraivari-ajatuksin mutta siitä se meno sitten lähti luistamaan

Enkä mieti työasioita vapaalla, mutta tarvitsin hetken epäsosiaalisuutta ja fyysistä rasitusta
 
..josko noi ymmärtäisivät lopettaa säälliseen aikaan eli aika nopeesti :D

Sitäpaitti - mun näppis !
Jos toi mökä ei iltauutisiin mennessä taltu, niin sit mä taltutan sen. Samalla vaivalla kyl menis toffolandian kemistitkin, jos sietää paremmin kertaisen rutinan kuin ainaisen kitinän.

Toivottavasti näppäimistösi virus on peräisin jostain muualta kuin minulta.
 
Mua väsytti ihan älyttömästi kun tulin kotiin ja kyllä ekat kilometrit meni itkupotkuraivari-ajatuksin mutta siitä se meno sitten lähti luistamaan

Enkä mieti työasioita vapaalla, mutta tarvitsin hetken epäsosiaalisuutta ja fyysistä rasitusta
Mullakin oli pitkin päivää häiritsemässä semmonen ei niin tavallinen väsymys, jotenkin painosti ihan jumalattomasti ja tossa puolenpäivän hujakoita tuntui siltä, että sitä meni unissakävelijänä ja jähmeepäisenä.

Mutta toi lenkki ja happeilu tekee kyllä mielelle terää kaikinpuolin, vaikka nyt muutoin kroppa olikin kuin pakasteesta repäisty.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Vannon että minulla on vauva joka haistaa milloin olen kaksplussalla. Voin olla laihari foorumilla miten kauan tahansa, facessa, voin katsoa telkkaria, lukea lehteä, nukkua ihan rauhassa ja baby on tyytyväinen sitterissä. Vaan annas olla kun klikkaan kaks plus niin alkaa ihan samantien kätinä ja rähinä. En tiedä onko tämä ärsyttävää vai todella maagisen ihmeellistä eli aika hienoa! :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Vannon että minulla on vauva joka haistaa milloin olen kaksplussalla. Voin olla laihari foorumilla miten kauan tahansa, facessa, voin katsoa telkkaria, lukea lehteä, nukkua ihan rauhassa ja baby on tyytyväinen sitterissä. Vaan annas olla kun klikkaan kaks plus niin alkaa ihan samantien kätinä ja rähinä. En tiedä onko tämä ärsyttävää vai todella maagisen ihmeellistä eli aika hienoa! :confused:
Jos ei häiritse palstailua pahasti niin sanoisin että maagisen ihmeellistä.
 
Mullakin oli pitkin päivää häiritsemässä semmonen ei niin tavallinen väsymys, jotenkin painosti ihan jumalattomasti ja tossa puolenpäivän hujakoita tuntui siltä, että sitä meni unissakävelijänä ja jähmeepäisenä.

Mutta toi lenkki ja happeilu tekee kyllä mielelle terää kaikinpuolin, vaikka nyt muutoin kroppa olikin kuin pakasteesta repäisty.
Lenkillä kyllä piristyy paljon enempi kuin vaikka päiväunilla. Ihmettelenkin miksi vauvojen äitejä aina kehoitetaan nukkumaan kun vauva nukkuu, paljon enempi piristää kävely ulkona. Nyt on vielä niin raitistakin kun ei helteet vaivaa ihmistä!
 
Jos toi mökä ei iltauutisiin mennessä taltu, niin sit mä taltutan sen. Samalla vaivalla kyl menis toffolandian kemistitkin, jos sietää paremmin kertaisen rutinan kuin ainaisen kitinän.

Toivottavasti näppäimistösi virus on peräisin jostain muualta kuin minulta.
Kyllä se talttuu, tästä lähdetään liikkeelle :)

Ja tuskinpa tää nyt sun koneeltas on lähtösin, vaikka kieltämättä tulitkin mieleen tätä sekoilua kattellessa ja manatessa - meinaa ei tässä tiiä että itkiskö vai nauraisko, iteasiassa mä hihittelen täällä tälle sekoilukirjotukselle :D...täytyy kattoa tekiskö buuttaus temput terävät vai heittääkö vielä hullummaksi.
 
vierailijaz
Makkaraa ja lihaa sitä pitää syyä, ei pelkällä salaatilla elä
Ei makkaraa, täynnä mitä lie lisäaineita. Lihaa - kyllä.
Kalaa myös, oikeestaan mahdollisimman paljon. Tosin ei ihan kokonaan kalaa kun sitten veren hyytymisaineista tulee pulaa. Niinikkään kalaöljyä ei pidä käyttää vaan syödä ihan sitä kalaa. Kalaöljyt eivät ole mikään terveystuote vaan itse kala - rasvainen tai rasvaton.
 
Lenkillä kyllä piristyy paljon enempi kuin vaikka päiväunilla. Ihmettelenkin miksi vauvojen äitejä aina kehoitetaan nukkumaan kun vauva nukkuu, paljon enempi piristää kävely ulkona. Nyt on vielä niin raitistakin kun ei helteet vaivaa ihmistä!
Joo, mutta on päikkäreilläkin se oma paikkansa ja puolensa. Viisaammat ihmisethän suosittelee jopa,että päivän aikana kannattaisi aivojen vireystilan takia ottaakin semmoiset max. parinkymmenen minsan päikkärit...mutta jos tossaa sujuvasti tunnin tai toistakin, niin pöhköpäänä ainakin ite herään, se on todistettu :D

Mieluummin siis lenkille hakemaan virtaa ja aivojen tuuletusta ja hyvää olotilaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä