The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitähän tämä tarkoittaa? Tai tiedän mitä tarkoittaa mutta kuinkahan sen saa toimiin? Tuolla hälytysvalinnoissa siis.

Lisää sinusta tagin profiiliviestiin tai kommenttiin
Joku lisää tagin sinusta viestiin tai profiilikommenttiin


Joku @ ja nikkinimi systeemi se on.

Jos esim olis jollekin joku juttu tms sanottavana eikä just silloin ole paikalla niin pitäis hälyttää kuten lainaukset ja tykkäykset ym.

Tuli vain mieleen tuosta tinkun linkistä ruutikselle.
*swiffff*

Kato kun pukkaa aika huikeeta ylilentoa tähän aikaan illasta :D - että morjens vaan, ihan kaikessa rauhassa saa kaikenmaailman tagit sun muut hälärit olla :D

Mä on niiin hyvä ja paras ja täydellinen näissä nörttijutuissa että mulla rupee tässä itelleni nauraessa kohta poskiin sattumaan :D
 
...eli tää flirttikaveri nyt on siellä kesän ajanko vai hätäh :)? Sulla on sitten niin ihunat työpäivät tiedossa *tärinöissään tinkuliinin puolesta* :)

Ja pah - kateelliset ne siellä sitten silmämuniansa jumppaavat ja harjoittelevat beduiinien kieltä tuhahteluineen, anna mokomien olla oloissansa ja pistä ite vaan parasta menemään :)
Mä en oikeen tiedä miten kauan se on meillä...ei se taida itekään tietää tarkkaan. Harmittaa kun yks toinen sai pitkän sijaisuuden ja oltiin ihan varmoja et tää tyyppi sais sen mut sit siihen valittiin toinen. Eikä sitäkään valintaa tehty reilusti...harmittaa toisen puolesta :(....ja vähän omastaki:rolleyes:
 
Mä en oikeen tiedä miten kauan se on meillä...ei se taida itekään tietää tarkkaan. Harmittaa kun yks toinen sai pitkän sijaisuuden ja oltiin ihan varmoja et tää tyyppi sais sen mut sit siihen valittiin toinen. Eikä sitäkään reilusti :(
No, nythän me tässä sitten peukutellaan että ois siellä sun ilonas mahdollisimman pitkään :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
@tinkuliini
Mitähän tämä tarkoittaa? Tai tiedän mitä tarkoittaa mutta kuinkahan sen saa toimiin? Tuolla hälytysvalinnoissa siis.

Lisää sinusta tagin profiiliviestiin tai kommenttiin
Joku lisää tagin sinusta viestiin tai profiilikommenttiin


Joku @ ja nikkinimi systeemi se on.

Jos esim olis jollekin joku juttu tms sanottavana eikä just silloin ole paikalla niin pitäis hälyttää kuten lainaukset ja tykkäykset ym.

Tuli vain mieleen tuosta tinkun linkistä ruutikselle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä