The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo ei nukuta tinkulassakaan vaikka pitäs jo olla nukkumassa mutta kun ei niin ei.Eilenkin pyörin 2h eestaas ja vitutti vaan kun ei tullu uni.Saisin nukkuu puol kuuteen asti mut herään jo neljä jälkeen auringon noustessa.
 

Tossa ei kyllä sanottu ollenkaan että minkäkokoinen tämä teininen oikein oli, jos oli skrodekin tyyppi niin raivostuessaan tulee pahaa jälkeä vaikka olis kaksikin poliisia pitelemässä kiinni, koska voimat ikään kuin tuplaantuvat...ja varsinkin jos vielä yllätetään pahasti.

Ikinä ei pidä aliarvioida vastustajaansa.
 
Boobabe
Jees, toi kyllä muuttaakin tilannetta aikalailla...voi itku *halaa*...

Sun pitänee vaan jotenkin saada unirytmit tiiviisti kohdilleen. Tuskin sekään on hyväksi että valvoskelet liian myöhään ja menet yliväsyneenä nukkumaan, saattais vain jopa lisätä sitä uniapneaa...
Yritän korjata rytmiä ennenkuin loma loppuu. Kun olen töissä niin sitten uni tulee 19.00. Ja tuntuu että mikään uni ei riitä. Ennen kuutta herääminen on hiton vaikeaa.
 
Kokeilemallahan se selviää...ja jos tuntuu olevan tehottomat, niin hommaa sitten lisäksi se rullaverhokin.

Sitten jo luulis olevan tarpeeksi pimeää :)
En mä rulliksii hanki kun ne pitää hakata tonne ikkunanpieliin vissiin jotenkin...ja sain täällä(ketjussa) jo huutia siitäkin et oon menny aikoinani laittaa sälekaihtimetkin vuokra-asuntoon ilman et oon kysynyt tai ilmottanut vaikka noi on aika lepposii vuokranantajii mut en mä nyt sit viitti enää mitään rulliksii.
 
En mä rulliksii hanki kun ne pitää hakata tonne ikkunanpieliin vissiin jotenkin...ja sain täällä(ketjussa) jo huutia siitäkin et oon menny aikoinani laittaa sälekaihtimetkin vuokra-asuntoon ilman et oon kysynyt tai ilmottanut vaikka noi on aika lepposii vuokranantajii mut en mä nyt sit viitti enää mitään rulliksii.
Oukkei. Toivottavasti noi uudet verhot tois sitten helpotusta :) - äkkiäkös sä ne huomenissa laitat liehumaan.
 
Jumalantähden, mä tässä taas hölmöilen vaikka kello on jo aivan liikaakin...aikoja sitten ois pitäny olla jo..*manailee*

Oukkei, se on tässä kohtaa tämän päivän piste :)
Huomenna ollaan jo keskellä viikkoa pikkulauantaitunnelmissa eli helpottaa isosti.

Nyt - toivottelen sikeitä, rauhallisia ja onnellisia unikuvia ihan jokaiselle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä