Onko siinä mukana ääni? Tuliko mun Shake it up baby, ravista vauvaa nauhalle?Tiedän...
Onko siinä mukana ääni? Tuliko mun Shake it up baby, ravista vauvaa nauhalle?Tiedän...
Voin laittaa tähän yhden salakuvan, jonka nappasin kun Kyöpeli teki keitoksiaan yks ilta:laitappas ne joutessas pilveen ja anna mulle salasanat
Kerro jos saat materiaalia miun uudella hiusvärillä. Olisi aika tuoretta tavaraa näkyvillä.laitappas ne joutessas pilveen ja anna mulle salasanat
On toki, kaikki tallentu! Hienosti ravistit vauvaaOnko siinä mukana ääni? Tuliko mun Shake it up baby, ravista vauvaa nauhalle?
Oli vähän hikistä puuhaaVoin laittaa tähän yhden salakuvan, jonka nappasin kun Kyöpeli teki keitoksiaan yks ilta:
Oliko se nyt punainen?Kerro jos saat materiaalia miun uudella hiusvärillä. Olisi aika tuoretta tavaraa näkyvillä.
Joo.... sori.... Mutta miten sä tän kuvan sait!?Joku kuvannut mut nukkumassa.
Mitäs jakelit kuvaa.Joo.... sori.... Mutta miten sä tän kuvan sait!?
Joo... en viitti laittaa tähän niitä kuvia jotka otin sen jälkeen, kun otit vaatteet pois...Oli vähän hikistä puuhaa
Mä vaan tykkään jaellaMitäs jakelit kuvaa.
Parempi, että säästetään muiden verkkokalvojaJoo... en viitti laittaa tähän niitä kuvia jotka otin sen jälkeen, kun otit vaatteet pois...
Mitä ne siun kuvat nyt näyttääkäänOliko se nyt punainen?
Mun yöuneni siin ois vaarassa.Parempi, että säästetään muiden verkkokalvoja
Toiselta on ainakin sukka kadoksissaMitäs noi selittää
Kyllä sinäkin olet nätti nakuna.Parempi, että säästetään muiden verkkokalvoja
Onko siullakin siitä kuvaaKyllä sinäkin olet nätti nakuna.
Onko siullakin siitä kuvaa
Pälyilee ympärilleen epäillen. Missähän ne kamerat on jemmassa?
Siellä on joka huoneessa.Pälyilee ympärilleen epäillen. Missähän ne kamerat on jemmassa?
Ai niinkuin tässä mun tekemässä maalauksessa?Mitä ne siun kuvat nyt näyttääkään
Siellä on joka huoneessa.