Näin se nyt meneeJa jätät megarobohain arvoituksen muka ratkaisettomaksi???
Näin se nyt meneeJa jätät megarobohain arvoituksen muka ratkaisettomaksi???
no jonkun tekosyyn ?no mitä sää sitte haluaisit kuulla?
Paperi, kynä ja teippi*etsii tulostuspaperia ja nastalaatikkoa*
Ei ku sanot kuten asia on.no jonkun tekosyyn ?
Sanot sille, että oot ihan mukava, mutta et ihan sen tyylinen ihminen, jonka kanssa voisi olla jotain enemmänkin.no jonkun tekosyyn ?
Ai sullakinViime yön uni olisi voinut jatkua pidempään. Oli aika kiva.
Kuule.. Jutellaas..no mitä sää sitte haluaisit kuulla?
Ai sullakin
Musta ois enemmän ok et, sori mut oon tavannu jonkun/en tunne kanssasi yhteyttä/en oo valmis sitoutumaan tai jotain tommosta ei henkilökohtaista diipadaapaa. En mäkää tykkäis jos joku sanois mulle, et oon ruma tai epäseksikäs tms.no mitä sää sitte haluaisit kuulla?
Vähän joku
Kävikö mies sielläkin?
Pitäs olla kuolaava tykkäys kans.Iltalenkki suoritettu ja pesuil käyty, nyt iltapalaa tuloillaan..pippurimarinoituja piffejä
..hmm..sanot sille miehelle vaikka näin, että oot ihan kiva mutta meidän kemiat eivät vaan kuitenkaan kohtaa...no jonkun tekosyyn ?
niin aina juu, meille miehille valehdellaan aina suut ja silmät täyteenTai et oot kiva, mut et ihan mun tyyppinen.
Mä haluaisin myös kuulla suoraan ilman kiertelyjä ja turhien toiveiden herättelyä. Ois reilumpaa.Musta ois enemmän ok et, sori mut oon tavannu jonkun/en tunne kanssasi yhteyttä/en oo valmis sitoutumaan tai jotain tommosta ei henkilökohtaista diipadaapaa. En mäkää tykkäis jos joku sanois mulle, et oon ruma tai epäseksikäs tms.
Yks nainen sanoi mulle noin vuonna -88Tai et oot kiva, mut et ihan mun tyyppinen.
Kuule.. Jutellaas..
Siussa ei oo vikkaa mut mussa on.. En osaa pysähtyä enkä arvostaa noin ihanaa naista..
Sulle on parempi että meen.. "kiss"
Kärsiikö kysyä missä on peukalo, missä on peukalo?No tämäpä miellyttävä yllätys. mun peukalo tekee jotain pakkoliikkeitä ja heiluu ettis takas vähän väliä.
Tuli sama ajatus.Kärsiikö kysyä missä on peukalo, missä on peukalo?