The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No mä en tuota "epävarmuutta" tai epäkohtaa itsessäni ulospäin näytä ja jos siitä jollekin sanon, niin sanoin vain kerran :D
jos sitäkään. Jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa ja that's it.
Mutta kun ei ole syytä vaivautua "epäkohdista". Hyvin harva näyttää Cosmopolitanin kannessa olevalta photoshopatulta mallilta. Kaikilla on jotain muhkuroita, makkaroita, arpia, kuoppia, patteja jne. Ei se parisuhteen toinenkaan osapuoli mikään täydellinen kiiltokuvaihminen ole

Mä liikun nykyään siksi, että se on elämäntapa ja siksi että kroppa toimisi jotenkin myös seuraavat 44 vuotta. Ulkonäölliset seikat ei paljoa purista.
 
Mutta kun ei ole syytä vaivautua "epäkohdista". Hyvin harva näyttää Cosmopolitanin kannessa olevalta photoshopatulta mallilta. Kaikilla on jotain muhkuroita, makkaroita, arpia, kuoppia, patteja jne. Ei se parisuhteen toinenkaan osapuoli mikään täydellinen kiiltokuvaihminen ole

Mä liikun nykyään siksi, että se on elämäntapa ja siksi että kroppa toimisi jotenkin myös seuraavat 44 vuotta. Ulkonäölliset seikat ei paljoa purista.
No ei ole ei. Tänä päivänä moni on vielä vähemmän luonnollisen näköinen kun on kaikenlaisia "lisukkeita" millä muuttaa itseään ja ulkonäköään.

Ja onhan varmasti joillakin miehilläkin ne omat mietintänsä itsestään.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Terjens, morjens, hei sun heiluvilles ja hyvää pyhäpäivän ehtoota everybody :)*pussaa muiskauttaa kaikkia isosti ja vilkuttaa*!!!


Voi hesusmaria mikä päivä :D!! Ipanatkin olivat niin antaumuksellisesti pyhäpäivän tunnelmissa että varmasti kelpaisivat oikein esimerkkitapauksiksi pyhäkouluun :rolleyes:...noooott :D!! Kyllä meni ihan kirkkomenoiksi että tuli saarnattua ja tuli hengellistä sanomaa ja tuli sielunparannusohjeita ja anteeksiantamusta....mä tosin taisin olla suurimmaksi osaksi päivästä sidottuna siihen jalkapuuhun ja sieltä sitten joikasin kunnon pastorina :D...

Olihan sunnuntai kyllä mutta.

Ta-DAAA!!! Mä tein sen *hihkuu ja pomppii ja tekee piruetteja.....pyörryttää ja kikatuttaa*!!!!

Mun - sikahieno - hilavitkuttimien äiti - eli se huipputörkeenmahtava ihmevempain MP3- soitinhässäkkä PELITTÄÄ!!!! JEi, mä sain sen toimimaan *kättelee itseänsä ja kiittää ja kumartaa*:). Hermothan siinä meni, ja tuli artikulaation kukkasia ja entistä pahempaa kikkurapöwwöä mutta - mulla soi niiiiiin musat nyt kunnolla lenkillä!!

Älkää menkö kysymään, että mitä mä tein ja mistä linkistä klikkasin minnekin ja liitin ja kopioin ja talletin ja liimasin ja yhdistin ja napsutin....koska mulla ei ole niin minkään valtakunnan hajua mitä oon tehnyt :ROFLMAO:

Mutta oon mä vaan niin hyvä:love: *huokailee ja halkeaa onnistumisesta*

...näinköhän muuten tässä hypetyksessäni nyt sitten ollenkaan osaan tasoittua:oops::D...onneksi on iltaa jälkellä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä