The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikä sen toisen nyt tarvitsisi mikään liikuntahullu olla tai joku ns. salikaappi :D
Vaikka vaan sellainen joka tykkää kävellä/lenkkeillä tms kevyttä likuntaa harrastaa.
Jep. Sitä on kaikenlaisia liikuntamuotoja joita edes mä en laske varsinaisesti urheiluksi. Ex- rouvakulta "hurahti" geokätköilyyn ja siinä saa purkin perässä rämpiä riittämiin, mut ei o sinänsä rasittavampaa kuin koiran kusetus.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Mulla on aina ollut miehet normaalipainoisia tai hoikkia ja mun aviomieskin on hoikka eikä ketään miestä ole häirinnyt mun paino. :) Enkä tiiä miksi kukaan ei oo ollu vatsakas. o_O:unsure:
 
Jep. Sitä on kaikenlaisia liikuntamuotoja joita edes mä en laske varsinaisesti urheiluksi. Ex- rouvakulta "hurahti" geokätköilyyn ja siinä saa purkin perässä rämpiä riittämiin, mut ei o sinänsä rasittavampaa kuin koiran kusetus.
Niinpä, nuo esimerkiksi on sellaisia missä liikunta tulee vähän kuin kylkiäisenä vahingossa.
Toki koirankin kanssa voi tehdä lyhyitä tai pitkiä, reipaita tai vähemmän reippaita kusetuslenkkejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei mua ole ikinä ne isot mahat häirinny vaan ennemminkin se että jos mies on joku urheiluhullu ja mä tällänen kuin olen niin musta tuntuis kokoajan että oon liian läski ja mies ei tykkää. Eikä se ole kiva jos kokoajan toinen saa olla todistelemassa että hyvä oot ja ei häiritte kun ite mietin kokoajan et puhuuko muka totta.
Voi höpö sinua.

Mies jota kroppasi kovasti häiritsee ei ala kanssasi suhteeseen. Juurihan itsekin mietit miten antaa pakit kivalle miehelle joka ny vaan ei fyysisesti miellytä.
Kun löydät sen mr. Tinkun, niin hoksaat, että hän näkee sinussa muutakin kuin tissit.

Mutta jos miehen pitää tusina kertaa päivässä toistella, että ”kroppasi on ihan jees”, niin kyl siinä mies kuin mies alkaa pikkuhiljaa katsella ulko- ovea.
 
Eikä se ole kiva jos kokoajan toinen saa olla todistelemassa että hyvä oot ja ei häiritte kun ite mietin kokoajan et puhuuko muka totta.
Samalla tavalla sitä itse miettii kun on tälläset AA 25:set :D
Kun itse ei kuitenkaan ihan tyytyväinen ole mutta minkäs teet, luoja luo mitä luo.

Ehkä jokaisella on ne omat miettimisjuttunsa itsestänsä. Oli asia sitten mikä tahansa.

Pituudestani tykkään :)
 
Jokaisen naisen pitäisi oppia hyväksymään itsensä ja kroppansa. Jos joku mies ei siitä kropasta tai naisesta pidä niin joutaa mennäkin, mutta yksikään mies ei halua epävarmaa ja itseinhoista täysin hyväkroppaista ja kaunista naista, joka kiinnittää huomiota vain "epäkohtiin" omassa kropassaan eikä osaa nauttia seksistä tai yleensä suhteesta sen takia.

Minussa on kaikkea samaa kuin parikymppisenä, nyt vaan enemmän ja alempana (y)

Jokainen ikääntyy. Jokainen muuttuu ikääntymisen myötä, niin naiset kuin miehet. Se on ihan luonnollista. Rakastakaa itseänne siskot ja veljet!
 
Jokaisen naisen pitäisi oppia hyväksymään itsensä ja kroppansa. Jos joku mies ei siitä kropasta tai naisesta pidä niin joutaa mennäkin, mutta yksikään mies ei halua epävarmaa ja itseinhoista täysin hyväkroppaista ja kaunista naista, joka kiinnittää huomiota vain "epäkohtiin" omassa kropassaan eikä osaa nauttia seksistä tai yleensä suhteesta sen takia.

Minussa on kaikkea samaa kuin parikymppisenä, nyt vaan enemmän ja alempana (y)

Jokainen ikääntyy. Jokainen muuttuu ikääntymisen myötä, niin naiset kuin miehet. Se on ihan luonnollista. Rakastakaa itseänne siskot ja veljet!
No mä en tuota "epävarmuutta" tai epäkohtaa itsessäni ulospäin näytä ja jos siitä jollekin sanon, niin sanoin vain kerran :D
jos sitäkään. Jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa ja that's it.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä