The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kyllä ollu suunnitelmissa, kon sen piti tulla jo aikoja sitte. :D Eikä siitä sen mielentilasta nyt ota selvää, ko sillä on ollu "vähän" paska päivä. tuolla aiemmin siitä kirjotinkin jotain..
mutta sehän on juuri otollista maaperää pikku sekstailulle.
(kauhea minä, yritän sysätä muita haureuteen kun oma tilani ei salli juuri Minkäänlaista vatkaamista)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
mutta sehän on juuri otollista maaperää pikku sekstailulle.
(kauhea minä, yritän sysätä muita haureuteen kun oma tilani ei salli juuri Minkäänlaista vatkaamista)
Niin no voihan se olla iha tahallistaki että venyttää sitä tulemistaan :D ainut vaa ko yks pikkuherra valtas mun sänkyni, toivottavasti nukahtaa äkkiä nii saan siirrettyä sen pois :D
 
Se on laskelmoinu että pikkuväki on ehtiny sippaamaan ennenku se tulee "juttelee" äitin kaa...
Jos se ees tulee, siitä kon ei koskaan tiiä. Voi yhtäkkii laittaa viestii ettei kerennykää tmv. Etten ihan kauheita toiveita kyllä elättele. Oppinu jo siihen, että sit vasta ko se on tossa pihalla nii tietää et se tulee oikeesti käymää :D
 
Niin, eihän noista tiedä. Miehet on ihme otuksia.

Minä lylleröin nyt suihkuun ja sitten vaadin mieheltäni hierontaa, koska on taas kerran saattanut mut tähän arveluttavaan tilaan.
Jotakin hyvitystä pitää saada.

kunpa jo kohta poksahtaisi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä