Kivoja tekstejä kirjoittaakseen pitää olla kiva ihminen joten mission imbossibleRuutishan laittoi myös näin:
"krut: kun saa palstauudistuksen jälkeen 25 tykkäystä niin saa 10 aktiivisuuspistettä lisää ja nousee tunnettujen jäsenten arvostettuun joukkoon"
Että alapas kirjoitella kivoja tekstejä
Kiitos ei oo kirosanaOnhan pitsi myös huomannut että täällä ei tykätä viesteistä vaan kiitetään
Siis tykätään toki mutta hälytyksissä lukee kiitti viestistäsi
Anteeksi, ei tullut mieleenkään pyykkitupa ja sen varauksetEi o tälle päivälle varattuna pyykkitupaa. Tommoinen humpanhajuinen märkä pyyhe on kumminkin sit parempi rättipatterilla odottamassa pyykkäystä kuin märkänä mytyssä kassissa?
No mutta sähän olet :kiss:Kivoja tekstejä kirjoittaakseen pitää olla kiva ihminen joten mission imbossible
Varmasti onnistuu sultakin.Kivoja tekstejä kirjoittaakseen pitää olla kiva ihminen joten mission imbossible
NiinpäKivoja tekstejä kirjoittaakseen pitää olla kiva ihminen joten mission imbossible
JooJoisko kahvia?
No et kyllä rupeekaan ittees muuttamaan ollenkaan siellä, kerpules sentään *melkein säikähti jo ajatuksenhaituvaakin*...vaan annat tykittää tuolla sun ihanalla omintakeisella tyylilläsi *pusinamit*Kivoja tekstejä kirjoittaakseen pitää olla kiva ihminen joten mission imbossible
Anteeksi, ei tullut mieleenkään pyykkitupa ja sen varaukset
Elämän suurimpia kysymyksiä.
Miksi angstimasispaskafiilis-biisejä on, vaikka muille jakaa, mut sitte jos yrittää ettiä sellasta biisiä, joka kertois siitä että on hyvä fiilis, niin niitä ei löydy, vaan on sit taas jotain rakastumishömppää.
Tehkää joku mulle biisi elämän ihanuudesta ja tyytyväisyydestä.
Meil on ehkä vähän erilainen näkemys näistä hyvän fiiliksen ja iloisuuden biiseistäEi tartte tehdä. On jo tehty. Tossa, ole hyvä:
Elämän suurimpia kysymyksiä.
Miksi angstimasispaskafiilis-biisejä on, vaikka muille jakaa, mut sitte jos yrittää ettiä sellasta biisiä, joka kertois siitä että on hyvä fiilis, niin niitä ei löydy, vaan on sit taas jotain rakastumishömppää.
Tehkää joku mulle biisi elämän ihanuudesta ja tyytyväisyydestä.
Jos sä tiedät jotain iloisempaa kuin mies joka iloisena pomppii tasajalkaa vesilätäköissä, niin kerro mullekin!!!Meil on ehkä vähän erilainen näkemys näistä hyvän fiiliksen ja iloisuuden biiseistä
On eri asia pyytää anteeksi ajattelemattomuuttaan kuin Narttuuttaan. Kai aikuinen mies tietää miksi ja mihin pyyhkeensä heivaaÄlä tingi tyylistäsi lyyli. On kaukana Narttumaisesta pyydellä tarpeettomasti anteeksi.
Toisekseen, maailma ei toimis ilman Narttuja. Jos ei o ketään pitämässä kurissa ja rouvan nuhteessa, niin me miehet useimmin teemme vain tollouksia.
No tottahan vesilätäköissä pomppiminen vesisateella on kivaa, siinä ei oo mitään epänormaalia, että siitä tulee iloiseksi.Jos sä tiedät jotain iloisempaa kuin mies joka iloisena pomppii tasajalkaa vesilätäköissä, niin kerro mullekin!!!
Miten mä olen ehtinyt tykätä tästä tänään päivällä? En kyllä muista kirjautuneeni
Ukkokulta oli mennyt hakemaan pyykit narulta ja laitto kuvan että kenen hiuspanta/huivi tää on. Vastasin että se on tyttären toppi. Tuli tyrmistynyt "väitätkö tätä paidaksi, ei kai se julkisesti pukeudu tämmöseen nenäliinaan"
Joskus vaan näppis on ajatusta nopeampiMiten mä olen ehtinyt tykätä tästä tänään päivällä? En kyllä muista kirjautuneeni