The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Tommoisiakin lapsia on olemassa mutta...hänkin vain opettelee niitä yhteisiä säveliä ja kuinka ollaan toisten kanssa. Hakuteillä saattaa olla mutta jos hänelle ei sitä itselleen sanota - ja joskus tarvii sanoa aika napakastikin - tai äänestetä huonoista tilanteista omilla jaloillaan, niin ei hän myöskään opi mitään.

Ja joskus vaan tollaiset vesi- öljy- kaverukset jostain kumman syystä hakeutuvat toistensa seuraan, vaikka tietävätkin, että ennemmin tai myöhemmin siitä tulee sanomista. Joko tekee ihan systemaattista hajurakoa eli välttelee tätä kaveria tai...sitten jos haluaa leikkiä hänen kanssaan, niin sitten ns. leikin kestäköön. Voi kuulostaa kovalta, mutta isoja lapsia jo ovat ja yhdessä olemalla pitää hiljaksiin jo tilanteet selvitellä.

Kotona sitten pitääkin jutella, jos on jäänyt hampaan rakoon jotta saa opastusta ja kannustusta miten kenties seuraavalla kerralla olisi hyvä tehdä ja käyttäytyä. Kasvaminen ja yhdessä oleminen ei aina ole helppoa mutta jokaisesta päivästä ja tilanteesta sitä kummasti vain oppii :).
On hälle sanottu ja osittain voi olla vähän jotain kielimuuri/kulttuuritaustajuttuakin joukossa joissain asioissa.
Kyllhän nuo on tässä vuosien mittaan olleet väleissä, enemmän tai vähemmän ja mie oon saanu olla niin lohduttamassa kuin kannustamassa kaverin tölväisyjen yms temppujen jälkeen, tai sovittelemassa kinoja.
Ei tätä tyyppiä pääse pakoonkaan, se on aina pihalla tai tuolla ovella vaikka olis vasta sanonut ettei enää ikinä leiki esikon kans...
 
On hälle sanottu ja osittain voi olla vähän jotain kielimuuri/kulttuuritaustajuttuakin joukossa joissain asioissa.
Kyllhän nuo on tässä vuosien mittaan olleet väleissä, enemmän tai vähemmän ja mie oon saanu olla niin lohduttamassa kuin kannustamassa kaverin tölväisyjen yms temppujen jälkeen, tai sovittelemassa kinoja.
Ei tätä tyyppiä pääse pakoonkaan, se on aina pihalla tai tuolla ovella vaikka olis vasta sanonut ettei enää ikinä leiki esikon kans...
Joskopa kasvaminen ja vanheneminen tekisivät tehtävänsä :)..tulee sitä tolkkua päähän ja yhdessäolemisen meinikiä :) jos sitä varmuutta ja rohkeuttakin. Kaikki kasvattavat toisiansa, näin se vain menee :)
 
Mulla mitään hormoneja edes ole. Mä vain luen mitä te kirjoitatte. Niih!
..juujuu*nyökyttelee*...eipä tietenkään mitn hormooneita eikä muitakaan vaikutteita eikä ainakaan semmoista hyvin valikoivaa ja omintakeista lukutyyliäkään niin missään näkyvissä....:D...puhumattakaan nuista hyvin levottomista sormista, mitkä ehtii tekemään vaikka ja mitä...:D

Ihan hassunen lukija siellä :p:)
 
Kyllä mä saan sitten hienoja pöpöjä sähköpostiin. Skattebyroo lähettää veroista selvityspyynnön (joku kiva liite). Fotokungen muistaa mua tekemästäni tilauksesta, arvi yli 17000 kruunaa, lasku liitteenä. Miksi hiivatissa nää on ruotsinkielisiä?
 
Kyllä mä saan sitten hienoja pöpöjä sähköpostiin. Skattebyroo lähettää veroista selvityspyynnön (joku kiva liite). Fotokungen muistaa mua tekemästäni tilauksesta, arvi yli 17000 kruunaa, lasku liitteenä. Miksi hiivatissa nää on ruotsinkielisiä?
mulle lähettää verottaja roskapostinsa ihan kirjeitse kerran vuodessa. onneksi täällä päässä on päivitetty virustorjunta niin ei pöpöt niistä leviä.
 
Päivän viimeinen pesukoneellinen leväytetty kuivumaan, sillävälin aika säpäkästi toi yks karvapää ulkoisti itsensä sujuvasti yökyläilemään ja nämä jäljelle jääneet riekkuvaiset karkasivat pihamaalle älämölöileen eli....tässähän pääsee melkoisen iisipiisisti :)

Eli mulle perjantaijorailut päälle iltapalaa suunnitellessa ja sitä toteuttaessakin...hmm..vesimelonipalaset nyt ainakin taitavat mennä kaupaksi :p

Letkeetä perjantai- iltaa ja ilta- auringon hellittelystä nauttimista :)

 
On tullut viime aikoina kokeiltuaan raakakakkuja enemmän ja vähemmän.:oops::p
2 suklaan raakakakkuja oli hurjan hyvää ja nyt kokeilemaan mustikka-suklaaraakakakkua, tosin vaan pieneen miljoonaa.:D
Saa nähdä onnistuuko, mustikkatäyte ainakin maistui hyvältä.:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä