Boobabe
öitä
Nyt mie kyllä lähden kiireen vilkkaan etsimään edes pikkuhousut yöksi jalkaan. Menisi jo ihan rivouden puolelle moinen .
Öitä mussut *pus pus*
öitä
Nyt mie kyllä lähden kiireen vilkkaan etsimään edes pikkuhousut yöksi jalkaan. Menisi jo ihan rivouden puolelle moinen .
Öitä mussut *pus pus*
Aika lähelle. Vähän liian tummaa sävyä käytit .Ai niinkuin tässä mun tekemässä maalauksessa?
Höpöhöpö, mulla on realistinen tyyliAika lähelle. Vähän liian tummaa sävyä käytit .
Muuten kyllä siun täytyy kehua siun taiteilijan lahjoja sangen imarteleviksi
Vai sellaistaOli vähän hikistä puuhaa
En mä vielä... paitsi kohta kyllä pitäis.Joko kaik nukkuu?
Mitäs jos olikin kyseessä enneuni ?!mää näin unta että olin palstamiitissä jotka oli yhtäaikaa semmosen sukulaisen lakkiaiset mitä mulla ei oikeasti ole
Mitäs jos olikin kyseessä enneuni ?!
Kerrankos sitä sattuisi että kauan kadoksissa ollut sukulainen pölähtäisi jostakin ihmeen kaupalla esiin ja siinä sitä sitten oltaisiin - onhan siinä jo sitten syytä pitää juhlat jos toisetkin ja vaikka yhtäaikaakin
No mutta - toivottavasti oli etes hurvattomat pirskeet siinä unessa !
..uuu..aaa..daa ...että semmoset saunajaispirskeet sitten ...ja ihan suorinvartaloinkerien sitten hetijustiinsa tyrkkäs sitä lakkiaspilettäkin ...tässähän vois olla oikeestikin juonentynkää johonkin kässärinviritelmään tyyliin "Tapahtuipa kerran kesällä"...no meeppä tiiä, olin ahdistunut kun mulla oli vaan pyyhe päällä ja yritin epätoivoisesti etsiä rauhallista soppea missä nykäistä vaatteet päälle
..uuu..aaa..daa ...että semmoset saunajaispirskeet sitten ...ja ihan suorinvartaloinkerien sitten hetijustiinsa tyrkkäs sitä lakkiaspilettäkin ...tässähän vois olla oikeestikin juonentynkää johonkin kässärinviritelmään tyyliin "Tapahtuipa kerran kesällä"...
Oi! No mutta sittenhän siinä oli jo tunnelmat ja äänet ja hytkymiset ihan kohdallaan ....ja ihan on aineksia kyllä suomalaiseen draamakomediapläjäytykseenno niimpä
sain muuten ennen tätä episodia ajaa semmosella seitkytluvun Valmetin raktorilla
..ja se on hyvä että vatsa toimiiAamukakka
Taas palstaa on muutettu *aatana