The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taustahörhöksi siirtynen tästä...nälkäisille pitää saada sapuskaa :)

Mun hurmurikin saapui yökyläilyjuoksultansa :) - nyt on koko kolmikko kasassa <3...nämä kaksi kuitenkin poteneet trionsa vajaavaisuutta mitä esikoinen ei suin surminkaan mene ääneen eikä kyllä kuiskaamallakaan myöntämään :D mutta ikävä se on ollut hänelläkin - kyllä tää äiti on sen huomannut...

Mä saan kuulema tehdä sapuskat valmiiksi ja joikata syyyööömäään, pojat tekevät miesten hommia ulkona eli kantavat mulle saunapuita jotta saan nyt tällä kertaa :D sytyttää saunan...pojat kattovat sitten sen päälle kun mä saan hilpasta toviksi matkoihini :)

Ja kuulema ottavat "miesten kesken" ne kärkilöylyt pois, että saan sitten sulaa vaan sinne lauteille niihin lässynlää löylyihini :D

<3
 
Elämän suurimpia kysymyksiä.

Miksi angstimasispaskafiilis-biisejä on, vaikka muille jakaa, mut sitte jos yrittää ettiä sellasta biisiä, joka kertois siitä että on hyvä fiilis, niin niitä ei löydy, vaan on sit taas jotain rakastumishömppää.

Tehkää joku mulle biisi elämän ihanuudesta ja tyytyväisyydestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Elämän suurimpia kysymyksiä.

Miksi angstimasispaskafiilis-biisejä on, vaikka muille jakaa, mut sitte jos yrittää ettiä sellasta biisiä, joka kertois siitä että on hyvä fiilis, niin niitä ei löydy, vaan on sit taas jotain rakastumishömppää.

Tehkää joku mulle biisi elämän ihanuudesta ja tyytyväisyydestä.

Ei tartte tehdä. On jo tehty. Tossa, ole hyvä:

 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Elämän suurimpia kysymyksiä.

Miksi angstimasispaskafiilis-biisejä on, vaikka muille jakaa, mut sitte jos yrittää ettiä sellasta biisiä, joka kertois siitä että on hyvä fiilis, niin niitä ei löydy, vaan on sit taas jotain rakastumishömppää.

Tehkää joku mulle biisi elämän ihanuudesta ja tyytyväisyydestä.

Tää on vain niin.....iiihhh...*pirskahtelee malttamattomana*

Upea mahtipirtee ja leveää hymyä mun kasvoille kirvoittava biisi ja tanssimaan on pakko päästä joteeeennnn *singahtaa joraamaan ja pyörimään ja siitä sitten saunanlaittamiseen ja lenkille*

 
Älä tingi tyylistäsi lyyli. On kaukana Narttumaisesta pyydellä tarpeettomasti anteeksi.

Toisekseen, maailma ei toimis ilman Narttuja. Jos ei o ketään pitämässä kurissa ja rouvan nuhteessa, niin me miehet useimmin teemme vain tollouksia.
On eri asia pyytää anteeksi ajattelemattomuuttaan kuin Narttuuttaan. Kai aikuinen mies tietää miksi ja mihin pyyhkeensä heivaa
 
Jos sä tiedät jotain iloisempaa kuin mies joka iloisena pomppii tasajalkaa vesilätäköissä, niin kerro mullekin!!!
No tottahan vesilätäköissä pomppiminen vesisateella on kivaa, siinä ei oo mitään epänormaalia, että siitä tulee iloiseksi.

Tarkoitin vaan vähän erityylisiä biisejä. Vertauskohtana nyt esim. Cheek feat. Lord est- Kaikki hyvin, jossa siis kerrotaan siitä kuinka hyvä päivä tänään on jne...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä