Ai, mä olin kyllä ihan jossain sängyssä... tän kanssaVoi olla. Unessa kävelin jossain kaduilla.
Ai, mä olin kyllä ihan jossain sängyssä... tän kanssaVoi olla. Unessa kävelin jossain kaduilla.
Täälä oli 715517 vaan kylppärin peilissä
Mä lattialla. Olin polvillani tekemässä jotain kun joku tuli takaa ja ...Ai, mä olin kyllä ihan jossain sängyssä... tän kanssa
Ehkä sekin oli Rick. Sillä on ollut kiireinen yö.Mä lattialla. Olin polvillani tekemässä jotain kun joku tuli takaa ja ...
Ei se ollut hyi, kun oikein herkullinen uni, varsinkin kun en yhtään odottanut tollastaHyi teijän unii....mää näin vaan hassuttelutyökaverista unta
Mä nään aina puutteessa. Nyt en herännyt orkkuun. Sitä tapahtuu joskus.Hyi teijän unii....mää näin vaan hassuttelutyökaverista unta
En minäkään.Ei se ollut hyi, kun oikein herkullinen uni, varsinkin kun en yhtään odottanut tollasta
....ja sitten heräsin. Enkä edes päästänyt kissaa ulos.
Mä näkisin mieluusti tommosia unia. Viimeksi muistan nähneeni unen jossa yritin piilotella siskon ruumista. Sitä en tiedä olinko itse hänet kylmännytHyi teijän unii....mää näin vaan hassuttelutyökaverista unta
Höh.Mä nään aina puutteessa. Nyt en herännyt orkkuun. Sitä tapahtuu joskus.
Mä oon joskus ampunut unessa ja juossut karkuun.Mä näkisin mieluusti tommosia unia. Viimeksi muistan nähneeni unen jossa yritin piilotella siskon ruumista. Sitä en tiedä olinko itse hänet kylmännyt
No hyi helvetti.. Vaikka ukko onkin sen olonen mutta kiitos ei, minua ei kiinnosta.Ai, mä olin kyllä ihan jossain sängyssä... tän kanssa
Miun piti ensin palauttaa tehdasasetukset lootaan.kotityöt tehty, muksu vain pitäisi saada nukkumaan. Ehkä mä vielä yhden kerran tsekkaan ton poksin tänään, resetoida voin sen tässä joutessani.
samis, semmoset unet on kauheitaMä oon joskus ampunut unessa ja juossut karkuun.
Niin tapahtuu...Mä nään aina puutteessa. Nyt en herännyt orkkuun. Sitä tapahtuu joskus.
Niin on.samis, semmoset unet on kauheita
Ja kun siihen herää yksin sängyssä..Niin tapahtuu...
En mä sitä sulle tarjonnutkaanNo hyi helvetti.. Vaikka ukko onkin sen olonen mutta kiitos ei, minua ei kiinnosta.
osa vuokrasta luonnossa?Hmm.. jos ottas miespuolisen kämppiksen?
Huh!En mä sitä sulle tarjonnutkaan
..mutta tommoset pan..seks..kiehnäämisunet kyllä muistaa turhankin hyvin *niiskaisee*..ja vallankin jos on jäänyt jotenkin kivasti vaiheeseen ja herää, niin se unihan sitten pyörii mielessä koko päivän ajan ja tavallaan odottaa sille sitten sitä jatkumoa tulevana yönä mutta...Mä harvemmin edes muistan uniani.
Yleensä näen hieman omituisia unia. Tosi harvoin mistään hirviöistä...mutta tommoset pan..seks..kiehnäämisunet kyllä muistaa turhankin hyvin *niiskaisee*..ja vallankin jos on jäänyt jotenkin kivasti vaiheeseen ja herää, niin se unihan sitten pyörii mielessä koko päivän ajan ja tavallaan odottaa sille sitten sitä jatkumoa tulevana yönä mutta...
..ei ne vaan toimi kuten elokuvissa. Sitten tulee semmonen ihan kaistapäinen unipläjäytys jossa riekkuu kaikenmaailman kolmisilmäisiä pääkkösiä ja merihirviöitä tai sitten se on sitä samaa sujuvaa harmaata höttöä.
Ihan itelläni pitäisin piilossa kellarissa kahleissa kiinni........... tä?Huh!
Hyvä