The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No voi morjens *vilkuttaa ja nauraa*...täällä on näemmä puheenaiheena meikäläisen "vahvuusalueet" eli ne hiien hilavitkuttimet :D

Ihan sama millanen halko tai kapula se käntsä on - iso tai pieni - sillä on näemmä ihan aina ja joka kerta se sama ominaisuus - aina hukassa kun sitä tarvii :D. Ja kun tässäkin talossa käyttäjiä on useampi ja niitä vempeleitä kans niin onhan se sätöstä kun jossain vaiheessa päivää juolahtaa mieleen, että heiiii - mä omistan kännykän mutta missähän se mahtaa olla :rolleyes: :D

Ja niin lähtee soittorinki pyörimään...jahka löydetään nyt ensin se jonkun kapula, millä soittaa. Kaikista kivinta on soittaa sellaiseen kapulaan, mikä ei olekaan päällä ollenkaan....wohuu :D!


Joo. Mulla on tuohon vempaimeen viharakkaussuhde. En tykkää niin ollenkaan mutta mun on pakosti vain oltava sen kanssa aika tiiviisti tekemisissä. Mulle riittää mainiosti ominaisuudeksi se, että siinä on se vihreä namiska, millä vastata ja sitten se, että siinä on se punainen, millä lopettaa. Kiitos. Yksinkertainen on kaunista - pätee tähän vimpaimeen sekä kirjoittajaan :ROFLMAO:
 
Heipä hei!

Nyt on sitte eka keskustelu pikkujäbästä käyty, lastensuojelun ehkäisevän perhetyöntekijän kanssa, vaiko mikälie hän sitte olikaan. Hoitopaikasta oli lto kans mukana ja lähete lastenpsykologille, näillä näkymin loppuviikosta soittelee tapaamisaikaa. Kylläpä jännitti ja pelotti mennä sinne, mutta ei se onneks sitte ollukaan ihan kauheen kamalaa, lapsen parasta ajatellessa kerta, niiin kyllä se tästä :)

Nyt meen hakee poikaset ja sit ruokakauppaan, josko tänään illalla pääsis sinne salillekin sitte :D
Moikkat!

Ja voi että mä oon ilonen teijen puolesta, että asiat järjestyvät noinkin rivakasti :)! Että oikeesti ollaan otettu aikaa ja paneuduttu ja laitettu nopeasti rattaita pyörimään eikä esim. odottelemaan syksyn tuloa.

Ja hyvä, että sulle vallankin jäi palaverista ja tapaamisesta hyvä kuva, koska se on hurjan tärkee asia :). Se, että saa huomata, että kaikki pöydän ääressä istuvat ovat juuri sua ja sun lastasi varten valmiina tekemään töitä ja laittamaan likoon oman ammattitaidon ja panoksen täysillä, helpottaa hurjasti sitä omaa mielenmyllerrystä huolineen kaikkineen.

Asiat siis järjestyvät ja loksahtelevat paikoilleen eli - atm *halaa rutistaa* elämä kannattelee oikein tukevasti ja kannustavasti :).
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Moikkat!

Ja voi että mä oon ilonen teijen puolesta, että asiat järjestyvät noinkin rivakasti :)! Että oikeesti ollaan otettu aikaa ja paneuduttu ja laitettu nopeasti rattaita pyörimään eikä esim. odottelemaan syksyn tuloa.

Ja hyvä, että sulle vallankin jäi palaverista ja tapaamisesta hyvä kuva, koska se on hurjan tärkee asia :). Se, että saa huomata, että kaikki pöydän ääressä istuvat ovat juuri sua ja sun lastasi varten valmiina tekemään töitä ja laittamaan likoon oman ammattitaidon ja panoksen täysillä, helpottaa hurjasti sitä omaa mielenmyllerrystä huolineen kaikkineen.

Asiat siis järjestyvät ja loksahtelevat paikoilleen eli - atm *halaa rutistaa* elämä kannattelee oikein tukevasti ja kannustavasti :).
Joo nopeeta toimintaa, pitää olla iloinen siitä :)
Kyllähän tää elämä taas tästä alkaa pikkuhiljaa ilostumaan ja normalisoitumaan taas. Valosta saa kummasti energiaa :)
 
Joo nopeeta toimintaa, pitää olla iloinen siitä :)
Kyllähän tää elämä taas tästä alkaa pikkuhiljaa ilostumaan ja normalisoitumaan taas. Valosta saa kummasti energiaa :)
Mitä nopeammin ovat ns. tehtävien tasalla, sen nopeammin kaikkien elo helpottuu - ja varsinkin lapsen :).

Ja ehdottomasti kohti valoa ja iloa, vaikka sitten ihan pikkiriikkisen pienillä sipsutusaskeleilla - sekin on joskus varsin riittävää vauhtia :)
 
Mitä nopeammin ovat ns. tehtävien tasalla, sen nopeammin kaikkien elo helpottuu - ja varsinkin lapsen :).

Ja ehdottomasti kohti valoa ja iloa, vaikka sitten ihan pikkiriikkisen pienillä sipsutusaskeleilla - sekin on joskus varsin riittävää vauhtia :)
Totta.

Pikkuhiljaa hyvä tulee :) Onhan tässä näitä muutoksia ollut kylliksi viimeisen vuoden aikana, ihmekös jos toisinaan meinaa olla jaksaminen koetuksella. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, jos jotain huonoa, niin yleensä jotain hyvääkin jossain vaiheessa :)
 
Jos saa tarpeeksi alapeukkuja, niin pääsiskö sillä äkäisten jäsenten kerhoon?

..nää...toi on ihan tylsä kerho...sillä pääsee halipusitusrutistuskerhoon :) jos mä saisin moisia olla väsäämässä :D


Ehkä ihan hyvä etten ole :oops:

..sitäpaitti noi alapeukut on ihan pöhköjä, mä en niistä tykkää ollenkaan. Eikä tuokaan tainnut yllätyksenä tulla :D
 
Totta.

Pikkuhiljaa hyvä tulee :) Onhan tässä näitä muutoksia ollut kylliksi viimeisen vuoden aikana, ihmekös jos toisinaan meinaa olla jaksaminen koetuksella. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, jos jotain huonoa, niin yleensä jotain hyvääkin jossain vaiheessa :)

Tohonhan se on uskottava :). Ja vallankin kun vain antaa sille hyvällekin sitä mahdollisuutta, ettei anna sen huonon elämänvaiheen imaista kokonaan mukaansa ja hävittää sitä uskoa ja toivoa paremmasta. Koska aina on se parempi päivä hetkineen tulossa :). Kuuta ei tarvitse lähteä kurottelemaan, riittää oikein hyvin ne pienet raikkaat valonsäteen heijastukset vaikka vesipisarastakin - pienestä se on aloitettava ja iloittava suuresti siitä <3
 
Onkohan tällä uudella pohjalla tuo nimimerkin vaihtaminen helpompaa vai pitääköhän aina rekata uusi?
Joskushan "vanhallakin" palstalla nimimerkin pystyi muokkaan uusiksi ja kuitenkin kaikki "vanhat" tiedot pysyi samoina.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä