Höh.Ei täällä oo la tähän aikaan enää kirpat tai muutkaan vaatekaupat auki.
Kato jostain nettikaupoista?
Höh.Ei täällä oo la tähän aikaan enää kirpat tai muutkaan vaatekaupat auki.
mun mielestä on soveliasta, ehkä jopa suotavaa kulkea hiukan vähemmissäkin vaatteissaEn,mua ei vaan kiinnosta vaatteiden ostelu ja sovittelu,varsinkaan kaupassa.Mutta pakko kai se on kun viitti alastikaan kulkee ihmiste ilmoilla.
Onks edes läheskään yhtä hyviä ku aidot, vai onko jotain 60 miljoonaa valovuotta jäljessä kindereistä?Piti käydä nimi lunttaamassa kun ei sitä pakettia tule katottua
http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/makeiset/rainbow-milkkispatukat-16-kpl-200-g/
Ihmettelin mitä mie nyt olin tehny ku enkuks luki toi täggäyksen "hälytysviesti"@IhQ :lla uusi avatar
Niinpä. Aina ollut ihana mua kohtaan ja ollaan voitu jutella ihan kaikesta ja välillä kun soitellaan alkaa itkeen kuinka musta vieläkn tykkää vaikka ollaan erottu.Harmi kun on huonossa kunnossa. Halaus.
Kuljetkos itsemun mielestä on soveliasta, ehkä jopa suotavaa kulkea hiukan vähemmissäkin vaatteissa
no ei mun vartalollani kyllä,en halua aiheuttaa närästystä ja pahaa oloa muille.mun mielestä on soveliasta, ehkä jopa suotavaa kulkea hiukan vähemmissäkin vaatteissa
No eihän mikään muu oo aitoa kuin se aito mut..no suklaata minkä sisällä on täytettä. On se vähä sinnepäin.Onks edes läheskään yhtä hyviä ku aidot, vai onko jotain 60 miljoonaa valovuotta jäljessä kindereistä?
Mikään ei varmaan koskaan aitoa voita vaikka läheltä liippaisOnks edes läheskään yhtä hyviä ku aidot, vai onko jotain 60 miljoonaa valovuotta jäljessä kindereistä?
Mä söin just äsken pariNo eihän mikään muu oo aitoa kuin se aito mut..no suklaata minkä sisällä on täytettä. On se vähä sinnepäin.
En tosin oo pitkään aikaan niitä aitoja syöny..pitäs maistaa taas niin vois verrata paremmin
Mä olen ollut tämän viikon tiukalla linjalla. Hollannin-reissulla tuli vähän kilojaNo eihän mikään muu oo aitoa kuin se aito mut..no suklaata minkä sisällä on täytettä. On se vähä sinnepäin.
En tosin oo pitkään aikaan niitä aitoja syöny..pitäs maistaa taas niin vois verrata paremmin
Ihana ex-anoppi. Toivottavasti hänen vointinsa paranee.Niinpä. Aina ollut ihana mua kohtaan ja ollaan voitu jutella ihan kaikesta ja välillä kun soitellaan alkaa itkeen kuinka musta vieläkn tykkää vaikka ollaan erottu.
No miun pitäs olla kans...on viime vuodet tuoneet vähän kiloja niin että ällöttää tosissaan jo itteensäkin.Mä olen ollut tämän viikon tiukalla linjalla. Hollannin-reissulla tuli vähän kiloja
Ex-anopin äiti, eksän mummuIhana ex-anoppi. Toivottavasti hänen vointinsa paranee.
Ei tuollaisia kiloja nyt mietitäMä olen ollut tämän viikon tiukalla linjalla. Hollannin-reissulla tuli vähän kiloja
Skumppaa ja viiniä ei lasketa. Poikkeustilanne, koko akkakööri taas pitkästä aikaa koossa. Juuri mietittiin, että viimeksi ollaan oltu kaik yhes koos yhden ystävän hautajaisissa joulukuussa
Mulle kesäaika on helpompaa, grillaan jotain pihviä, kanaa tai kalaa ja sen kanssa riittää salaatti. Jätskii tai suklaata en syö edes joka viikkoNo miun pitäs olla kans...on viime vuodet tuoneet vähän kiloja niin että ällöttää tosissaan jo itteensäkin.
Kesllä olis helppoa vaihtaa jätskit ja suklaat mansikoiksi..grillata tomaattia ja kesäkurpitsaa ja ja ja...jotain muuta ku niitä rasvaisia makkaroita. Tämän kun sais sitten toteutettuakin.
Juu piti kirjoittaa ex,- anopin äiti, mutta jostakin syystä jäi kirjoittamatta.Ex-anopin äiti, eksän mummu
Kaikenlaista vaivaa alkaa kuitenkin jo olemaan.
Mutta ei ex-anoppiin tai appeenkaan huonot välit ole.
Eipä tuo vaarallista oleJuu piti kirjoittaa ex,- anopin äiti, mutta jostakin syystä jäi kirjoittamatta.
Tuollahan se oli, mää näinKuljetkos itse
muoks. sähän jopa nakuilit
Jep, ei oo. Tämä mun tabletti sekoilee muutenkin. Että ties mitä tekstiä suoltaa vaihtelee sanoja itsestään.Eipä tuo vaarallista ole