jännä juttu. mulla näkyy pöytäkoneella mut läppärillä eiMikä kuva? ei mulla näy mitään
jännä juttu. mulla näkyy pöytäkoneella mut läppärillä eiMikä kuva? ei mulla näy mitään
Ei mullekaan näy mitään.jännä juttu. mulla näkyy pöytäkoneella mut läppärillä ei
Kuvassa näkyy olevan koira. Rotu näyttäisi olevan harvinainen oluttuopinnoutaja.Mikä kuva? ei mulla näy mitään
Ei pysty niin pian, tuskin ees olis vapaita aikojaNyt varaat ajan heti ensi viikolle
Mä tykkään kyllä ...on tullut tuotakin miestä huudatettua tässä kotuullisen useaan otteeseen ...Tää on jotenkin hyvä biisi
Nyt näkyy. Ihan on sopivanyt näkyy läppärilläkin
...ja hyvin pystyy päättelemään avattaren osoitteen, että oikein onnistunut otos ...lensikö se pallo tuonne tuoppiin kun sessu noin nätisti paikallaan pysyi kuvanotonaikanakinnyt näkyy läppärilläkin
Varaat siis ajan ensimmäiseen sopivaan saumaanEi pysty niin pian, tuskin ees olis vapaita aikoja
Jos en oo ostanut ite levyä, niin julmasti vaan muutan youtube-videoita mp3-tiedostoiksi ja siitä koneen soittolistalleHeii, kertokaas mistä te hommaatte musiikkia? Siis esim.koneelle/kännykkään/mp3-soittimeen?
Ei varmaan mitään ilmaisjuttuja ole..mut joku helppo ja edullinen paikka mist sais?
On ilmaisiakin, tuossa yksiHeii, kertokaas mistä te hommaatte musiikkia? Siis esim.koneelle/kännykkään/mp3-soittimeen?
Ei varmaan mitään ilmaisjuttuja ole..mut joku helppo ja edullinen paikka mist sais?
TottakaiSaaks itkee kun harmittaa?
Saa...ja helpottaahan se sitten kun on saanut kunnon itkut tiristetyksi *halaa*Saaks itkee kun harmittaa?
hyppimään vaanVaan kylläpä tuloo vettä!! Tekis mieli mennä tonne kävelee ja hyppimään lätäköihin..ei tosin ehkä ihan vielä, näin viileellä.
Saa, tietty. *hali*Saaks itkee kun harmittaa?
Kyllä saaSaaks itkee kun harmittaa?
Ei muuta kuin vermeitä niskaan ja menoksi, kerran siltä tuntuu !Vaan kylläpä tuloo vettä!! Tekis mieli mennä tonne kävelee ja hyppimään lätäköihin..ei tosin ehkä ihan vielä, näin viileellä.