juuri näin se tekee, paskiainen juo mun oluet, syö marjat puskista. koht varmaan vie mun työpaikankin
Eikös se sun mukanas ainakin joskus kulje, varo vaan
juuri näin se tekee, paskiainen juo mun oluet, syö marjat puskista. koht varmaan vie mun työpaikankin
NOO pärjään mä ilmankin. TäHän jää vaa helposti "jumii" ko ei jaksa nousta ylösNääh, joku viltti tai tyynyt vaan
Ei vaineskaan, onhan nuo kätevämmät
No menisin, mutta se jota suosin ei oo halpa, en voi silleen ihan milloin vaan käydä . Mun tukka on osattu pilata pariin kertaan halpispaikoissa niin en kyllä ikinä enää vaihda kampaajaa . Ilmeisesti joillekin kampaajille on niin outo juttu, että joillain suomalaisilla on paksu ja kihartuva tukka, jota ei voi leikata vartissa.. viimeks mulla meni värjäykseen ja leikkaukseen kolme tuntiaSun täytyy mennä
TottaNOO pärjään mä ilmankin. TäHän jää vaa helposti "jumii" ko ei jaksa nousta ylös
Kiva aika.No menisin, mutta se jota suosin ei oo halpa, en voi silleen ihan milloin vaan käydä . Mun tukka on osattu pilata pariin kertaan halpispaikoissa niin en kyllä ikinä enää vaihda kampaajaa . Ilmeisesti joillekin kampaajille on niin outo juttu, että joillain suomalaisilla on paksu ja kihartuva tukka, jota ei voi leikata vartissa.. viimeks mulla meni värjäykseen ja leikkaukseen kolme tuntia
Jep. Muovisia tohon ei voi ostaa, ku osuu tuuli niin hyvin, että lentelee varmasti pitkin pihoja ja ne puiset on kyllä sitte vähän arvokkaampia.Totta
Jos jotain hankkii, kannattaa odotella jussin jälkeen kun alkaa alet.
pysy vaan täällä meitin kanssa.Juu,ei olis pitänyt poistuu ulkotiloihin. Rupes vituuttaa..taas kerran! Miksi pitää sanoa olevansa paikassa A kun kuitenkin näkyy olevan paikassa B . Paikasta A ei olisi vielä mitenkään ehtinyt paikkaan B. Prkl!
Tuu tänne avautumaan :hug:pysy vaan täällä meitin kanssa.
Ja tukevampiakinJep. Muovisia tohon ei voi ostaa, ku osuu tuuli niin hyvin, että lentelee varmasti pitkin pihoja ja ne puiset on kyllä sitte vähän arvokkaampia.
Nyt varaat ajan heti ensi viikolleMäkin tahtoisin kampaajalle
Niin onIhaninta on köllötellä nurmella viltin päällä.
No joo jos tekin pysyttepysy vaan täällä meitin kanssa.
sinähän se eilen olit poissaNo joo jos tekin pysytte
Mie tykkään kans. Kertsi jää kivasti päähän soimaan...Tää on jotenkin hyvä biisi
Mikä kuva? ei mulla näy mitäänPojalla on hieno avatar