The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Taitaa tänään lentää ne pilsut. Alkaa olee mitta täys tätä tissien (715517 mainittu!!) arkuutta ja muuta epämäärästä oloa.:(
Josko se siitä sitten...seuraavaks toivon vaan et naistenvaivat ehtii tulla ja mennä ennen häitä ja lomamatkaa..niihin tosin on viel 2½ vko. Ja pahoittelen jälleen näitä TMI-lausuntojani..:unsure:
 
No olen mä ennekin antanut pakkeja mutta en sen perusteella että ei ole fyysisesti ihan sitä mitä tykkäisin olevan...ja mulle ei silleen ulkonäkö merkkaa ensimmäitteks mutta jos mietin että menisinkö tuon kanssa sänkyyn ja vastaus on "en menis" niin sillon se on kyllä soronoo,valitettavasti. Ja mulla on ollut jos jonkun näköstä miestä mutta kaikki on ollut sellasia että jos kysyn ton kysymyksen iteltäni niin vastaus ollut "menisin" ,nyt se ei ole .
 
Taitaa tänään lentää ne pilsut. Alkaa olee mitta täys tätä tissien (715517 mainittu!!) arkuutta ja muuta epämäärästä oloa.:(
Josko se siitä sitten...seuraavaks toivon vaan et naistenvaivat ehtii tulla ja mennä ennen häitä ja lomamatkaa..niihin tosin on viel 2½ vko. Ja pahoittelen jälleen näitä TMI-lausuntojani..:unsure:
Mä taas jatkan näit nii kauaa ku tarve vaatii, no ohan nuo tissit vähän enemmän turpeena ja aremmat välil, mut ei muit haittavaikutuksii..kannatti ottaa riski ja alottaa uudelleen nää. Ja kuiteski steriinki saa ootella aikaa tulevaks loppuvuoteen..

JA eikös niis oo suurinpiirteen n.3kk et sit pitäs alkaa helpottaa sivuvaikutukset? *halaus*
 
No sitä sotkua on kyllä ihan mahdottomasti. Esikoinen pesi tässä sunnuntaina mun auton, niin johan oli jo yön aikana muuttanut väriänsä "kivasti"...

Parvekelasit ois tietty hyvät, ne suodattaa jonkin verran ja muutoinkin ovat kätevät :)
Vuokratalo,en osta itse lasituksia.Luulis että kun partsiremontti tulee joskus niin laittavat nekin siinä samalla.Se milloin se tulee on sitten eri asia.
 
Vuokratalo,en osta itse lasituksia.Luulis että kun partsiremontti tulee joskus niin laittavat nekin siinä samalla.Se milloin se tulee on sitten eri asia.
Näin vähän ajattelinkin sen sun tilantees olevan.

Nyt ei auta muu kuin kärvistellä tämä tovi ja pestä uudestaan paikat niin pääsee sen jälkeen huolella nauttimaan parvekkeella auringossa köllöttelystä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä