The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Mie en oo tainnut mitään O-unia nähhä ku raskaanaollessa..oli hormonit muutenkin vähä ylikierroksilla. Muuten oonkin hyvin tasanen tapaus..Sen sijaan mm. oon jäänyt kerran piirretyn härän ylijuoksemaksi, minuu on ammuttu nuolella polveen (se muuten sattui) ja kävelly jossain mutaisessa maastossa ja katsonu kun jalanjälkeni häviävät takanani siitä missä just kävelin. Se oli aika outoa.

Muutenkin, tuntuu et jos unia näen (tai niistä jotain muistan herätessä) niin ne on ollu jotain ihan hämärää ja sekavaa juttua.
 
...huomenia :)....mmm...

Olihan herääminen jotenkin hitaamman puoleista, en olis niin millään halunnuttahtonut nousta ylös, vaan mieluusti olisin viipyillyt vielä siinä unikuvan jälkimainingissa....olihan *huokailee*...

..toisinaan ne haluamistahtomiset näemmä jotenkin kivasti toteutuu *ja kikkurat on ihan pöwwöllänsä*...hyvä että edes unissa :)...

Ja koskapa olo on ihan hattarainen ja ihanasti rutisteltu ja vielä siinä jossain perhoslentomaisenkutituksellisessa tunnelmassa, niin mä vaan laitan tämän aamuviisun ilman turhia jornioita...

...toiveidentäyttymyksellistä torstaita kaikille :). Ollaanpas taas tänäänkin niitä tuttuja ja turvallisia ja ihania tyyppejä, kuten ennenkin :love:

 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
..eilinen rannevekkikin näyttää muuten ihmeen hyvältä, siististi on painunut umpeen ja en usko että jää mitään ihmeempää jälkeäkään, joten...moukan tuurilla menty kyllä sujuvasti :)

Yönaikana tietysti olin onnistunut sen siteen saamaan aika rispaantuneeseen ja virttyneeseen kuntoon eli aamulla sai olla tovin ilman mitään ja hapettua, laitoin mä siihen kuitenkin laastarin nyt koristeeksi :)

...mutta...taijan parhaan kykyni mukaan väistellä tämän päivän ajan ainakin noita veitsiä:oops:...vallankin kun tämä viipyilevä unikuvatusolotila on ainakin vielä hyvinkin läsnä:rolleyes:...

Voisin villisti veikata että tästä päivästä alkaa mun levottomat puheet ja ohisuun pulinat eli vastuu on tasan tarkkaan kuulijalla :D
 
mää näin unta että olin palstamiitissä jotka oli yhtäaikaa semmosen sukulaisen lakkiaiset mitä mulla ei oikeasti ole
Mitäs jos olikin kyseessä enneuni :rolleyes:?!

Kerrankos sitä sattuisi että kauan kadoksissa ollut sukulainen pölähtäisi jostakin ihmeen kaupalla esiin ja siinä sitä sitten oltaisiin - onhan siinä jo sitten syytä pitää juhlat jos toisetkin ja vaikka yhtäaikaakin :D

No mutta - toivottavasti oli etes hurvattomat pirskeet siinä unessa :)!
 
Mitäs jos olikin kyseessä enneuni :rolleyes:?!

Kerrankos sitä sattuisi että kauan kadoksissa ollut sukulainen pölähtäisi jostakin ihmeen kaupalla esiin ja siinä sitä sitten oltaisiin - onhan siinä jo sitten syytä pitää juhlat jos toisetkin ja vaikka yhtäaikaakin :D

No mutta - toivottavasti oli etes hurvattomat pirskeet siinä unessa :)!

no meeppä tiiä, olin ahdistunut kun mulla oli vaan pyyhe päällä ja yritin epätoivoisesti etsiä rauhallista soppea missä nykäistä vaatteet päälle
 
no meeppä tiiä, olin ahdistunut kun mulla oli vaan pyyhe päällä ja yritin epätoivoisesti etsiä rauhallista soppea missä nykäistä vaatteet päälle
..uuu..aaa..daa :rolleyes:...että semmoset saunajaispirskeet sitten :D...ja ihan suorinvartaloinkerien sitten hetijustiinsa tyrkkäs sitä lakkiaspilettäkin :D...tässähän vois olla oikeestikin juonentynkää johonkin kässärinviritelmään tyyliin "Tapahtuipa kerran kesällä"...:D
 
..uuu..aaa..daa :rolleyes:...että semmoset saunajaispirskeet sitten :D...ja ihan suorinvartaloinkerien sitten hetijustiinsa tyrkkäs sitä lakkiaspilettäkin :D...tässähän vois olla oikeestikin juonentynkää johonkin kässärinviritelmään tyyliin "Tapahtuipa kerran kesällä"...:D

no niimpä

sain muuten ennen tätä episodia ajaa semmosella seitkytluvun Valmetin raktorilla

 
Viimeksi muokattu:
Jahas, nostankin kytkintä - eli en ole ollut ollenkaan täälläpäinkään ja kiistän kaiken jos niin edes väitetään :D - ja lähden kerran käsky kävi tämän pöwwöni kanssa töhöttämään toisaalle ja laittamaan torstaita "järjestykseen"...:p

Olkaahan ihmisiksi koko joukko ;) ja herättäkää runsaasti hilpeyttä ja hyvää mieltä :)

Poistumismusaksi heitän tämmösen tämmösellä tämän hörhöpään ajatuksella että vaalitaan sitä kauneuttamme, mikä on ja näkyy ulospäinkin sieltä pumppuosastostamme <3 :) *vilkuttaa ja rientää jo*

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä