Joo. Mutta ei mikään räväkkä punanenPunanen ku punanen.
Tuo puteli
Joo. Mutta ei mikään räväkkä punanenPunanen ku punanen.
Taitaa mennä kotona täällä juhannus.Taas se alkaa..jokavuotinen "kädenvääntö" siitä minne mennään juhannuksena. Varmaan pitäis tänä vuonna mennä taas miehen suvun mökille, viime vuonna oltiin miun vanhemmilla ja kahtena vuotena sitä ennen mies keskenään mökillä kun on ollu pakko päästä sinne kalaan ja mie lasten kans miun vanhemmilla..
pitäs tietääenhän mie nyt suosikkioppilastani karta. sitä ei vaan ikinä tiedä koska hereillä pysyy.
Mikä tuo onPäiväkahvia ja wanna-be-kinder-bueno-maxi
S-ryhmän yritelmä, ihan ok.
täällä sataa vettä.Olis ihan terassi-ilmakin mutta ei taida jaksaa lähteä.
Naapuristakin tulee joku hyvä ruuan haju.
On täälläkin pilvistynyt mutta lämmin eikä sada.täällä sataa vettä.
Miekin melkein voisin mut on se ollut meillä silti jotenkin "sukujuhla"Taitaa mennä kotona täällä juhannus.
Piti käydä nimi lunttaamassa kun ei sitä pakettia tule katottuaMikä tuo on
Meil naapuri lämmittelee grilliä..Olis ihan terassi-ilmakin mutta ei taida jaksaa lähteä.
Naapuristakin tulee joku hyvä ruuan haju.
Joo, olen tuollaisia kaupassa nähnytPiti käydä nimi lunttaamassa kun ei sitä pakettia tule katottua
http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/makeiset/rainbow-milkkispatukat-16-kpl-200-g/
Pöh. Noistakin tulee aina yleensä niin hyvät tuoksut.Meil naapuri lämmittelee grilliä..
Täytyy vaan joskus ottaa ja lähteä etsimään vaikka ei se aina niin kivaa olekaan.Täällä arska ihan vähän yrittää paistaa mutta ei sadakaan.
Mä tarviin uusii kesäpöksyi,pengoin kaappei niin ei oikeen ole. Mistä mä nyt sellasii sit rupeen ettii ja kun ei yhtään kiinnostais mutta on pakko.
Harmi kun on huonossa kunnossa. Halaus.Piti käydä moikkaamassa eksän mummua mutta soitteli ettei jaksa höpistä.
On ollut vähän huonovointinen tässä
ootkos kipiä kun shoppailu ei kiinnosta.Täällä arska ihan vähän yrittää paistaa mutta ei sadakaan.
Mä tarviin uusii kesäpöksyi,pengoin kaappei niin ei oikeen ole. Mistä mä nyt sellasii sit rupeen ettii ja kun ei yhtään kiinnostais mutta on pakko.
Ei täällä oo la tähän aikaan enää kirpat tai muutkaan vaatekaupat auki.Täytyy vaan joskus ottaa ja lähteä etsimään vaikka ei se aina niin kivaa olekaan.
Onko sun lähellä mitään kirppareita? Niistäkin voi joskus löytyä kivoja vaatteita.
En,mua ei vaan kiinnosta vaatteiden ostelu ja sovittelu,varsinkaan kaupassa.Mutta pakko kai se on kun viitti alastikaan kulkee ihmiste ilmoilla.ootkos kipiä kun shoppailu ei kiinnosta.