• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aurinko paistaa, säteillään lämmittää, pikkulinnut laulaa,leikitellen viserttää.
Kukat kauniit hurmaa, hehkuu, lempi leiskuu. Onnenhetki lähekkäin, herskyvä nauru, suudelma.
Onko päivää parempaa. :love:
 
No eihän mikään muu oo aitoa kuin se aito mut..no suklaata minkä sisällä on täytettä. On se vähä sinnepäin.:)
En tosin oo pitkään aikaan niitä aitoja syöny..pitäs maistaa taas niin vois verrata paremmin :D
Mä olen ollut tämän viikon tiukalla linjalla. Hollannin-reissulla tuli vähän kiloja :mad:

Skumppaa ja viiniä ei lasketa. Poikkeustilanne, koko akkakööri taas pitkästä aikaa koossa. Juuri mietittiin, että viimeksi ollaan oltu kaik yhes koos yhden ystävän hautajaisissa joulukuussa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Mä olen ollut tämän viikon tiukalla linjalla. Hollannin-reissulla tuli vähän kiloja :mad:
No miun pitäs olla kans...on viime vuodet tuoneet vähän kiloja :oops: niin että ällöttää tosissaan jo itteensäkin.
Kesllä olis helppoa vaihtaa jätskit ja suklaat mansikoiksi..grillata tomaattia ja kesäkurpitsaa ja ja ja...jotain muuta ku niitä rasvaisia makkaroita. Tämän kun sais sitten toteutettuakin.
 
Mä olen ollut tämän viikon tiukalla linjalla. Hollannin-reissulla tuli vähän kiloja :mad:

Skumppaa ja viiniä ei lasketa. Poikkeustilanne, koko akkakööri taas pitkästä aikaa koossa. Juuri mietittiin, että viimeksi ollaan oltu kaik yhes koos yhden ystävän hautajaisissa joulukuussa
Ei tuollaisia kiloja nyt mietitä :)
Nautitte toistenne seurasta kaikin rinnoin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
No miun pitäs olla kans...on viime vuodet tuoneet vähän kiloja :oops: niin että ällöttää tosissaan jo itteensäkin.
Kesllä olis helppoa vaihtaa jätskit ja suklaat mansikoiksi..grillata tomaattia ja kesäkurpitsaa ja ja ja...jotain muuta ku niitä rasvaisia makkaroita. Tämän kun sais sitten toteutettuakin.
Mulle kesäaika on helpompaa, grillaan jotain pihviä, kanaa tai kalaa ja sen kanssa riittää salaatti. Jätskii tai suklaata en syö edes joka viikko
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä