• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sun täytyy mennä :)
No menisin, mutta se jota suosin ei oo halpa, en voi silleen ihan milloin vaan käydä :(. Mun tukka on osattu pilata pariin kertaan halpispaikoissa niin en kyllä ikinä enää vaihda kampaajaa :D. Ilmeisesti joillekin kampaajille on niin outo juttu, että joillain suomalaisilla on paksu ja kihartuva tukka, jota ei voi leikata vartissa.. viimeks mulla meni värjäykseen ja leikkaukseen kolme tuntia :confused:
 
No menisin, mutta se jota suosin ei oo halpa, en voi silleen ihan milloin vaan käydä :(. Mun tukka on osattu pilata pariin kertaan halpispaikoissa niin en kyllä ikinä enää vaihda kampaajaa :D. Ilmeisesti joillekin kampaajille on niin outo juttu, että joillain suomalaisilla on paksu ja kihartuva tukka, jota ei voi leikata vartissa.. viimeks mulla meni värjäykseen ja leikkaukseen kolme tuntia :confused:
Kiva aika.
Onhan se hyvä suosia paikkaa joka osaa leikata hyvin.
 
Juu,ei olis pitänyt poistuu ulkotiloihin. Rupes vituuttaa..taas kerran! Miksi pitää sanoa olevansa paikassa A kun kuitenkin näkyy olevan paikassa B . Paikasta A ei olisi vielä mitenkään ehtinyt paikkaan B. Prkl!
 
...no johan on eläimellistä menoa taas :D...toisaalla ollaan ihan norsun v***illa ja toisaalla tuijotetaan tarkemmin sian römpsää :D tjtn...

Ei kuulkaas, otetaas ryhmähalipusittelut tähän väliin *halaa ja pussailee halukkaita...:eek::oops::D...taisin puhua ohi suun:p* ja jätetään murjottamiset vaikka maanantaille :)

Ei tää elämä nyt niiiiiin vakavaa ole :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä