Oho, onpa kisulla kallis maku.Meillä toi on niin nirso, että vain yhdenlaiset nappulat kelpaa, märkäruoka ei lainkaan. Sitä ainoaa kelpaavaa saa vain yhdestä eläinkaupasta vaatimattomaan 70e/kg hintaan
Oho, onpa kisulla kallis maku.Meillä toi on niin nirso, että vain yhdenlaiset nappulat kelpaa, märkäruoka ei lainkaan. Sitä ainoaa kelpaavaa saa vain yhdestä eläinkaupasta vaatimattomaan 70e/kg hintaan
Mulla näkyy Se Angry Birds kuvaTaasko mun avatar on mennyt vaihtumaan omia aikojaan?
Sitä just ei pitäs ollaMulla näkyy Se Angry Birds kuva
En mäkään mutta unessa olin varattu.Jos mä näkisin @krut ista unta niin voi olla että en juttelis sille
No se on oikeastaan pakkotilanne, tuo katti on 17v ja tuo ruoka on ainoa joka pysyy sillä sisällä. Minkä tahansa muun oksentaa. Jopa saman merkin eri makuisenOho, onpa kisulla kallis maku.
Meinaakko pa pa pa neskella ?Poikaset suihkutettu ja nyt iltapalaa. Edelleen mä oottelen sitä kloppia kyläileen, tais mennä porukoille ensteks käymään, ku tuli meitä vastaan ku oltiin lenkillä. Tosin ei meillä kyllä kellosta ollu puhetta sen enempää ku et 7 jälkeen.
tosin mä en vaan saa varmaan noita ipanapinoita nukkumaan, jos meillä on joku "vieras" kylässä. On ne sen verta uteliasta porukkaa. Tietty parashan olis jos tuis vasta ko nuo nappulat nukkuu jo
Mulle näkyy se ukkoSitä just ei pitäs olla
Voi buubista. Sun haitaria pitäs helliä ja rasvata.Iltaa
Perse on kipeä. Vatsa löysällä.
Iltaa.Iltaa
ja tulpataVoi buubista. Sun haitaria pitäs helliä ja rasvata.
...mmm...siinä on sitten mies ...joka vain paranee vanhetessaan...mikä charmi ja mikä ääni ja katse ja....Mulla näkyy Sean Connery. Telkkarissa.
*halaa*...paranemisia mitä onkaan...otas äkkiä maitohappobakteeritabletteja jos suinkin on!!Iltaa
Ei kyllä ollu suunnitelmissa, kon sen piti tulla jo aikoja sitte. Eikä siitä sen mielentilasta nyt ota selvää, ko sillä on ollu "vähän" paska päivä. tuolla aiemmin siitä kirjotinkin jotain..Meinaakko pa pa pa neskella ?
Tamppoonija tulpata
minä tulen. Pannaan bebanteenia rööriin.Tulisko joku rasvaa mun perseen?