Kuule.. Jutellaas..
Siussa ei oo vikkaa mut mussa on.. En osaa pysähtyä enkä arvostaa noin ihanaa naista..
Sulle on parempi että meen.. "kiss"
Kuule.. Jutellaas..
Siussa ei oo vikkaa mut mussa on.. En osaa pysähtyä enkä arvostaa noin ihanaa naista..
Sulle on parempi että meen.. "kiss"
Juuri niin.
Facepalm
Ei ainakaan sielläKärsiikö kysyä missä on peukalo, missä on peukalo?
Mä taas jatkan näit nii kauaa ku tarve vaatii, no ohan nuo tissit vähän enemmän turpeena ja aremmat välil, mut ei muit haittavaikutuksii..kannatti ottaa riski ja alottaa uudelleen nää. Ja kuiteski steriinki saa ootella aikaa tulevaks loppuvuoteen..Taitaa tänään lentää ne pilsut. Alkaa olee mitta täys tätä tissien (715517 mainittu!!) arkuutta ja muuta epämäärästä oloa.
Josko se siitä sitten...seuraavaks toivon vaan et naistenvaivat ehtii tulla ja mennä ennen häitä ja lomamatkaa..niihin tosin on viel 2½ vko. Ja pahoittelen jälleen näitä TMI-lausuntojani..
hyvää työyötä *pus*Kyl kai eväät valmiiks ja töihi
Hyvä yöt kaikil
Öitä ja työniloa.Kyl kai eväät valmiiks ja töihi
Hyvä yöt kaikil
Hyvää ja sujuvaa työyötä sulleKyl kai eväät valmiiks ja töihi
Hyvä yöt kaikil
Sama kanava mullakki taustal pyöriiTissit nähty tv5.
Täällä on helvetti irti.Iltaa
Mulla on sama ongelma kuin aakoolla, joku käy täällä sotkemassa!!!
Jos olikin vaan niin villit unet, että vahingossa sotkettiin kämpätkin siinä samallaTäällä on helvetti irti.
Hemmetin siitepöly,mäntyjen keltanen paska! Koko parveke ihan keltasenaan,pöydät tuolit ,kaikki!
Pääsikö se käsiraudoista irti?Täällä on helvetti irti.
Voi olla. Unessa kävelin jossain kaduilla.Jos olikin vaan niin villit unet, että vahingossa sotkettiin kämpätkin siinä samalla
Vuokratalo,en osta itse lasituksia.Luulis että kun partsiremontti tulee joskus niin laittavat nekin siinä samalla.Se milloin se tulee on sitten eri asia.No sitä sotkua on kyllä ihan mahdottomasti. Esikoinen pesi tässä sunnuntaina mun auton, niin johan oli jo yön aikana muuttanut väriänsä "kivasti"...
Parvekelasit ois tietty hyvät, ne suodattaa jonkin verran ja muutoinkin ovat kätevät
Täälä oli 715517 vaan kylppärin peilissäTissit nähty tv5.
Näin vähän ajattelinkin sen sun tilantees olevan.Vuokratalo,en osta itse lasituksia.Luulis että kun partsiremontti tulee joskus niin laittavat nekin siinä samalla.Se milloin se tulee on sitten eri asia.